En itsekään tiedä miten tätä paremmin kuvailisi. Haaveilen, mutta en uskalla tarttua syötteihin. Mielummin hiljenen ja vetäydyn. Mitä tää on? Kohde on liian täydellinen?
Oon ihastunut, mutta pelkään.
4
469
Vastaukset
- oletkonainen
???
- joskussatutettu
Joo. Inhottaa olla oma itsensä. Täytyy vältellä näitä ihastumisia jatkossa, jotta ei tule vahingossa satuttaneeksi ketään. Luulen tosin, että niin vähän kävi jo...
- oonParaskinpuhuja
Valitettavasti rakkaus satuttaat käytännössä joka kerta jompaa kumpaa ennemmin tai myöhemmin. Eli kannattaako satutetuksitulemista pelätä rakkaudessa. Toki jotkin ihmiset ovat mätisäkkejä ja tekevät vammasia valintoja,joilla toista sitten satuttavat. Nämä ihmiset omaan arvoonsa, mutta heitäkään ei voi ennalta varoa eikä varmasti kannatakkaan. Sullon vaan tää elämä, sen jälkeen oot kuollut.
- Enkestäisi
Olisihan se ihan kamalaa jos tyttö/poikaystävänä olisi täydellinen tapaus. En itse kestäisi sitä, ironiaa... Ymmärtänet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862