Maksutv kanavien kunnon palvelu puuttuu

heitäälläonrahaa

Edes kotimaisia kanavia luulis voivan tilata tarpeen mukaan netin kautta. Niin monella interne kuitenkin että tästä se ei jäisi kiinni, toiseksi aika monilla on jo tv:ssäkin mahdollisuus liittää netti siihen, pikku hiljaa ainakin nuo lisääntyy koko ajan eli markkinaa olisi. Jos on hyvät nettiyhteydet niin ei kun kirjautuu palveluun ja katsoo vaikka mtv3 totaali sporttia tai jotain muuta.

Samalla lailla kun nyt voi ostaa vaikka istv palvelun ja katsoa nyrkkeily matsin niin
miksi ei samallalailla voisi nyt ostaa mm jääkiekko matsin maksukanavilta.

Saahan niitä, tiedän kyllä mitä tarjontaa on ja saa ollakkin mun puolesta.

- Koska mä en tarvitse enää toista kallista tikipoksia nykyisen lisäksi, joita tuputtaa kaikki maksutv kanavia tarjoavat.

- Liian huimia liittymismaksuja, toisessa 150 euroa maksivision, tai oman operaattorin liittymismaksu/ kiinteä kuukausimaksu 20 euroa jolla ei osaa mitään lisäkanavaa vielä.
Eli sen päälle vielä alkaen sen 10e/kk kanavapaketti - aina 70 euroon saakka.

Mä olen ihan mielelläni ostellut aina joskus jostain nettitv tarjonnasta jonkun katseluoikeuden vaikka siihen nyrkkeilymatsiin tai johonkin muuhun, kätevää eikä tartte maksaa muusta.

2

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • formulat_tilaisin

      Teknisesti olisi tietenkin mahdollista, mutta TV-yhtiöiden talous ei kestäisi. Katsoin jo 4 vuotta sitten Formula1-kisat Elisa Viihteen kautta 4,90 e/kk. Se hinta oli sopiva (vaikka palvelu ei aina toiminutkaan kunnolla). Nykyään pitäisi tilata kai vähintään 20 e/kk kanavapaketti, jota en todellakaan kaipaa. Eikä oikeestaan kiinnosta edes kokonaista Formula-kisaa katsoa, kun kooste riittää ihan hyvin. Ärsyttävästi vaan kooste tulee todella myöhään illalla, ja jopa 12 tunnin viiveellä.

      • parastaviihdettä

        kunnon fani kattoo aina se 3 päivää gp viikonloppuna,olen melkein kaikki kisat kattonu vuodesta 1980- nyt tilasin canal digitalin mtv totalin


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Halkokarilla ammuttu

      Halkokarin uimarannan metsissä/tiellä poliiseja juoksenteli n.13.30.Onko pahvihousut setvimässä sukuriitoja?
      Kokkola
      37
      4032
    2. Yle aamu taas huolissaan laittomasti maassa olevien terveydenhuollosta

      Yle se jaksaa aina nostaa tämän asian esille, vaikka ei pitäisi. Laittomasti maassa olevat pitää säilöä ja karkoittaa, e
      Maailman menoa
      239
      2527
    3. Mitä tehdä kun eräs henkilö seuraa puhelintani

      Ja informoi asioitani ulkopuolisille ja ei kyse ei ole viranomaisista vaan sairaasta yksilöstä joka ei jätä rauhaan vaan
      Ikävä
      247
      2414
    4. Mitä haluat

      Toisesta vai haluatko mitään
      Ikävä
      203
      1914
    5. Tuli yhtäkkiä kova ikävä sinua, J

      Olisitpa täällä, niin voisin halata ja suukottaa sinua juuri nyt... Vaikka tilanne on mikä se on, enkä voi tätä oikeass
      Ikävä
      95
      1711
    6. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      117
      1517
    7. Jengi haluaa että

      Lähden täältä pois. Syystä että? Antaa tulla syitä nyt.... Huomenta sitten viimeisen kerran. 💔🐺🖤
      Ikävä
      198
      1316
    8. Leskenpoltto, kastijärjestelmä ja muut asiat, joiden alkuperää ei tiedetä

      Leskenpoltto, kastijärjestelmä ja muut asiat, joita käytetään koko itää vastaan tietämättä niiden alkuperää. Aina kun o
      Hindulaisuus
      345
      1187
    9. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      199
      1046
    10. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      80
      971
    Aihe