Kehuuko mies koskaan kauneuttanne?

äläookateellinenmulle

Meillä mies kehuu jatkuvasti, ja tiedän että olenkin kaunis, mutta ei jaksaisi aina kuulla kuinka ihana hoikka ja kunis olen ja tyylikäs.
Ulkosallakin vieraat miehet vislaa ja huutelee kauneuteni perään, mies on mustis olevinaan vaikkei ookkaan, sillä tietää että nauran noille iskijöille ja rakastan vaan omaa miestä.
Hän on tosi ylpee musta ja nauttii siitä kun kaikki haluis mut vaimoksi. Hänellä ei ole huolta, en heitä häntä pois.
Nyt hän osti mulle koruja, ja uusia vaatteita vaikka niitä on yksi io huone pullollaan, toinen vaate huone on rakenteella, noin 125 neliöö. Uudet laukut vievät tilaa mutta kun vaan haluun olla tyylinainen.
Hei sustakin voi tulla kaunis kun vaan hoidat itseäsi, laihduta ensin noin 30 kiloo ja sitten käyt eri hoidoissa ja uusit vaatekaappisi sisällön, tsemppii älä oo kateellinen vielä sinäkin loistat.

4

199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olentavis

Heheee, jos mä laihdutan 30kg niin sitte painan vaan 20kg, sää olet omituinen trolli, kun meinaat et kaikki ihmiset on ylipainoisia.

• Täältä.pesee

Mä oon yli kuuskymppinen ja mies sanoo, että nuoret tytöt katsovat vartaloani kadehtien. Niinpä palloilen alasti, joten vaate- ja koruhankintaostokset ovat tylsiä. Tehdäänpä tästä itsekehun ketju.

• kurjaaollakaunis

Kyllä kehuu ja koko meidän taloyhtiö. En voi mennä pihallekkaan ettei joku kehuisi ulkonäköäni, se on raisttavaa, en voi sille mitään että olen kaunis ja miehet parveilee kuin herhiläiset, ärsyttää, mutta kestettävä on.
      Yritän joskus mennä pyörävaraston kautta ulos mutta aina joku on takapihallakin ja taas... tai sitten kaupungilla kävelen pää alaspäin mutta taas joku huomaa.
      On kurjaa kun on kaunis, lkmutta lsille ei voi mitään..mun mies on onnekas kun löysi minut, mitään en ehnyt kun hän huomasi minut ja samantien naimisiin.
      Nyt olen naimisissa ja talon kaunein ja ihanin nainen ja muut akat ovat kateellisia ja ihmeissään. Mihet sen sijaan tykkää kun asun täällä ja sanovatkin etten muuta pois on kiva kun ees yksi kaunis nainen on talossa. Istumme joskus iltaa ja kauhee kisa kuka saa istuu mun vieressä, hyleensä se on mun mies mutta tungosta on.

• Thesutturat

Kyllä sinä lissu olet hullu, sinä olet yksinäinen vanha ,katkeran vihainen ämmä, sukulais äijäsi läx toisen matkaan ja siitä asti olet tilittänyt elämääsi täällä ja huutanut naikkosista ja sutturoista .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      246
      4071
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      128
      2343
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2006
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1491
    5. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      39
      968
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      129
      958
    7. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      949
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      334
      881
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      867
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      790
    Aihe