Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Anonyymi-ap

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta. Lähetän sinulle etähalin, jos vaikka tuntisit sen voiman. Minä halaan täällä itseäni, tee sinä siellä jossain samoin ja kuvittele, että halaamme toisiamme. 🫂🙏🏻

Mieheltä Naiselle

64

3372

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi huoli heräsi? Kuvitteletko vain?

• Anonyymi

En voi puhua enempää asiasta. 😞

• Anonyymi

leikin silti että hän ajattelee noin vaikkei aloitus ole minulle. Vähän halailen täällä minäkin häntä. Ei ole kaikki hyvin. Ehkä kunnon elokuva auttaa, että kunnolla keskittyy.

• Anonyymi

Voisitko ottaa yhteyttä häneen
        sivusta

• Anonyymi

Miten voit tietää miten asioistani jos emme ole tekemisissä?

• Anonyymi

Yliherkkänä miehenä aistin asioita. Ja vähän tietoa siihen päälle.

• Anonyymi

Täällä jossain ei ole kaikki hyvin.
      Miten kaikki voisikaan olla. Väsymys ja uupumus painaa mieltä.
      En ole varattu. Joten tuskin minulle.
      Kunhan vastasin.

🙏🏻🫂

• Anonyymi

Unta palloon vaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Unta palloon vaan!

Oon nukkunut ihan hyvin ja paljon.
        Psyykkinen väsymys ja suru ei lähde nukkumalla.
        Kiitos kuitenki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon nukkunut ihan hyvin ja paljon.
        Psyykkinen väsymys ja suru ei lähde nukkumalla.
        Kiitos kuitenki.

🙏🏻🫂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🙏🏻🫂

🙏🏻🫂 Teemalta tulee elokuva Isä.
        Koitan keskittyä muuhun kuin suruun ja väsymykseen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

🙏🏻🫂 Teemalta tulee elokuva Isä.
        Koitan keskittyä muuhun kuin suruun ja väsymykseen.

En katsonut elokuvaa. Kannattaa siirtää ajatukset muualle. 👍

• Anonyymi

Kaikki hyvin.

• Anonyymi

Toivon, että hänellä naisella on! 🫂

• Anonyymi

Oli huippu elokuva.

En usko sen koskettavan moniakaan.

Levollista iltaa ja yötä.

🫂🙏🏻

• Anonyymi
        UUSI

Tärkeintä, että sinä tykkäsit siitä.

• Anonyymi
      UUSI

Kerro nyt kenelle oon varattu?
      Huolesi on ihan aiheellista, by the way..

• Anonyymi
        UUSI

Hänellä on oma miesystävä. Silti on kova huoli hänestä. Toivottavasti hänellä naisella on kaikki hyvin: pelottaa, että joku on tehnyt hänelle jotain pahaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hänellä on oma miesystävä. Silti on kova huoli hänestä. Toivottavasti hänellä naisella on kaikki hyvin: pelottaa, että joku on tehnyt hänelle jotain pahaa.

Tämä on tuttua, mutta minulla ei ole miestä vaikka joku voisi erehtyä niin luulemaan. Olen sairaslomalla ja saan apua tarvittaessa miespuoliselta henkilöltä joka auttaa muitakin esimerkiksi käyden kaupassa tarvittaessa tai lapioidessa ovelta tielle lumen pois.
        Mutta mitään platonista kaveruutta syvempää ei ole saati ystävyyttä. Ei kiinnosta henkisesti eikä fyysisesti. "Joku" tai "Jotkut" saattavat tietysti olettaa muuta lämpimikseen.
        Viihdyn yksin. Ihastun / rakastun harvoin. Jos niin käy niin tunteet ovat voimakkaat.
        Yksin olen matkannut vuodesta tältä vuosituhannelta alkaen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on tuttua, mutta minulla ei ole miestä vaikka joku voisi erehtyä niin luulemaan. Olen sairaslomalla ja saan apua tarvittaessa miespuoliselta henkilöltä joka auttaa muitakin esimerkiksi käyden kaupassa tarvittaessa tai lapioidessa ovelta tielle lumen pois.
        Mutta mitään platonista kaveruutta syvempää ei ole saati ystävyyttä. Ei kiinnosta henkisesti eikä fyysisesti. "Joku" tai "Jotkut" saattavat tietysti olettaa muuta lämpimikseen.
        Viihdyn yksin. Ihastun / rakastun harvoin. Jos niin käy niin tunteet ovat voimakkaat.
        Yksin olen matkannut vuodesta tältä vuosituhannelta alkaen.

