Mamuja Minun Laskuun--Millä oikeudella.......

Olenko-Orja

elätettäväkseni rahdataan ympäri maailmaa mamuja velvoittaen minut maksajaksi.
.
Eihän kaupassakaan kukaan maksa minun ostoslaskuani, se on vielä ainakin tähän saakka pitänyt maksaa itse.
Miksi minun pitää maksaa toisten tänne hilaamien mamujen elämä vasten tahtoani.?
.
On mulla muutakin menoa kuin luku ja kirjoitustaidottomien kymmeniävuosia kestävän hyödyttömien kotouttamisen rahoittaminen.

15

186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näino

Tyhmän eväät syödään ensin.

• Musta-viisas-väri

Laki verojen maksusta ei paljon eväitä säästä, sillä se pakottaa maksamaan mamujen iPadit oliko sitten tyhmä tai viisas.
        .
        Verojen maksamattomuus vie viisaudesta tai tyhmyydestä huolimatta leivättömänpöydän ääreen.
        .
        Mutta tyhmä tai viisas Mamu kuitenkin saa kaiken.

• TimoXL

Maksaa maksaa!

Jos olisit erivärinen!
      Syytä vaan itteäs et menit hölmöyttäs syntymään valkoihosten perheeseen! OMA MOKA!

• ElinTasoTuristit

lähdetään ilmais turisteiksi mussumaihin. vaaditaan suomalaiset ruuat. uusimmat älykännyt ja läppärit , taulutelkut, muotikuteet, ilmaiset kuljetukset, turvapalvelut eil kaikki samat palvelut, joita matut täällä vaatii ja vielä käyttörahaa taskut täyteen.

• hohhhhoijaa

Eipä menisi kauan kun irtopäätäsi roikuttelisi jo karvakouralauma.

• EiEnäää

Onneksi lopetin verojen maksamisen.

• tttutttaa

Sanopa se.
      Myöskin minun laskuuni!

• rahat.mamuille

Sillä oikeudella että olet typerä suomalainen ja vieläpä äänestit viime vaaleissa.

• hhhrrrr

Sossuja, eikä vihrukaisia ei voi äänestää never and ever!

• PelleilynLoppu

Onneksi maailman- ja Suomen talous romahtavat totaalisesti lähiaikoina ja kunnon sota ja levottomuudet alkavat.

• waler-

Suomalaisten pitäisi myös lopettaa työnteko.Sais helvetti hallituskin miettimistä,miten yhteiskunta sen jälkeen pyörisi.
      Suomalainen duunari joutuu elättää oman perheensä lisäksi matuloisia.MIKSI?

• TimoXL

Joo yleislakko (ja PITKÄ sellanen! Et VARMAAN menis tyhmimmällekin kokkareelle jakeluun et kuka tätä maata pyörittää!) olis kyl poikaa! :/

Varsinkin kun ihan perustuslaissakin seisoo, et valta Suomessa kuuluu kansalle, ja eduskunta tekee solkenaa kansan yleisen mielipiteen vastasia päätöksiä!? :/

• sillä_oikeudella

kun sinulla ei ole mitään valtaa ja oikeuksia edes omiin asioihin tai toimintoihin.
      kaiken määrää nuo isokenkäiset eu-kiimaiset idiootit,kumma mutta tosi.
      sinä saat olla maksajan ominaisuudessa,mutta toimit vain määräysten mukaan.
      et saa olla sinä,vaan vain "joku".
      jos olet mamu,saat kaiken syntymästä kuolemaan ilmaiseksi aina.

jo vain on mukavaa olla perushlö huuhaa maa suomessa.
      jos ko. tapa ei "innosta" ihmisiä,ei sitten mikään. asiat on todella syvältä.

• Rahdataanko? Kuka niitä rahtaa?

Oletko itse suomalaisena saanut mitään, minkä joku muu on maksanut ja mistä voisit olla kiitollinen? Vai tuleeko mieleen vain orjan roolisi?

• vuosisadanmatkustaja

Kyseessä on ikivanha oikeusperiaate. Sen nimi on "Vahvemman oikeus". Eli et hyväksy, vaan mitäs teet?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      85
      4858
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      164
      3582
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3159
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      202
      2043
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      35
      1871
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      28
      1808
    7. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      46
      1803
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      57
      1704
    9. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      18
      1631
    10. Mukavaa perjantaita

Rakkaalle H naiselle...❤️
      Ikävä
      19