Koskaan ei tiedä, mitä hänen päässään liikkuu.
Ulkonäöstä on mahdoton päätellä yhtään mitään.
Ja suuttuvatkin helposti ihan tyhjästä.
Huomasin sen ihan itse eilenillalla, kun olin paikallisessa tanssiravintolassa.
Kiinnitin huomioni oikein hurmaavaan ja sievään naisenpuolikkaaseen.
Rohkaisin mieleni, kävelin hänen luokseen ja sanoin ihastuksissani:
"Kylläpäs neiti on ihan suuhunpantavan näköinen namunen!"
Siinä samassa hän tempaisi oikean alakoukun leukaani ja poistui paikalta päätään nakellen.
En kuitenkaan antanut periksi.
Näin nurkkapöydässä istuvan yksinäisen naikkosen, joten suunnistin oitis sinne.
Otin naamalleni maireimman hymyni, sanoen samalla tuttavallisesti:
"Mahtaisikohan neitonen antaa minulle kevyen suudelman?"
Nainen huitaisi minua suoraan ohimoon käsilaukullaan ja tipahdin polvilleni lattialle.
Ennätin vielä sanoa:"Taitaa olla turha kysyäkään, että otatteko suihin", kun käsilaukku heilahti toisen kerran ja vielä pidemmällä kaariliikkeellä.
Mikä ihme sitä oikein mahtoi riivata?
Eihän niitä naisia kyllä kukaan voi ymmärtää!
Naisen luonne on arvaamaton
5
114
Vastaukset
- ent.siivoojaparka
Kummallista.
Minä en koskaan pystyisi lyömään vajaaälyistä.- huidotko.normaaleit
sun sanojen välist ymmärrettävis ettet o muita kohdannukkaan ko?
- ent.siivoojaparka
huidotko.normaaleit kirjoitti:
sun sanojen välist ymmärrettävis ettet o muita kohdannukkaan ko?
Kaikki, joita olen lyönyt, ovat hyvin ymmärtäneet miksi. Ei niistä ole kukaan ollut niin vajaa, että olisi jäänyt äimistelemään miten kummallisia naiset ovat.
Taisit olla väärässä paikassa kalassa.
- maull
en lukenut kuin alun, mutta sanoisin et mies se vasta kummallinen on. se ottaa pyssyn ja rupee tappamaan ihmisiä jossei se ja kun se ei puhumala asioita pysty sopimaan ja sitten se vielä raiskaakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ranskan vasemmistojohtaja: "Kyllä, meneillään on suuri väestönvaihto!"
Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon järkytti myöntämällä avoimesti sen, mitä tiedotusvälineet ovat pitkään pitä2693080Valion maitotehtaalla kapina
Ilmastonmuutoksesta, eläinten hyvinvoinnista ja ympäristön saastumisesta huolestuneet eläinkapinalliset estävät panssa802606SDP haluaa tappaa maaseudun - bensan hinta mahdollisimman korkealle
Maaseudulla auto on välttämätön asia, ja lähes kaikilla on bensa-autot. Kuinka tyhmä pitää olla jos äänestää demareita?1822208Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää301989Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1181717Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.941445Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten421419HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363531403Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1221284- 941241