Laita edes sivusta jos tunget toisen kommenttiin. Kiitos!!!!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ootkos sä ihan 100% varma tosta asiasta?
        On sanonut suoraan sulle kasvotusten tai puhelimessa asiasta itse että on suhteessa?
        Nimittäin joillain tuntuu olevan jokin syy
        väittää tuollasta toisista vaikkei olla totta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ootkos sä ihan 100% varma tosta asiasta?
        On sanonut suoraan sulle kasvotusten tai puhelimessa asiasta itse että on suhteessa?
        Nimittäin joillain tuntuu olevan jokin syy
        väittää tuollasta toisista vaikkei olla totta.

Olen varma. Hän on itse sanonut.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olen varma. Hän on itse sanonut.

Ihan kasvotusten?
        Ja asia on edelleen sillä tavoin kun joskus oli?
        Aivan....

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan kasvotusten?
        Ja asia on edelleen sillä tavoin kun joskus oli?
        Aivan....

Kasvotusten hän joskus mainitsi vaikka en edes kysynyt tai mitenkään ahdistellut. Kävi keskustelusta ilmi. Hän ei ole korjannut statustaan, joten en usko, että tilanne on muuttunut.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kasvotusten hän joskus mainitsi vaikka en edes kysynyt tai mitenkään ahdistellut. Kävi keskustelusta ilmi. Hän ei ole korjannut statustaan, joten en usko, että tilanne on muuttunut.

Mulla taitaa olla tuollainen tilanne itelläni...
        Tavallaan...

Fb jopa maininta parisuhteessa
        ollut jo jonkin aikaa vaikken olekaan...
        Enää ainakaan siinä
        "suhteenalussa"
        mitä oli tai luulin olevan vielä alkusyksyllä...
        Enkä ole nyt suhteessa,
        ainakaan vielä nyt just....

Saa nähä muuttuuko miten ja mihin suuntaan mikäkin asia ja milloin...

• Anonyymi
        UUSI
        originalpieninainen kirjoitti:

Mulla taitaa olla tuollainen tilanne itelläni...
        Tavallaan...

Fb jopa maininta parisuhteessa
        ollut jo jonkin aikaa vaikken olekaan...
        Enää ainakaan siinä
        "suhteenalussa"
        mitä oli tai luulin olevan vielä alkusyksyllä...
        Enkä ole nyt suhteessa,
        ainakaan vielä nyt just....

Saa nähä muuttuuko miten ja mihin suuntaan mikäkin asia ja milloin...

Sinä olet se, joka puolusti sitä naisille pahaa tehnyttä Mika Moringia. En voi sietää sinunlaisia ihmisiä. Toivon, että pysyt kaukana ajatusteni naisesta ja kaikista muistakin.

• Anonyymi
      UUSI

Otahan yhteyttä. ❤️ Tarvitsisin henkistä tukea, mutta ei ole nyt sitä. Olen umpikujassa.

• Anonyymi
        UUSI

Ottaisin, jos tietäisin hänen haluavan. En voi lähestyä ilman varmuutta. Haluaisin olla hänen tukenaan. ❤️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ottaisin, jos tietäisin hänen haluavan. En voi lähestyä ilman varmuutta. Haluaisin olla hänen tukenaan. ❤️

Jos välität toisesta otat yhteyttä.
        Ihan vaan kysyt miten menee?
        Ja et onko tietoinen mitä siitä puhutaan.
        Piste.
        -t-

• Anonyymi
      UUSI

Saisinpa hänestä ihanasta naisesta jotain elonmerkkejä. Nyt joudun olemaan pitkään sydänsyrjällään.

• Anonyymi
        UUSI

🐈👩
        Mene pimputtamaan ovikelloa ja sano; "Tarkistin vaan et sinä olet hengissä."

