Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta. Lähetän sinulle etähalin, jos vaikka tuntisit sen voiman. Minä halaan täällä itseäni, tee sinä siellä jossain samoin ja kuvittele, että halaamme toisiamme. 🫂🙏🏻
Mieheltä Naiselle
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
64
3372
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi huoli heräsi? Kuvitteletko vain?
- Anonyymi
En voi puhua enempää asiasta. 😞
- Anonyymi
leikin silti että hän ajattelee noin vaikkei aloitus ole minulle. Vähän halailen täällä minäkin häntä. Ei ole kaikki hyvin. Ehkä kunnon elokuva auttaa, että kunnolla keskittyy.
- Anonyymi
Voisitko ottaa yhteyttä häneen
sivusta
- Anonyymi
Miten voit tietää miten asioistani jos emme ole tekemisissä?
- Anonyymi
Yliherkkänä miehenä aistin asioita. Ja vähän tietoa siihen päälle.
- Anonyymi
Täällä jossain ei ole kaikki hyvin.
Miten kaikki voisikaan olla. Väsymys ja uupumus painaa mieltä.
En ole varattu. Joten tuskin minulle.
Kunhan vastasin.
🙏🏻🫂- Anonyymi
Unta palloon vaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unta palloon vaan!
Oon nukkunut ihan hyvin ja paljon.
Psyykkinen väsymys ja suru ei lähde nukkumalla.
Kiitos kuitenki. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon nukkunut ihan hyvin ja paljon.
Psyykkinen väsymys ja suru ei lähde nukkumalla.
Kiitos kuitenki.🙏🏻🫂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🙏🏻🫂
🙏🏻🫂 Teemalta tulee elokuva Isä.
Koitan keskittyä muuhun kuin suruun ja väsymykseen. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🙏🏻🫂 Teemalta tulee elokuva Isä.
Koitan keskittyä muuhun kuin suruun ja väsymykseen.En katsonut elokuvaa. Kannattaa siirtää ajatukset muualle. 👍
- Anonyymi
Kaikki hyvin.
- Anonyymi
Toivon, että hänellä naisella on! 🫂
- Anonyymi
Oli huippu elokuva.
En usko sen koskettavan moniakaan.
Levollista iltaa ja yötä.
🫂🙏🏻- AnonyymiUUSI
Tärkeintä, että sinä tykkäsit siitä.
- AnonyymiUUSI
Kerro nyt kenelle oon varattu?
Huolesi on ihan aiheellista, by the way..- AnonyymiUUSI
Hänellä on oma miesystävä. Silti on kova huoli hänestä. Toivottavasti hänellä naisella on kaikki hyvin: pelottaa, että joku on tehnyt hänelle jotain pahaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hänellä on oma miesystävä. Silti on kova huoli hänestä. Toivottavasti hänellä naisella on kaikki hyvin: pelottaa, että joku on tehnyt hänelle jotain pahaa.
Tämä on tuttua, mutta minulla ei ole miestä vaikka joku voisi erehtyä niin luulemaan. Olen sairaslomalla ja saan apua tarvittaessa miespuoliselta henkilöltä joka auttaa muitakin esimerkiksi käyden kaupassa tarvittaessa tai lapioidessa ovelta tielle lumen pois.
Mutta mitään platonista kaveruutta syvempää ei ole saati ystävyyttä. Ei kiinnosta henkisesti eikä fyysisesti. "Joku" tai "Jotkut" saattavat tietysti olettaa muuta lämpimikseen.
Viihdyn yksin. Ihastun / rakastun harvoin. Jos niin käy niin tunteet ovat voimakkaat.
Yksin olen matkannut vuodesta tältä vuosituhannelta alkaen. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on tuttua, mutta minulla ei ole miestä vaikka joku voisi erehtyä niin luulemaan. Olen sairaslomalla ja saan apua tarvittaessa miespuoliselta henkilöltä joka auttaa muitakin esimerkiksi käyden kaupassa tarvittaessa tai lapioidessa ovelta tielle lumen pois.
