olen yksin,
yksinäisyydessäni.
Yksin niin syvällä kaivossani.
yhdessä,mutta silti yksin!
Täällä on niin pelottavaa herra!!
sitten huomaan,
En kuitenkaan ole täällä yksin,
Herra, sinä olet siellä minun kanssani,
sinä et minua koskaan jätä,
en ole yksin!!!
tunnollinen
3
308
Vastaukset
niin tutulta. Täällä olen minäkin omassa kaivossani ja odottelen jos Hän nostaisi minut ylös vielä jokupäivä. Siunausta sinulle!
- kristiina
Kuinka sinä sinne kaivoon jouduit
uskollinen ystäväni.
Ehkä oli sinun hyvä sinne kaivoon joutua,
huomataksesi ettet ole yksin turvaa vailla.
Voinko mitenkään sinua auttaa?
Haluatko tarttua ojennetuun käteeni?- uskollinen
Olla ja asua yhdessä,
päivät vaihtuvat toisiin,
meitä on kaksi
mutta silti olen yksin!
Mitekä voi tuntua joskus niin yksinäiseltä,
vaikka me olemme samassa huoneessa?
Minä ja mieheni...
Hymyilin ,kun luin sun runosi,
tuli hyvä olla.
Masennus vie joskus minut sinne syvään kaivoon
Ja sanoit,ihan oikein,
että on joskus sinne kaivoon hyvä joutua,
huomatakseni,etten kuitenkaan ,
kaikesta huolimatta ole yksin.
Kiitos sulle auttavasta ja ojennetusta kädestäsi,
Niitä käsiä ei koskaan ole liikaa!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 58869
- 119694
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm31584- 35542
- 86527
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante103505- 41481
- 37465
- 70436