Kaverin perhe vihaa mua );

Auttakaaminuanopee

Eli, mun kaverin perhe vihaa mua koska, olin kerran vihanen sille ku se on pettäny niin, niin, NIIN monta kertaa. Mua ärsyttää se ihan sikana. Eräänä päivänä mun kaveri sanotaan nyt vaikka milja (ei oo sen oikee nimi) oli luvannu mulle et me mennään lintsille mut sit se meni sanotaan nyt vaan idiootti (ei oo oikee nimixD) niin se meni sitten sen idiootin mökille "koska siellä on kissa". Se niinku AINA keksii tollasia syitä. No, suutuin ku se petti TAAS, Milja on tehnyt monta kertaa idiootin kanssa whatsappiin ryhmiä jos ollaan me kolme vaan eli mä, Milja, ja idiootti sit meil oli wapis kauhee riita. Illalla mua ärsytti vieläki niin laitoin sellasen viestin et: sä oot muutenkin tosi nolo ku sä pidät aina sitä vammasta ääntä (sillä on tourette) sun äitiki häpee sua. Eli sanoin aika pahasti. Osaan loukata ihmisiä vieläkin paremmin. Meillä ois voinu mennä koko ystävyys jos olisin sanonu pahemmin. Mitä nyt teen et ne ei vihasi mua? Sori jos oli epäselvä ja ainii oon 11v ja kaveri on 10v

2

1275

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei se iästä ole kiinni. Sitä voi suuttua vaikka minkä ikäisenä. Kannattaa puhua suoraan. Joko ihan kasvotusten tai sitten Vaikka lähettää viesti kännykällä.
      Jos viitsit niin kerro miten homma eteni. Tänne taikka yksityisviesti. Saat osoitteen kun tökkäät mun sinisellä kirjoitettua nimimerkkiä.
      Sä oot 11v. Luitko jotain muuta täällä? Mitä?

    • Tätitietää

      Selvästi Milja pitää idiootista enemmän kuin susta.
      Sen sijaan että suutut ja käytäydyt törkeästi voisit miettiä onko sinussa muitakin huonoja piirteitä ja parantaa käytöstäsi, esimerkiksi lakata kutsumasta toisia idiooteiksi
      Silloin Milja ja idiootti saattais haluta suurin mukaan mökille

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      76
      969
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      715
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      697
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      42
      681
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      90
      608
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      563
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      41
      525
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      473
    Aihe