Mutta mitään platonista kaveruutta syvempää ei ole saati ystävyyttä. Ei kiinnosta henkisesti eikä fyysisesti. "Joku" tai "Jotkut" saattavat tietysti olettaa muuta lämpimikseen.
Viihdyn yksin. Ihastun / rakastun harvoin. Jos niin käy niin tunteet ovat voimakkaat.
Yksin olen matkannut vuodesta tältä vuosituhannelta alkaen.Laita edes sivusta jos tunget toisen kommenttiin. Kiitos!!!!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ootkos sä ihan 100% varma tosta asiasta?
On sanonut suoraan sulle kasvotusten tai puhelimessa asiasta itse että on suhteessa?
Nimittäin joillain tuntuu olevan jokin syy
väittää tuollasta toisista vaikkei olla totta. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ootkos sä ihan 100% varma tosta asiasta?
On sanonut suoraan sulle kasvotusten tai puhelimessa asiasta itse että on suhteessa?
Nimittäin joillain tuntuu olevan jokin syy
väittää tuollasta toisista vaikkei olla totta.Olen varma. Hän on itse sanonut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen varma. Hän on itse sanonut.
Ihan kasvotusten?
Ja asia on edelleen sillä tavoin kun joskus oli?
Aivan.... - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihan kasvotusten?
Ja asia on edelleen sillä tavoin kun joskus oli?
Aivan....Kasvotusten hän joskus mainitsi vaikka en edes kysynyt tai mitenkään ahdistellut. Kävi keskustelusta ilmi. Hän ei ole korjannut statustaan, joten en usko, että tilanne on muuttunut.
Anonyymi kirjoitti:
Kasvotusten hän joskus mainitsi vaikka en edes kysynyt tai mitenkään ahdistellut. Kävi keskustelusta ilmi. Hän ei ole korjannut statustaan, joten en usko, että tilanne on muuttunut.
Mulla taitaa olla tuollainen tilanne itelläni...
Tavallaan...
Fb jopa maininta parisuhteessa
ollut jo jonkin aikaa vaikken olekaan...
Enää ainakaan siinä
"suhteenalussa"
mitä oli tai luulin olevan vielä alkusyksyllä...
Enkä ole nyt suhteessa,
ainakaan vielä nyt just....
Saa nähä muuttuuko miten ja mihin suuntaan mikäkin asia ja milloin...- AnonyymiUUSI
originalpieninainen kirjoitti:
Mulla taitaa olla tuollainen tilanne itelläni...
Tavallaan...
Fb jopa maininta parisuhteessa
ollut jo jonkin aikaa vaikken olekaan...
Enää ainakaan siinä
"suhteenalussa"
mitä oli tai luulin olevan vielä alkusyksyllä...
Enkä ole nyt suhteessa,
ainakaan vielä nyt just....
Saa nähä muuttuuko miten ja mihin suuntaan mikäkin asia ja milloin...Sinä olet se, joka puolusti sitä naisille pahaa tehnyttä Mika Moringia. En voi sietää sinunlaisia ihmisiä. Toivon, että pysyt kaukana ajatusteni naisesta ja kaikista muistakin.
- AnonyymiUUSI
Otahan yhteyttä. ❤️ Tarvitsisin henkistä tukea, mutta ei ole nyt sitä. Olen umpikujassa.
- AnonyymiUUSI
Ottaisin, jos tietäisin hänen haluavan. En voi lähestyä ilman varmuutta. Haluaisin olla hänen tukenaan. ❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ottaisin, jos tietäisin hänen haluavan. En voi lähestyä ilman varmuutta. Haluaisin olla hänen tukenaan. ❤️
Jos välität toisesta otat yhteyttä.
Ihan vaan kysyt miten menee?
Ja et onko tietoinen mitä siitä puhutaan.
Piste.
-t-
- AnonyymiUUSI
Saisinpa hänestä ihanasta naisesta jotain elonmerkkejä. Nyt joudun olemaan pitkään sydänsyrjällään.
- AnonyymiUUSI
🐈👩
Mene pimputtamaan ovikelloa ja sano; "Tarkistin vaan et sinä olet hengissä."
