Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
Tykkään niin paljon
18
1601
Vastaukset
- Anonyymi
Naiselta vai mieheltä
- Anonyymi
Kaikki me aina silloin tällöin mokataan.
Se tuskin paljon haittaa jos hän sinusta pitää.
Itse pidän kyllä miehestä mokineen kaikkineen. En ole itsekään täydellinen 😉- Anonyymi
Kuolema tulee. Lopetahan heti tää toisen elämässä yläpuolelle asettuminen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älähän nyt korota itseäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä alapuolella marttyyrin viittaa heiluttamassa 🥳
- Anonyymi
Oot ihan luuseri ämmä puhallan sut kumoon
- Anonyymi
jaa
- Anonyymi
Miten voisit mokailla vähemmän? Voisi miettiä mokia ja mikä niiden taustalla on?
- Anonyymi
Älä nainen ole surullinen. Ajattele, että olet pankki ja miehet kävi vain tallettamassa säästöjä pankkiin.
- Anonyymi
Tuli heti parempi mieli. Kiitos! Se on vaan ajattelutavasta kiinni. Voimaannuin heti. Kiitos vielä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuli heti parempi mieli. Kiitos! Se on vaan ajattelutavasta kiinni. Voimaannuin heti. Kiitos vielä.
Ei ollut aloittajalta. ap
- Anonyymi
Älähän nyt... Kaiken voi kyllä korjata ja kaikki on nyt ihan hyvin. ❤️ Oletko kuullut sanontaa tai viisautta kaiken se kestää jne jne..
- Anonyymi
En ole kuullut.? Oletko sinä kuullut koskaan sanontaa joulu on antamisen aikaa? No minähän sitten annoin ihan huolella. Nyt sitten kaduttaa😞. Jos mies tietäisi monen kanssa olen ollut niin kiertäisi minut kaukaa. 😞
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole kuullut.? Oletko sinä kuullut koskaan sanontaa joulu on antamisen aikaa? No minähän sitten annoin ihan huolella. Nyt sitten kaduttaa😞. Jos mies tietäisi monen kanssa olen ollut niin kiertäisi minut kaukaa. 😞
Tähänkös tämä otsikko liittyykin. Ymmärsin täysin väärin.
-sivustanainen
Äkkiä toiseen 🏃 juttuun - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos toistat samaa virhettä monta kertaa, kyse ei ole enää "mokasta".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos toistat samaa virhettä monta kertaa, kyse ei ole enää "mokasta".
Joku vastailee minuna eli aloittajana. 🙄 ap
- Anonyymi
Ei käy sääliksi sua.
- Anonyymi
Miten mokasit?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.844492- 1633542
- 533139
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1961948- 461783
- 301781
- 231744
- 571694
- 191607
- 181591