Armeijassa tuli totuteltua leirielämään. Puolijoukkueteltassa oli aika hyvä olla talvellakin, kun teltan alla oli puiset "näkkärit".
Opiskelijana kiinnostaa nuukailu ja varsinkin kesän voisi viettää teltassa. Pystyttäisi teltan vieläpä rantaan, joten peseytymisen voisi tehdä ulkona. Kun ei kauhean korpeen mene, niin ruoat saisi haettua fillarilla. Kylmäsäilytys ehkä suurin ongelma? Pitäisi löytää paikka kenties lähteen ääreltä, jossa on kylmää vettä kesälläkin ja siitä saisi juomavedetkin.
Mutta varsinainen kysymys on, että saako osoitteettomassa teltassa asua virallisesti? Postinhan voisi ohjata ymmärtääkseni postilokeroon.
Saako teltassa asua?
3
1330
Vastaukset
- Moni_asuu_jo_nyt
Moni rantojen mies asuu nytkin jossain epämääräisessä majantapaisessa eikä teltta kai ole sen kummemmin laiton. Pitempiaikaiseen asumiseen pitää kuitenkin olla maanomistajan lupa, varsinkin jos on tarkoitus laitella pohjarakenteita tai muuta sellaista.
- Anonyymi
Itse asustelen joko mökillä, vanhempien luona tai teltassa, kirjoilla olen vanhempien luona vielä.
Kun teen töitä (max 6kk/vuosi) niin asun vanhempien luona, vapailla saan ansiosidonaista jolloin olen joko mökillä, eräilemässä tai sitten Aasiassa reissaamassa. 5/5 ja säästöt kertyy - Anonyymi
Pidempiaikaiseen asumiseen tarvitaan maa-alueen omistajan lupa. Vuorokauden saa "leireillä" melkeinpä missä vaan, sitten täytyy siirtyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446