Ehkä siitä kehkeytyy jotain pikkasen enemmän.
😄 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🐈👩
Mene pimputtamaan ovikelloa ja sano; "Tarkistin vaan et sinä olet hengissä."
Ehkä siitä kehkeytyy jotain pikkasen enemmän.
😄Tiedän vain kaupunginosan missä hän asuu. Enkä muutenkaan tungeksi toisen elämään noin vain.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän vain kaupunginosan missä hän asuu. Enkä muutenkaan tungeksi toisen elämään noin vain.
Nooh... se oli enemmän sellainen vitsi.
Laita Ystävänpäiväkortti. Kai nyt hänet nimeltä tunnet?
Ja onhan hän kai vapaa?
👩🐈
- AnonyymiUUSI
Mä en kestä, jos joku on satuttanut häntä. 🥺
- AnonyymiUUSI
Pidätkö häntä jotenkin avuttomana?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pidätkö häntä jotenkin avuttomana?
Pelkään, että kaltaisesi ihminen on käynyt heikomman osapuolen kimppuun. Voit olla varma, että tulen kostamaan hänen puolesta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pelkään, että kaltaisesi ihminen on käynyt heikomman osapuolen kimppuun. Voit olla varma, että tulen kostamaan hänen puolesta.
Kostat anonyyminä toiselle anolle missä?
Hulluutta vai mielikuvitusta? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kostat anonyyminä toiselle anolle missä?
Hulluutta vai mielikuvitusta?Jos hän nainen pystyy nimeämään kenelle käyn kostamassa niin autan häntä mielelläni tässä asiassa.
- AnonyymiUUSI
Mistä tuommoista olet saanut päähäsi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tuommoista olet saanut päähäsi?
Kun on huolissaan toisesta, sitä alkaa kuvittelemaan kaikenlaista. 🙏🏻
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kun on huolissaan toisesta, sitä alkaa kuvittelemaan kaikenlaista. 🙏🏻
Siis mielikuvitustasi eikä taida olla mitään todellisuuspohjaa. Jos olet hänestä niin huolissaan ja tosissaan, niin ihan varmasti silloin kysyt naiselta tätä asiaa etkä kirjoita siitä tänne.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siis mielikuvitustasi eikä taida olla mitään todellisuuspohjaa. Jos olet hänestä niin huolissaan ja tosissaan, niin ihan varmasti silloin kysyt naiselta tätä asiaa etkä kirjoita siitä tänne.
Kuulin asian, josta sitten huolestuin. Mielikuvitus lähti siitä laukalle. Ei ole sopivaa laittaa hänelle viestiä. Ei olla sillä tavalla tekemisissä, mutta huomasin vaan, että sydämeni välittää hänestä siitä huolimatta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuulin asian, josta sitten huolestuin. Mielikuvitus lähti siitä laukalle. Ei ole sopivaa laittaa hänelle viestiä. Ei olla sillä tavalla tekemisissä, mutta huomasin vaan, että sydämeni välittää hänestä siitä huolimatta.
Tää on jotain outoa mitä lie juttuu.
Tuskin mitään totta.
Mut sit tohon jos sä kuulet jostain jotain juttua varsinkin vakavaa jonka takia säkin huolestuttaa, olis kyllä asiallista kertoa sille kenestä kuulet jotain sellasta.
Sellasesta syystä yhteydenotto on sopivaa ja juurikin suotavaa!
Se on oikein, kertoa jos on noin...
Hiljaa oleminen jos kuulee jotain toisesta
on väärin.
/sivusta joku joka vois olla tuo nainen - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko se sitten tuossa tapauksessa sopivaa kirjoittaa siitä edes täällä? Tuolla tavalla saattaa joku muukin huolestua ja ottaa viestisi tosissaan tai jopa omia sen omalle kohdalleen. Kuten tässä alemmassa viestissä joku jo omikin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko se sitten tuossa tapauksessa sopivaa kirjoittaa siitä edes täällä? Tuolla tavalla saattaa joku muukin huolestua ja ottaa viestisi tosissaan tai jopa omia sen omalle kohdalleen. Kuten tässä alemmassa viestissä joku jo omikin.
