Moi, olen 19v nuori mies, peruskuntoinen ja olen aloittamassa opiskelua datanomiksi
Opiskelun jälkeen ajattelin hakeutua rauhanturvaajaksi. Onko se mahdollista jos on pientä rikostaustaa ? Englannin taito on 5/5 ja tokarissa se 9.
Miten tämä prosessi tapahtuu ja mihin kannattaa hakeutua ?
Rauhanturvaajaksi pääseminen
Nemesiin
3
649
Vastaukset
- reservinkingi
Niin siis varusmieheksi kansainvälisiin valmiusjoukkoihin ? Mitähän meinaat rikostaustalla. Jos olet ollut poliisin kanssa tekemisissä ja tuomittu niin saattaa ovi pysyä aika hanakasti kiinni. Sakoista selviää kuulemma puhumalla. Ja puolustusvoimien nettisivuille ja google huutamaan mutta vältä keskustelupalstoja koska niissä on puolet paskaa puolet totta... poikkeuksia lukuunottamatta.
- Nejkg
Ei kannata mennä armeijaan, se on vaarallinen ja ikävä paikka. Suosittelen, että ryhdyt sivariksi.
- 1218
Enemmän sivareita on kuollut aidsiin kun armeijan koulutukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917335- 373897
- 453470
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402612- 2302605
- 402403
- 1292339
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292219Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202045- 451922