Kaverin perhe vihaa mua );

Auttakaaminuanopee

Eli, mun kaverin perhe vihaa mua koska, olin kerran vihanen sille ku se on pettäny niin, niin, NIIN monta kertaa. Mua ärsyttää se ihan sikana. Eräänä päivänä mun kaveri sanotaan nyt vaikka milja (ei oo sen oikee nimi) oli luvannu mulle et me mennään lintsille mut sit se meni sanotaan nyt vaan idiootti (ei oo oikee nimixD) niin se meni sitten sen idiootin mökille "koska siellä on kissa". Se niinku AINA keksii tollasia syitä. No, suutuin ku se petti TAAS, Milja on tehnyt monta kertaa idiootin kanssa whatsappiin ryhmiä jos ollaan me kolme vaan eli mä, Milja, ja idiootti sit meil oli wapis kauhee riita. Illalla mua ärsytti vieläki niin laitoin sellasen viestin et: sä oot muutenkin tosi nolo ku sä pidät aina sitä vammasta ääntä (sillä on tourette) sun äitiki häpee sua. Eli sanoin aika pahasti. Osaan loukata ihmisiä vieläkin paremmin. Meillä ois voinu mennä koko ystävyys jos olisin sanonu pahemmin. Mitä nyt teen et ne ei vihasi mua? Sori jos oli epäselvä ja ainii oon 11v ja kaveri on 10v

2

1028

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei se iästä ole kiinni. Sitä voi suuttua vaikka minkä ikäisenä. Kannattaa puhua suoraan. Joko ihan kasvotusten tai sitten Vaikka lähettää viesti kännykällä.
      Jos viitsit niin kerro miten homma eteni. Tänne taikka yksityisviesti. Saat osoitteen kun tökkäät mun sinisellä kirjoitettua nimimerkkiä.
      Sä oot 11v. Luitko jotain muuta täällä? Mitä?

• Tätitietää

Selvästi Milja pitää idiootista enemmän kuin susta.
      Sen sijaan että suutut ja käytäydyt törkeästi voisit miettiä onko sinussa muitakin huonoja piirteitä ja parantaa käytöstäsi, esimerkiksi lakata kutsumasta toisia idiooteiksi
      Silloin Milja ja idiootti saattais haluta suurin mukaan mökille

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      118
      2141
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      177
      1706
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      55
      1404
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      55
      1188
    5. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      166
      1175
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      996
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      62
      892
    8. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      887
    9. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      874
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      821
    Aihe