Penikoitten mölyäminen

menkäämuuallepliiss

Samaa mieltä olen nyt somessa julkaistun ja mainetta saaneen kerrostaloasujan 'heippa'lapusta!
Eikö se mene kaaliin kasvattajilla kertoa jälkikasvulleen kerrostaloasumisen säännöt!
Täällä ovet paukkaa, penikat laukkaa ja romistelee käytävässä, kiljuen ja huutaen!
Porraskaiteita hakataan ja huudetaan. Sama meno jatkuu pihalla...mikäs siinä, lapset saa leikkiä, MUTTA, kun ne pikkupiltit hokee koko ajan VITT*A ja PERSET*Ä, huutaen ja kiljuen!!
Missä lienee vanhemmat?

9

192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lapsiapitäärakastaa

      jos näin on niin tee lastensuojelu ilmoitus,,tark.jos pienet lapset ovat ilman aikuista???????!!!!!!!!!!

    • kaikkeasitäonollut

      Aikoinaan tuttu yh-äiti jätti 3-4 vuotiaat piltit pihalle yksin,kun meni tapaamaan uutta miesystävää(eli panemaan),kertoen että menkää sitten(minun luo), kun tulee kylmä ja nälkä!
      En viitsi tarkemmin kertoa.

    • Anteeksinaapurit

      Omalta osaltani pyydän anteeksi etten saa kuria omiin lapsiini. Onneksi kuitenkin nukkuvat hiljaisuus ajan. En asu kerrostalossa ihan rivarissa. Hävettää silmät päästä. Naapurien onneksi ipanat käy vain lomillaja ja viikonloppuisin ja muuta pahaa eivät tee kun vain huutavat(keskenään nahistellellen) ja kirvaavat. Kaikkia sallittuja keinoja on kokeiltu, risu varmaan auttaisi muttei sitä saa käyttää eikä edes uhkailla.

    • Anteeksi_myös

      Anteeksi vaan melusta myös omasta puolestani. Ei tosiaan ole niin helppo saada lapsia kuriin, kun risut ym. on nykyisin kiellettyjä.
      Onneksi täällä asuu myös naapureita, jotka ovat olleet mielissään, kun kuuluu lasten ääniä ("mukava, kun ei ole niinkuin hautuumaalla"). Kiitos teille.

    • pahapöhinäaivoissasi

      Sitkaastipa jaksat nostella näitä juttuja... mikä traumatisoi kaaliasi... Talvivaarako?

    • papiljottikyylä

      Voi kun ihmiset ymmärtäisivät elää sovussa keskenään.

      Se ei kyllä toteudu, koska meitä mahtuu niin moneen kategoriaan.

      Toiset taitavat yleiset normit ja säännöt niitä noudattaen. Toiset taas välittävät hevonv¨tut mistään.

      Kerrostaloissa kiistaa aiheuttaa juuri tuo mekastaminen ja hiljaisuudenaikana tapahtuva remuaminen, sekä tupakanpoltto.

      Se kun on niin, että maksat kallista vuokraa tai omistusasunnosta lainaa, niin asukkaan pitää jo lainkin puolesta saada olla omassa kotonaan rauhassa.

      En minä esim.haluaisi kuunnella kun naapuri käy kusella(huonot äänieristeet)van pakkohan se on kuunnella, tai lapsi kiljuu ja huutaa ja mekkaloi, en halua olla osallisena naapureiden kovaäänisissä välienselvittelyissä, en haluaisi kesällä omalla partsilla kuunnella penikoitten mylvintää ja alapääjuttuja.En haluaisi kuulla perheväkivaltaa, taikka aikuisten jokaviikonloppuista juomista ja remuamista.
      Tupakansavu haisee pahalle,jonka en myöskään soisi tulla minun asuntooni!

      Tässä sitä soppaa moneen lähtöön, kuka on oikeassa tai väärässä?

      Tiukempi isännöinti kerrostaloihin ja jos homma ei pelitä,niin häätö kylmänviileästi !

      • Ajatellakin-voi

        Kannattaa myös kuulostella tarkasti, mitä naapureista kuuluu, kun on valitsemassa tulevaa kotiaan = ) Hullua kait tuota ihteensä lähtee kiusaamaan meluisaan kotiin, kun voi valita toisenkin asunnon.. Aivojen käyttö on ihan sallitttua.


    • tyhmääonjoo

      muuta pois sieltä slummista

    • Ikävä_totuus

      Penikat yhtä tyhmiä kuin vanhempansa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2077
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      116
      1562
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1500
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1337
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      71
      1196
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      482
      1121
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      62
      1097
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      953
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      922
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      866
    Aihe