Luvian ainoossa etno ravintelissa. Nyt tiedetään ähälämien motiivit.
Nyt Syöminen
18
968
Vastaukset
- tiedetään
LOPPU mikä LOPPU
- unelias10
Mikä loppu?
- Eioluutta
Viitataanko tässä soluttautujiin?
- Nähtäväksjää
Niinpä. Koko Suomi ja Eurooppa pitsamiesten valloittama. Kurdeja suurin osa. Mitä häärätään...
- penaalissa
Joo muslimien motiivit tiedetään en ole enää aikoihin käynt ko paikassa ei aikomustakaan sopeutua Suomen tapoihin
- Juupahanjoo-o
Luvian valtaamiseen siis riitti yksi pitsapaikka.
- jornporii
Yks Porilainenkin riittäis!
- justjoojoo
Juupahanjoo-o kirjoitti:
Luvian valtaamiseen siis riitti yksi pitsapaikka.
Ei! Siihen ei rittäny ees se kaheksankyttuhat Porilaist,,, ja sekös teit harmittaa... ja harmittaa kyl, siel keskenää. Luvia on tulevaisuus , osana Eurajokee, ei Poria,, ainakaan täs kohtaa. Aika taas näyttää sen et ajaako (ajaa kyllä) Rauma Porin ohi kaikessa... sillonha Eurajoen ehkä on taas kumppaninsa pakko valita, jos liitoksii tulee. Pori ei ollu kellee seitsemäst mahdollisest "morsiamest" ollenkaa kiinostava vaihtoehto, kuten kaikki tietää. Et nyt Porilaiset, suuta suppuun ja omat asiat kuntoon.
- He.he.he.he
Mee venekko (!)
- Aivoruoska
Mitä serkunpi sitä herkunpi,pitäkää puolenne sukurutsaajat ettei luvialle tule uuttaverta.
- semmoostaa
Uusi veri on aina tervetullut, mutta ei ählyjen.Fi
- Metvurstipizzaaa
En tiä mut hyvii pizzoi ja palveluu. Paossa jotain varmaan ovat tai tienaamassa suvulle.
- työtätekevilleontilaa
Jos ruoka on hyvänmakuista ja hygienia ja palveluasenne kunnossa on aivan sama mitä kansallisuutta ja uskontokuntaa edustaa. Aitoja kanta- suomalaisiakaan ei ole, kuin ehkä saamelaiset. Muut ovat eri rotujen sekoituksia etelä-euroopasta ja slaaveja nykyisen venäjän alueelta. Aikaisemmin uskontoina oli pakana-uskontoja, palvottiin eläimiä, maata, aurinkoa, puuveistoksia ja shamaaneja. Muutama vuosisata sitten kristinusko vasta juurrutettiin suomeen vieläpä väkivallalla tappamalla ja raiskaamalla, jos ett suostunut ottamaan uutta uskoa, se merkitsi kaulan katkaisua. Mitä enempi etnisiä ruokapaikkoja on ja erillaisten kansallisuuksien ylläpitämiä, sitä rikkaampaa ja vaihtelevampaa suomalainen ruokakulttuuri tulee olemaan. Ei tarvitse mennä ruotsinlaivalle ihmettelemään noutopöytää ja sen antimia.
- älykkö111
Painu sinä veetun suvakki sinne rasmus palstalles...älä täällä saarnaa!!!
- totuuseitulessapala
älykkö111 kirjoitti:
Painu sinä veetun suvakki sinne rasmus palstalles...älä täällä saarnaa!!!
Tule itse joskus sieltä metsästä ihmisten pariin ja matkusta vaikka euroopassa, niin huomaat nopeasti mikä takapajula Suomi on vain euroopankin mittakaavassa.
- uiyop8poiyu
Syöminen sairastuttaa! Huono ruoka ja raskas työ on pitkän iän salaisuus.
- yääääääkss
http://mvlehti.net/2016/06/07/paivan-kuva-herpes-pizza/
en syö enäää - sharia
Samaa mieltä aloittajan kanssa. Nyt loppu syömiset allahin paikoissa. Kaikki muslimit ihan samallasia terroristeja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191662
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991488Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36911Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29859Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38811Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50786Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43738Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37730Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56728Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37700