Ehkä siitä kehkeytyy jotain pikkasen enemmän.
        😄

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

🐈👩
        Mene pimputtamaan ovikelloa ja sano; "Tarkistin vaan et sinä olet hengissä."

Ehkä siitä kehkeytyy jotain pikkasen enemmän.
        😄

Tiedän vain kaupunginosan missä hän asuu. Enkä muutenkaan tungeksi toisen elämään noin vain.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän vain kaupunginosan missä hän asuu. Enkä muutenkaan tungeksi toisen elämään noin vain.

Nooh... se oli enemmän sellainen vitsi.
        Laita Ystävänpäiväkortti. Kai nyt hänet nimeltä tunnet?
        Ja onhan hän kai vapaa?
        👩🐈

• Anonyymi
      UUSI

Mä en kestä, jos joku on satuttanut häntä. 🥺

• Anonyymi
        UUSI

Pidätkö häntä jotenkin avuttomana?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pidätkö häntä jotenkin avuttomana?

Pelkään, että kaltaisesi ihminen on käynyt heikomman osapuolen kimppuun. Voit olla varma, että tulen kostamaan hänen puolesta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pelkään, että kaltaisesi ihminen on käynyt heikomman osapuolen kimppuun. Voit olla varma, että tulen kostamaan hänen puolesta.

Kostat anonyyminä toiselle anolle missä?
        Hulluutta vai mielikuvitusta?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kostat anonyyminä toiselle anolle missä?
        Hulluutta vai mielikuvitusta?

Jos hän nainen pystyy nimeämään kenelle käyn kostamassa niin autan häntä mielelläni tässä asiassa.

• Anonyymi
        UUSI

Mistä tuommoista olet saanut päähäsi?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tuommoista olet saanut päähäsi?

Kun on huolissaan toisesta, sitä alkaa kuvittelemaan kaikenlaista. 🙏🏻

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kun on huolissaan toisesta, sitä alkaa kuvittelemaan kaikenlaista. 🙏🏻

Siis mielikuvitustasi eikä taida olla mitään todellisuuspohjaa. Jos olet hänestä niin huolissaan ja tosissaan, niin ihan varmasti silloin kysyt naiselta tätä asiaa etkä kirjoita siitä tänne.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siis mielikuvitustasi eikä taida olla mitään todellisuuspohjaa. Jos olet hänestä niin huolissaan ja tosissaan, niin ihan varmasti silloin kysyt naiselta tätä asiaa etkä kirjoita siitä tänne.

Kuulin asian, josta sitten huolestuin. Mielikuvitus lähti siitä laukalle. Ei ole sopivaa laittaa hänelle viestiä. Ei olla sillä tavalla tekemisissä, mutta huomasin vaan, että sydämeni välittää hänestä siitä huolimatta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulin asian, josta sitten huolestuin. Mielikuvitus lähti siitä laukalle. Ei ole sopivaa laittaa hänelle viestiä. Ei olla sillä tavalla tekemisissä, mutta huomasin vaan, että sydämeni välittää hänestä siitä huolimatta.

Tää on jotain outoa mitä lie juttuu.
        Tuskin mitään totta.
        Mut sit tohon jos sä kuulet jostain jotain juttua varsinkin vakavaa jonka takia säkin huolestuttaa, olis kyllä asiallista kertoa sille kenestä kuulet jotain sellasta.
        Sellasesta syystä yhteydenotto on sopivaa ja juurikin suotavaa!
        Se on oikein, kertoa jos on noin...
        Hiljaa oleminen jos kuulee jotain toisesta
        on väärin.
        /sivusta joku joka vois olla tuo nainen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko se sitten tuossa tapauksessa sopivaa kirjoittaa siitä edes täällä? Tuolla tavalla saattaa joku muukin huolestua ja ottaa viestisi tosissaan tai jopa omia sen omalle kohdalleen. Kuten tässä alemmassa viestissä joku jo omikin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko se sitten tuossa tapauksessa sopivaa kirjoittaa siitä edes täällä? Tuolla tavalla saattaa joku muukin huolestua ja ottaa viestisi tosissaan tai jopa omia sen omalle kohdalleen. Kuten tässä alemmassa viestissä joku jo omikin.

