Haen seuraa äkkipikaisista

mitäilkeämpisenparempi

ja pahantuulisista naisista. olen 65.v mies. Tykkään olla huutojen ja raivareiden kohteena.

17

234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vahinko.vaan

      Sellaset on jo kaikki varattuja. Katsele vaikka palstan naisia niin huomaat.

      • Hiljaistaon

        Oletkos kuullut huutoja ja raivareita täällä? Palstan naisia ei pääse katsomaan kuin muutamia tyrkyimpiä, joilla on kuvansa profiilissa.


      • Voe-mahotonta-leidejä

        Mutta he ovat varattuja. On Lutua ja on Mutua ja Matua ja mitä kaikkia miehiä heillä onkaan? Perusterveellistä suomi-miestä onko kenelläkään :D


    • Hiljaistaon

      Kannattaisi mennä huutonettiin.

    • näytteleeettäansaan

      Ne on jo uhrinsa valinnut!

    • ent.siivoojaparka

      Millä tavalla sinä menetit kuulosi?

    • nozipcode

      Yksikään palstan miehistä ei kirjoittaisi tuollaista aloitusta.
      Pannaan toivomme siihen että Hän on Uusi Tulokas. Kaikkien odottama!
      Naiset, jonooooooon mars!

    • heh-heh-heh-

      Pitäiskö olla vielä kaulin kädessä?

      • naiset-vaaramaiset

        Ei ole kaulimia enää. Niillä on käsissä sähkövispilät ja vatkaimet ja taikinasekoitin. Jopa sähköhammasharja millä sohia. Vaarallista sellainen.
        Olen nähnyt miehen jota oli heitettu kahvinkeittimellä keskelle otsaa. Onneksi keitin oli ollut Moulinex-muovi, tarjous 19.90, joten ulkoisia vammoja ei syntynyt.


    • Kosi Hunksia, vastaa taatusti toiveitasi :)

      • Samp-sunk-lumi-a-phone

        Hunksin huawei - auki aina kuin p.a kuin ukko itte.


    • Ei täältä aloittajan toiveiden mukaista naista löydy.
      Ikä saa tasaantumaan, ei viitsi enää pikkuasioista nostaa meteliä.
      Jos minut joku saa suuttumaan asian on oltava vakava, en silti huuda ja raivoa. Ilkeästi voin sanoa normaalilla äänellä.
      Lähden etsimään puolukoita kun ei sada.

    • Aloitus on mielikin silkkaa viha-puhetta miehiä rakastavia naisia kohtaan.
      Inhan on kateellista huttua.

      H.

      • Kiitos, muistit sitten heti aamusta ;)
        Lähden kahvin keittoon, sitten puolukkaan.
        Rakastan miestä, tykkään miehistä.


      • mielikki.mummo kirjoitti:

        Kiitos, muistit sitten heti aamusta ;)
        Lähden kahvin keittoon, sitten puolukkaan.
        Rakastan miestä, tykkään miehistä.

        En lähtenytkään puolukkaan. Alkoi satamaan :(


    • Tavuviiva

      Ensimmäinen kysymys: aioitko perustaa haaremin, kun noin monikossa laitoit etsintäkuulutuksen?
      Minulla on muuten marmorikaulin, jota toivoin kerran lahjaksi ja TODELLA sain nimpparilahjaksi ja sillä on ollut käyttöä .....................esim. joulun aikoihin (vinkkivinkki elmukelmu taikinan päälle ja pari rullausta ja pipareita tulee).
      Kun todella, todella hikeennyn jostain epäoikeudenmukaisuudesta, tulee minulle terve puna poskiin, jolloin on aikaa poistua...
      Jos olet sovinisti, rasisti, egoisti jne. saat minusta hakemasi vastuksen, koska minussa on matkasaarnaajan vikaa ja uskon muutokseen ja vaikuttamiseen.
      Eli kunnon ärhentelijä saa kiihtymään....
      CV-tä voisin laajentaa.
      Muttas kun ihmisellä on se kääntöpuoli, niin tämä vapaus on niin mahtavaa, että saatan tässä samassa perua puheeni, kuten poliitikot.
      Että ei vaiseskaan.

    • täältä.pesee

      Järkäle.
      Ei kannata täältä päin etsiä, istuisit kuitenkin enimmän osan ajastasi ulkokuistin penkillä lukitun ulko-oven takana.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 53
      720
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      663
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe