Hei, kaikille!
Toivottavasti viestini ei vie teiltä liikaa aikaa, mutta toivoisin hartaasti, että kokeneet, ja vähän vähemmänkin kokeneet akvaarion omistavat hoitajat voisivat auttaa minua. Olen vasta 13-vuotias, mutta haaveenani on ollut koko ikäni, että minusta tulisi eläinlääkäri (toivoisin, ettei eläinlääkäri haavettani kuitenkaan käsiteltäisiin tässä keskustelussa). Voisin tietenkin lukea kirjoistakin näitä tietoja, mutta mielestäni on kehittävämpää kysyä kokemuksia yms. Olkaa hyvät, ja kirjoittakaa minulle, mitä vaikeuksia Teille on tullut akvaarion ja akvaarion kalojen suhteen ja miten olette ne vaikeudet ratkaisseet? Mikä on ollut kalojenne yleisin sairaus ja millä sen hoiditte (kyse ei lääkkeistä)? Minkänlaisia ovat erilaiset kalat luonteeltaan? Mitä pitää tehdä, kun poikasia syntyy? yms.yms.yms. Tiedän suurimman osan vastauksista ainakin osittain, mutta haluaisin kuulla Teidän kokemuksenne. En aijo pilkata ketään, ja kaikki saavat kertoa tarinansa pelkäämättä, että haukkuisin heitä. Olen täällä kuuntelijana. Kirjoitan tänne vielä riviin tärkeimmät kysymykset, mutta kertokaa toki jotain muutakin akvaariostanne ja ongelmistanne ja miten olette ne ongelmanne ratkaisseet, tai mikä on jäänyt vaivaamaan. Yritän auttaa, jos apuani kaivataan!
1)Minkänlaista on ollut hoitaa akvaariota ja minkänlaisia ongelmia on sattunut eteesi (Miten olet ne ratkaissut?)?
2) Mikä on yleisin kalatauti akvaariossasi ja mikä on ilmestynyt harvoin? Miltä se sairaus näytti ja miten hoidit sen?
3) Mitä kaloja on akvaariossa? Onko niillä keskenään joskus riitaa ja miten se ilmenee? Miten olet ratkaissut kalojen riidan?
4) Mitä kaloja suosittelet aloittelijalle ja miksi?
5) Minkänlaisia ihmeitä on sattunut akvaariossasi (esim. poikasten syntymä tai kerro esim. jos sinulla on ollut pieni akvaario, jossa kaikki kalat kuitenkin viihtyivät täydellisesti ja MIKSI?)?
6) Onko poikasia syntynyt? Miten hoidit niitä? Oliko se hankalaa?
Kiitos paljon, että jaksoitte lukea, toivoisin, että vastaisitte myös! :D Keksikää toki lisää kysymyksiä ja vastatkaa niihin. Kiitoksia paljon huomiosta ja kiitos mahtavista vastauksista jo etukäteen!!! :D
T: Minä...
Moi kaikille!
Minä...
1
159
Vastaukset
- Sä oot Hölmö.
Lue näitä juttuja täällä suomi24:ssä.. Löydät vaikka kuinka paljon juttua..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1162276- 1291822
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631216Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K931160En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k721060Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311050Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.431013Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉75965HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio23945Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse56922