Ominko muka tossa tän kaiken?
Sanoin että voisin olla en sanonut että olen.
/sivusta sama ku tuo ylempi joka voisi olla... - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos hän nainen pystyy nimeämään kenelle käyn kostamassa niin autan häntä mielelläni tässä asiassa.
Ainakin yhden pystyn heti nimeämään.
100% varmasti oikean.
/sivusta t - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ominko muka tossa tän kaiken?
Sanoin että voisin olla en sanonut että olen.
/sivusta sama ku tuo ylempi joka voisi olla...Sehän tämän palstan idea tuntuu olevan, että heitellään koukkuja ja katsotaan kuka niihin tarttuu.
Jollet ominut niin ok. Huolissaan olemiset täällä ovat yhtä tyhjän kanssa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sehän tämän palstan idea tuntuu olevan, että heitellään koukkuja ja katsotaan kuka niihin tarttuu.
Jollet ominut niin ok. Huolissaan olemiset täällä ovat yhtä tyhjän kanssa.Sitten on kaikki muutkin asiat, tunteet, ikävöinti, kaipaukset ja rakkaudentunnustukset jne.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sitten on kaikki muutkin asiat, tunteet, ikävöinti, kaipaukset ja rakkaudentunnustukset jne.
Juuri niin ovat aina silloin kun ne kirjoitetaan vessan seinälle eli tänne. Tämä on vastakohta reaalimaailmassa ilmaisemiselle. Rinnakkaistodellisuus jossa voi elää mielikuvituksessaan ja kuvitella jokaisen vastaajan "omakseen" jos niin haluaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juuri niin ovat aina silloin kun ne kirjoitetaan vessan seinälle eli tänne. Tämä on vastakohta reaalimaailmassa ilmaisemiselle. Rinnakkaistodellisuus jossa voi elää mielikuvituksessaan ja kuvitella jokaisen vastaajan "omakseen" jos niin haluaa.
Tämä on tunteidenpurkupaikka eli mitään väärää ei ole tapahtunut. Täällä voi matalalla kynnyksellä puhua ulos sellaisiakin asioita mitä irl ei pysty puhumaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on tunteidenpurkupaikka eli mitään väärää ei ole tapahtunut. Täällä voi matalalla kynnyksellä puhua ulos sellaisiakin asioita mitä irl ei pysty puhumaan.
Ja mikä saa aikaan sen ettei pysty puhumaan irl?
Täällä kauniitkin asiat kuten rakkaus ja tunteet vääristyvät ja ruokkivat ihmisten tunnemaailmaa ikävällä tavalla. Kadun, että koskaan löysin tämän saitin. Tuhlasin vain aikaani. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja mikä saa aikaan sen ettei pysty puhumaan irl?
Täällä kauniitkin asiat kuten rakkaus ja tunteet vääristyvät ja ruokkivat ihmisten tunnemaailmaa ikävällä tavalla. Kadun, että koskaan löysin tämän saitin. Tuhlasin vain aikaani.Tästä voi olla yksinäisille hyötyä. Voi ennen nukkumaan menoa kirjoittaa hyvää yötä rakas, sitten 10 vastaavassa tilanteessa olevaa tulee iloiseksi ja vastaa tälle yksinäiselle takaisin. Sama, jos kirjoittaa ihanan rakkausviestin tänne bittiavaruuteen niin se kolahtaa moniin. Haaveilu voi luoda toivoa, toki saattaa pidemmän päälle turhauttaa, kun asiat ei toteudu oikeassa elämässä. Tästä voi olla hyötyä, että haittaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tästä voi olla yksinäisille hyötyä. Voi ennen nukkumaan menoa kirjoittaa hyvää yötä rakas, sitten 10 vastaavassa tilanteessa olevaa tulee iloiseksi ja vastaa tälle yksinäiselle takaisin. Sama, jos kirjoittaa ihanan rakkausviestin tänne bittiavaruuteen niin se kolahtaa moniin. Haaveilu voi luoda toivoa, toki saattaa pidemmän päälle turhauttaa, kun asiat ei toteudu oikeassa elämässä. Tästä voi olla hyötyä, että haittaa.
