Edes kotimaisia kanavia luulis voivan tilata tarpeen mukaan netin kautta. Niin monella interne kuitenkin että tästä se ei jäisi kiinni, toiseksi aika monilla on jo tv:ssäkin mahdollisuus liittää netti siihen, pikku hiljaa ainakin nuo lisääntyy koko ajan eli markkinaa olisi. Jos on hyvät nettiyhteydet niin ei kun kirjautuu palveluun ja katsoo vaikka mtv3 totaali sporttia tai jotain muuta.
Samalla lailla kun nyt voi ostaa vaikka istv palvelun ja katsoa nyrkkeily matsin niin
miksi ei samallalailla voisi nyt ostaa mm jääkiekko matsin maksukanavilta.
Saahan niitä, tiedän kyllä mitä tarjontaa on ja saa ollakkin mun puolesta.
- Koska mä en tarvitse enää toista kallista tikipoksia nykyisen lisäksi, joita tuputtaa kaikki maksutv kanavia tarjoavat.
- Liian huimia liittymismaksuja, toisessa 150 euroa maksivision, tai oman operaattorin liittymismaksu/ kiinteä kuukausimaksu 20 euroa jolla ei osaa mitään lisäkanavaa vielä.
Eli sen päälle vielä alkaen sen 10e/kk kanavapaketti - aina 70 euroon saakka.
Mä olen ihan mielelläni ostellut aina joskus jostain nettitv tarjonnasta jonkun katseluoikeuden vaikka siihen nyrkkeilymatsiin tai johonkin muuhun, kätevää eikä tartte maksaa muusta.
Maksutv kanavien kunnon palvelu puuttuu
2
247
Vastaukset
- formulat_tilaisin
Teknisesti olisi tietenkin mahdollista, mutta TV-yhtiöiden talous ei kestäisi. Katsoin jo 4 vuotta sitten Formula1-kisat Elisa Viihteen kautta 4,90 e/kk. Se hinta oli sopiva (vaikka palvelu ei aina toiminutkaan kunnolla). Nykyään pitäisi tilata kai vähintään 20 e/kk kanavapaketti, jota en todellakaan kaipaa. Eikä oikeestaan kiinnosta edes kokonaista Formula-kisaa katsoa, kun kooste riittää ihan hyvin. Ärsyttävästi vaan kooste tulee todella myöhään illalla, ja jopa 12 tunnin viiveellä.
- parastaviihdettä
kunnon fani kattoo aina se 3 päivää gp viikonloppuna,olen melkein kaikki kisat kattonu vuodesta 1980- nyt tilasin canal digitalin mtv totalin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita
sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi2486207Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..1556018Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä
Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi2525088Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa524600Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu444390Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa644229Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään
mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät684167Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin
ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali373704Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa682622En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.582079