Ominko muka tossa tän kaiken?
        Sanoin että voisin olla en sanonut että olen.
        /sivusta sama ku tuo ylempi joka voisi olla...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos hän nainen pystyy nimeämään kenelle käyn kostamassa niin autan häntä mielelläni tässä asiassa.

Ainakin yhden pystyn heti nimeämään.
        100% varmasti oikean.
        /sivusta t

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ominko muka tossa tän kaiken?
        Sanoin että voisin olla en sanonut että olen.
        /sivusta sama ku tuo ylempi joka voisi olla...

Sehän tämän palstan idea tuntuu olevan, että heitellään koukkuja ja katsotaan kuka niihin tarttuu.
        Jollet ominut niin ok. Huolissaan olemiset täällä ovat yhtä tyhjän kanssa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän tämän palstan idea tuntuu olevan, että heitellään koukkuja ja katsotaan kuka niihin tarttuu.
        Jollet ominut niin ok. Huolissaan olemiset täällä ovat yhtä tyhjän kanssa.

Sitten on kaikki muutkin asiat, tunteet, ikävöinti, kaipaukset ja rakkaudentunnustukset jne.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten on kaikki muutkin asiat, tunteet, ikävöinti, kaipaukset ja rakkaudentunnustukset jne.

Juuri niin ovat aina silloin kun ne kirjoitetaan vessan seinälle eli tänne. Tämä on vastakohta reaalimaailmassa ilmaisemiselle. Rinnakkaistodellisuus jossa voi elää mielikuvituksessaan ja kuvitella jokaisen vastaajan "omakseen" jos niin haluaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri niin ovat aina silloin kun ne kirjoitetaan vessan seinälle eli tänne. Tämä on vastakohta reaalimaailmassa ilmaisemiselle. Rinnakkaistodellisuus jossa voi elää mielikuvituksessaan ja kuvitella jokaisen vastaajan "omakseen" jos niin haluaa.

Tämä on tunteidenpurkupaikka eli mitään väärää ei ole tapahtunut. Täällä voi matalalla kynnyksellä puhua ulos sellaisiakin asioita mitä irl ei pysty puhumaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on tunteidenpurkupaikka eli mitään väärää ei ole tapahtunut. Täällä voi matalalla kynnyksellä puhua ulos sellaisiakin asioita mitä irl ei pysty puhumaan.

Ja mikä saa aikaan sen ettei pysty puhumaan irl?
        Täällä kauniitkin asiat kuten rakkaus ja tunteet vääristyvät ja ruokkivat ihmisten tunnemaailmaa ikävällä tavalla. Kadun, että koskaan löysin tämän saitin. Tuhlasin vain aikaani.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mikä saa aikaan sen ettei pysty puhumaan irl?
        Täällä kauniitkin asiat kuten rakkaus ja tunteet vääristyvät ja ruokkivat ihmisten tunnemaailmaa ikävällä tavalla. Kadun, että koskaan löysin tämän saitin. Tuhlasin vain aikaani.

Tästä voi olla yksinäisille hyötyä. Voi ennen nukkumaan menoa kirjoittaa hyvää yötä rakas, sitten 10 vastaavassa tilanteessa olevaa tulee iloiseksi ja vastaa tälle yksinäiselle takaisin. Sama, jos kirjoittaa ihanan rakkausviestin tänne bittiavaruuteen niin se kolahtaa moniin. Haaveilu voi luoda toivoa, toki saattaa pidemmän päälle turhauttaa, kun asiat ei toteudu oikeassa elämässä. Tästä voi olla hyötyä, että haittaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä voi olla yksinäisille hyötyä. Voi ennen nukkumaan menoa kirjoittaa hyvää yötä rakas, sitten 10 vastaavassa tilanteessa olevaa tulee iloiseksi ja vastaa tälle yksinäiselle takaisin. Sama, jos kirjoittaa ihanan rakkausviestin tänne bittiavaruuteen niin se kolahtaa moniin. Haaveilu voi luoda toivoa, toki saattaa pidemmän päälle turhauttaa, kun asiat ei toteudu oikeassa elämässä. Tästä voi olla hyötyä, että haittaa.

