Joku amerikkalainen räppäri 50 cent on herjannut autistista miestä, kuvannut sen ja jakanut Instagramissa. Jo aiemmin sama heppu oli herjannut faniaan autistisen näköiseksi ja ettei hän halua seuraajikseen vammaisia.
Anteeksipyyntöä on tosi vaikea uskoa koskaan todeksi ihmisiltä, jotka 40-kymppisinä käyttäytyvät tällä tavoin. Onko sillä omia lapsia? Menisi pyytämään kasvotusten anteeksi. Mut ei taida olla pokkaa.
Kait se tuo julkisuuden luoma harha houkuttaa ennen kaikkea itsekkäitä ihmisiä.
Aika paljon autistit saa lokaa niskaan jopa joltain "maailmantähdiltä".
Amerikkalaisen räppärin vihapuhe
my2cents
4
242
Vastaukset
- äölkjhgfdlö
Kaikkea kanssa sitä kuulee
- 50centinAssi
Kyllä itseään voi herjata ja lahjoittaa hyvään tarkoitukseen 100 000 taalaa. (Tietty on muuten assi siinä missä Juice)
- Kiusatut
Näin jenkkilässä
http://abc7.com/entertainment/anti-bullying-musical-gives-voice-to-those-with-autism/1349651/ - Anonyymi
En oo varma mut luulen että eminemissäkin saattaa olla aspergerpiirteitä joitain ja eminemhän makso leikkaukset minkä ansiosta toiki liian iso ego selvisi hengissä. Vaik jollain on lievä autismi mut sehän ei oo kaikille este vetää 50centtii pataan. Siin on faneille ja heittereille sit nauramist
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713899- 1013505
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah783338Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362638- 1241608
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361516Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221114Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191114Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181026