Aspergerin diagnosointi

assii

Kannattaako hankkia diagnoosi jos vaiva haittaa normaalia elämistä?

6

303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kutsuttu

Olisinkin mielelläni ottanut vastaan vinkkiä miten voisin ilmottautua aspergeriksi ettei tarvise mennä inttiin.

• thopiskelija
    • assinäitee

Jos se haittaa elämistä miksi tarvitsisit dg? Koeta saada eloosi helpotusta . Toki jos vaivat ovat niin vakavia ettet pysty toimimaan arjessa-siitten kannattaa hakeutusa tutkimuksiin. ja sitten on mahdollista hakea tukea tai apua .

• Itseajatteleva

Kannattaa tehdä päätös siitä mitä haluat elämältäsi. Mene lääkäriin ja ota asperger diagnoosi ja et ikinä pääse töihin etkä juuri mihinkään muuhunkaan. Jos kuitenkin haluat olla työelämässä ja vaiva ei haittaa hirveästi, kannattaa pitää suu kiinni. Minulla on pakko-oirehäiriö joka pilaa elämäni vaikka voinkin ainakin muiden mielestä elää aivan normaalia elämää. Töissä olo on aika vaikeaa ja muutenkin elämä vaikeutuu sairauden takia. Luulisin, että jossain vaiheessa yritän sairaseläkkeelle koska en iänkään takia saa mitään kunnollista työtä. Meni elämä hukkaan. Mielenterveysasioissa ei oikeastaan kukaan voi auttaa paitsi jos olet niin hullu, että sinut tainnutetaan lääkkeillä niin tokkuraan ettet enää ymmärrä mistään mitään. Meille jotka tajuamme omat ongelmamma mielenterveyspalvelut ovat täyttä ajanhukkaa.

• hrwwww

Anosognosia on mielifasistien keksimää propagandaa mitä tulee psykiatriaan.

• Aspergerinfo_YP

Mikäli tahdot keskustella

[email protected]

Vaihtoehtoisesti aspergerinfo.foorumi.eu, jonne ei tarvitse rekisteröityä, voi keskustella anonyymisti.

Tai jos tahdot tukea.

Eikä pelätä tarvitse kirjoittaa sinnekään. Minulla on useita kontakteja mm. ylilääkäreihin, lakimiehiin, ystävät voivat tarvittaessa kertoa.

Joten tervetuloa foorumiini kirjoittelemaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6875
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3878
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3260
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2834
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2652
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2218
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      34
      2040
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2017
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      34
      1910
    Aihe