Minäkin olen ja elän yksinäni. Oma kokemukseni on kaikkea muuta kuin toivoa antava, epätoivoa ennemminkin. Ymmärrän omalta kohdaltani, että nyt kun surua tuli elämääni läheisteni kuolemista johtuen, palasin tänne yksinäisyyttäni. Ymmärrän itseäni, mutta minun on löydettävä elämääni ihan muut tavat sietää yksinäisyyden tunnetta kuin tämä on.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin olen ja elän yksinäni. Oma kokemukseni on kaikkea muuta kuin toivoa antava, epätoivoa ennemminkin. Ymmärrän omalta kohdaltani, että nyt kun surua tuli elämääni läheisteni kuolemista johtuen, palasin tänne yksinäisyyttäni. Ymmärrän itseäni, mutta minun on löydettävä elämääni ihan muut tavat sietää yksinäisyyden tunnetta kuin tämä on.

Osanottoni suruusi! Toivon, että löydät itsellesi toimivia keinoja. Toivon myös parempaa huomista sinulle. Minäkin olen yksinäinen, mutta siedän yksinäisyyttä / viihdyn yksin. Haluaisin kuitenkin löytää rakkauden / elämänkumppanin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Osanottoni suruusi! Toivon, että löydät itsellesi toimivia keinoja. Toivon myös parempaa huomista sinulle. Minäkin olen yksinäinen, mutta siedän yksinäisyyttä / viihdyn yksin. Haluaisin kuitenkin löytää rakkauden / elämänkumppanin.

Lämmin kiitos 🙏🏻
        Löydän kyllä keinot ja monet ovat jo käytössäni.
        Toivon, että löydät oman rakkaasi ja elämänkumppanisi.
        🙏🏻🫂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lämmin kiitos 🙏🏻
        Löydän kyllä keinot ja monet ovat jo käytössäni.
        Toivon, että löydät oman rakkaasi ja elämänkumppanisi.
        🙏🏻🫂

Kiitos paljon! 🫂

• Anonyymi
      UUSI

Olen saanut apua sinulta. Haluan auttaa sua takaisin, jos tarvitsee tehdä jotain. 🤝

• Anonyymi
      UUSI

Miten olet päätynyt varattuun naiseen? Onko molemmilla tunteet toisianne kohtaa samanlaiset?

• Anonyymi
        UUSI

Ei meillä ole mitään juttua. Mutta ihastuin joskus häneen ja huomasin, että taisi häntäkin vähän kiinnostaa tai sitten tykkäsi, kun sai minulta erityistä huomiota. Viime aikoina hän on ollut kylmempi minua kohtaan, mutta välitän hänestä edelleen ja olen kiitollinen hänelle saamastani avusta ja tuesta. Jos voin joskus, kuten nyt olla hänelle apuna tai tukena niin olisin mielelläni.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei meillä ole mitään juttua. Mutta ihastuin joskus häneen ja huomasin, että taisi häntäkin vähän kiinnostaa tai sitten tykkäsi, kun sai minulta erityistä huomiota. Viime aikoina hän on ollut kylmempi minua kohtaan, mutta välitän hänestä edelleen ja olen kiitollinen hänelle saamastani avusta ja tuesta. Jos voin joskus, kuten nyt olla hänelle apuna tai tukena niin olisin mielelläni.

Kyllä minä sinusta pidän, tykkään ja romanttisiakin aatoksia. Mitenpä ne tulisi ilmi jos et halua jutella.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minä sinusta pidän, tykkään ja romanttisiakin aatoksia. Mitenpä ne tulisi ilmi jos et halua jutella.

Haluaisin minä jutella. Miksi et pyydä minua juttelemaan kahdestaan,. Olet kuitenkin huomannut, että osoitan kiinnostusta.

• Anonyymi
      UUSI

Hugs

• Anonyymi
        UUSI

🫂🫂🫂

• Anonyymi
      UUSI

Tsekkaan eka trollit läpi🥱

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      79
      5457
    2. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      390
      4398
    3. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      82
      4391
    4. Ero 68-vuotiaana

Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi
      Suhteet
      514
      4061
    5. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      155
      3466
    6. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      64
      3362
    7. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3099
    8. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2758
    9. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      19
      2336
    10. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      52
      2231
    Aihe