Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kehuuko mies koskaan kauneuttanne?

äläookateellinenmulle

Meillä mies kehuu jatkuvasti, ja tiedän että olenkin kaunis, mutta ei jaksaisi aina kuulla kuinka ihana hoikka ja kunis olen ja tyylikäs.
Ulkosallakin vieraat miehet vislaa ja huutelee kauneuteni perään, mies on mustis olevinaan vaikkei ookkaan, sillä tietää että nauran noille iskijöille ja rakastan vaan omaa miestä.
Hän on tosi ylpee musta ja nauttii siitä kun kaikki haluis mut vaimoksi. Hänellä ei ole huolta, en heitä häntä pois.
Nyt hän osti mulle koruja, ja uusia vaatteita vaikka niitä on yksi io huone pullollaan, toinen vaate huone on rakenteella, noin 125 neliöö. Uudet laukut vievät tilaa mutta kun vaan haluun olla tyylinainen.
Hei sustakin voi tulla kaunis kun vaan hoidat itseäsi, laihduta ensin noin 30 kiloo ja sitten käyt eri hoidoissa ja uusit vaatekaappisi sisällön, tsemppii älä oo kateellinen vielä sinäkin loistat.

4

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olentavis

      Heheee, jos mä laihdutan 30kg niin sitte painan vaan 20kg, sää olet omituinen trolli, kun meinaat et kaikki ihmiset on ylipainoisia.

    • Täältä.pesee

      Mä oon yli kuuskymppinen ja mies sanoo, että nuoret tytöt katsovat vartaloani kadehtien. Niinpä palloilen alasti, joten vaate- ja koruhankintaostokset ovat tylsiä. Tehdäänpä tästä itsekehun ketju.

    • kurjaaollakaunis

      Kyllä kehuu ja koko meidän taloyhtiö. En voi mennä pihallekkaan ettei joku kehuisi ulkonäköäni, se on raisttavaa, en voi sille mitään että olen kaunis ja miehet parveilee kuin herhiläiset, ärsyttää, mutta kestettävä on.
      Yritän joskus mennä pyörävaraston kautta ulos mutta aina joku on takapihallakin ja taas... tai sitten kaupungilla kävelen pää alaspäin mutta taas joku huomaa.
      On kurjaa kun on kaunis, lkmutta lsille ei voi mitään..mun mies on onnekas kun löysi minut, mitään en ehnyt kun hän huomasi minut ja samantien naimisiin.
      Nyt olen naimisissa ja talon kaunein ja ihanin nainen ja muut akat ovat kateellisia ja ihmeissään. Mihet sen sijaan tykkää kun asun täällä ja sanovatkin etten muuta pois on kiva kun ees yksi kaunis nainen on talossa. Istumme joskus iltaa ja kauhee kisa kuka saa istuu mun vieressä, hyleensä se on mun mies mutta tungosta on.

    • Thesutturat

      Kyllä sinä lissu olet hullu, sinä olet yksinäinen vanha ,katkeran vihainen ämmä, sukulais äijäsi läx toisen matkaan ja siitä asti olet tilittänyt elämääsi täällä ja huutanut naikkosista ja sutturoista .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2454
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2153
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1808
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1601
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1576
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1545
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1498
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1309
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      40
      1237
    Aihe