Saako teltassa asua?

kallisvuokra

Armeijassa tuli totuteltua leirielämään. Puolijoukkueteltassa oli aika hyvä olla talvellakin, kun teltan alla oli puiset "näkkärit".

Opiskelijana kiinnostaa nuukailu ja varsinkin kesän voisi viettää teltassa. Pystyttäisi teltan vieläpä rantaan, joten peseytymisen voisi tehdä ulkona. Kun ei kauhean korpeen mene, niin ruoat saisi haettua fillarilla. Kylmäsäilytys ehkä suurin ongelma? Pitäisi löytää paikka kenties lähteen ääreltä, jossa on kylmää vettä kesälläkin ja siitä saisi juomavedetkin.

Mutta varsinainen kysymys on, että saako osoitteettomassa teltassa asua virallisesti? Postinhan voisi ohjata ymmärtääkseni postilokeroon.

3

1215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moni_asuu_jo_nyt

      Moni rantojen mies asuu nytkin jossain epämääräisessä majantapaisessa eikä teltta kai ole sen kummemmin laiton. Pitempiaikaiseen asumiseen pitää kuitenkin olla maanomistajan lupa, varsinkin jos on tarkoitus laitella pohjarakenteita tai muuta sellaista.

    • Anonyymi

      Itse asustelen joko mökillä, vanhempien luona tai teltassa, kirjoilla olen vanhempien luona vielä.
      Kun teen töitä (max 6kk/vuosi) niin asun vanhempien luona, vapailla saan ansiosidonaista jolloin olen joko mökillä, eräilemässä tai sitten Aasiassa reissaamassa. 5/5 ja säästöt kertyy

    • Anonyymi

      Pidempiaikaiseen asumiseen tarvitaan maa-alueen omistajan lupa. Vuorokauden saa "leireillä" melkeinpä missä vaan, sitten täytyy siirtyä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1719
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1678
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      14
      1209
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1154
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1132
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      9
      1047
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1001
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      985
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      984
    10. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      Suomen sosialidemokraattinen puolue
      9
      976
    Aihe