Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Tarvitsen apua, elämäni on niin kurjaa...

auttakaaminua123

Hei! Täällä kirjoittelee 14v. nuori tyttö. Mun elämä on suorasanaisesti ollut täyttä paskaa (anteeksi kielenkäyttö) koko tämän vuoden. Niin monta asiaa mulle on tapahtunut. Musta on puhuttu tosi paljon pahaa. Musta on juoruiltu ja väitelty et oon tehny tosi likaisia asioita, mikä ei edes ole totta. Monet kaverit on pettänyt enkä ole niiden kanssa enään missään tekemisissä. Tässä olen sitten yrittänyt hyväksyä tuon kiusaamisen sekä nuo ilkeät katseet ja puheet. Oon jotenkin yrittänyt antaa asian olla ja välittää vaan omasta tahdostaan ja mielipiteestään.
Kaiken tämän jälkeen aloin pikkuhiljalleen masentua. Etäistyä ihmisistä. Viettää enemmän aikaa kotona. Koulun jälkeen tulin aina kotiin ja menin heti nukkumaan koska elämä alkoi olemaan oikeesti kärsimystä. Pelkäsin aina sitä, että musta juoruttaisiin ja koko kaupunki oikeasti puhuisi minusta paskaa (asun siis todella pienessä kaupungissa ja täällä juorut liikkuvat usein).
Nyt päässäni on pyörinyt monenlaisia ajatuksia, ettei mulla olisi yhtäkään kaveria, miten musta tulisi taas sosiaalisempi, miten elämä on kurjaa ja monia muitakin ajatuksia. Nyt huomaan että en vaan oo enää oma itseni. En ole se ketä olin ennen. Asiat mitkä teki mut onnelliseksi ennen ja ns. "vahvisti" mun itsetuntoa eivät toimineet enää. Ja mulla on niin inhottava olo koska en vaan tiedä että mitä tehdä. Tiiän et kaikki pitää hyväksyä mutta miten. Oikeasti mä en vaan voi olla välittämättä siitä, että musta huhuttiin tollaisia asioita= enkä ole edes tehnyt näille ihmisille mitään? Siis miten mä antsaitsen mitään tämmöistä, kun en ole tehnyt mitään tälle henkilölle. Se vaan vihaa mua jostakin syystä. Ja monet muutkin vihaavat mua. Oikeasti auttakaa mitä mä teen. Nää ajatukset tappaa mut ja oon laittanu jopa koulukuraattorille viestiä mutta hänkään ei vastannut joten aattelin ettei hän halua nähdä mua. En halua puhua tästä mun ystävilleni, vanhemmille tai terkkarille. Joten aattelin kirjoittaa tänne koska välillä pieni avautuminen voi auttaa... Kiitos oikeasti etukäteen! Oon tosi pahoillani jos ette saanut näistä mun tunteista selvää, koska en saa itekkään.

10

212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no voi voi, mua on kiusattu 7 vuotta, eli koko koulu ajan tähän asti, niin että sul on viel aika helppoo!

      • auttakaamua123

        Ikävä kuulla... Pärjäile! :(


      • kiitos ku ymmärrät


    • Nimimerkkivaana

      Sama juttu wresteler muakin 8 vuotta kiusattu tähän asti mutta vanhempana kyllä löytää kavereita... Armeija ja työpaikka

    • ETIHTCO

      "Words hurt" -mentaliteetillä vai? Niin kauan kun fyysistä kiusaamista ei esiinny on kaikki hyvin. Siitä syystä kuraattorikaan ei välitä. Mutta noh... Tob be honest apua saa. Ei vaan Suomi24:stä.

      • Kukatässäontyhmä

        Oisko kuule kirjotusvirhe?


    • Jeska03

      Ikävää kuulla ,että olet joutunut tuollaisten asioitten uhriksi ..Itselläni oli tossa 1-5 vuotta taakse päin tollainen paha masennus kausi ,sillä olen ollut 3-8v pahasti syrjitty ja nyt kuulee koko ajan jotain paskaa puhuttavan minusta.Ja annan sulle neuvon "usko itseesi ja anna niiden muiden olla mitä ne on sillä vielä ,joku päivä sä löydät ne ihmiset ,jotka oikeasti välittävät ja pysyvät vierelläs tilanteesta riippumatta."
      t:12v tyttö

      http://jeskalife.blogspot.fi/

    • Nimimerkkivaana

      Tuli muuten mieleen että mua onkin jo kiusattu päiväkodista asti :D

    • Vitun angstiteinihoropaskat

    • Fucklife

      Saman polun kulija noh oon ollu masentunu 4 kertaa tunnen vain vihaa ja epätoivoa terä on paras ystäväni poika 13

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2238
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1934
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      77
      1658
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1588
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1502
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1403
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1352
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1321
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1304
    Aihe