Minäkin olen ja elän yksinäni. Oma kokemukseni on kaikkea muuta kuin toivoa antava, epätoivoa ennemminkin. Ymmärrän omalta kohdaltani, että nyt kun surua tuli elämääni läheisteni kuolemista johtuen, palasin tänne yksinäisyyttäni. Ymmärrän itseäni, mutta minun on löydettävä elämääni ihan muut tavat sietää yksinäisyyden tunnetta kuin tämä on.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin olen ja elän yksinäni. Oma kokemukseni on kaikkea muuta kuin toivoa antava, epätoivoa ennemminkin. Ymmärrän omalta kohdaltani, että nyt kun surua tuli elämääni läheisteni kuolemista johtuen, palasin tänne yksinäisyyttäni. Ymmärrän itseäni, mutta minun on löydettävä elämääni ihan muut tavat sietää yksinäisyyden tunnetta kuin tämä on.
Osanottoni suruusi! Toivon, että löydät itsellesi toimivia keinoja. Toivon myös parempaa huomista sinulle. Minäkin olen yksinäinen, mutta siedän yksinäisyyttä / viihdyn yksin. Haluaisin kuitenkin löytää rakkauden / elämänkumppanin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Osanottoni suruusi! Toivon, että löydät itsellesi toimivia keinoja. Toivon myös parempaa huomista sinulle. Minäkin olen yksinäinen, mutta siedän yksinäisyyttä / viihdyn yksin. Haluaisin kuitenkin löytää rakkauden / elämänkumppanin.
Lämmin kiitos 🙏🏻
Löydän kyllä keinot ja monet ovat jo käytössäni.
Toivon, että löydät oman rakkaasi ja elämänkumppanisi.
🙏🏻🫂 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lämmin kiitos 🙏🏻
Löydän kyllä keinot ja monet ovat jo käytössäni.
Toivon, että löydät oman rakkaasi ja elämänkumppanisi.
🙏🏻🫂Kiitos paljon! 🫂
- AnonyymiUUSI
Olen saanut apua sinulta. Haluan auttaa sua takaisin, jos tarvitsee tehdä jotain. 🤝
- AnonyymiUUSI
Miten olet päätynyt varattuun naiseen? Onko molemmilla tunteet toisianne kohtaa samanlaiset?
- AnonyymiUUSI
Ei meillä ole mitään juttua. Mutta ihastuin joskus häneen ja huomasin, että taisi häntäkin vähän kiinnostaa tai sitten tykkäsi, kun sai minulta erityistä huomiota. Viime aikoina hän on ollut kylmempi minua kohtaan, mutta välitän hänestä edelleen ja olen kiitollinen hänelle saamastani avusta ja tuesta. Jos voin joskus, kuten nyt olla hänelle apuna tai tukena niin olisin mielelläni.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei meillä ole mitään juttua. Mutta ihastuin joskus häneen ja huomasin, että taisi häntäkin vähän kiinnostaa tai sitten tykkäsi, kun sai minulta erityistä huomiota. Viime aikoina hän on ollut kylmempi minua kohtaan, mutta välitän hänestä edelleen ja olen kiitollinen hänelle saamastani avusta ja tuesta. Jos voin joskus, kuten nyt olla hänelle apuna tai tukena niin olisin mielelläni.
Kyllä minä sinusta pidän, tykkään ja romanttisiakin aatoksia. Mitenpä ne tulisi ilmi jos et halua jutella.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä sinusta pidän, tykkään ja romanttisiakin aatoksia. Mitenpä ne tulisi ilmi jos et halua jutella.
Haluaisin minä jutella. Miksi et pyydä minua juttelemaan kahdestaan,. Olet kuitenkin huomannut, että osoitan kiinnostusta.
- AnonyymiUUSI
Hugs
- AnonyymiUUSI
🫂🫂🫂
- AnonyymiUUSI
Tsekkaan eka trollit läpi🥱
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795457
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3904398- 824391
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5144061- 1553466
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.643362- 533099
- 232758
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192336- 522231