Ainoa keino pysäyttää kunnan elinkeinonerojen hankkeet on pistää Komppi BOIKOTTIIN. Luoma vie Äijöä,Tuomistoa ja Iso-Ojaa kun kuoriämpäriä. Demarit tulevat kaupan päälle. Suomen ensimmäiseen kunnalliseen bensaasemaan tärvätään rahat jotka kuuluisivat mm.terveydenhoitoon. Toimi on laiton,mutta sankarimme eivät anna asian häiritä. Vain kunnon Boikotti voi auttaa.
Komppi BOIKOTTIIN NYT
10
262
Vastaukset
- näytön.paikka
Eiköös pers suilla ole enää miehiä valtuustossa ja hallituksessa
vai onko Soini istunut heidänkin päälleen?- ErkinjunttiE
Kai muillakin voi olla järkeä?
- munaton.valtuusto
ErkinjunttiE kirjoitti:
Kai muillakin voi olla järkeä?
Järkee voi olla mutta ei uskallusta koska ei ole munaa.
munaton.valtuusto kirjoitti:
Järkee voi olla mutta ei uskallusta koska ei ole munaa.
Isännöitsijän olisi parempi keskittyä työhönsä eikä tulla tänne typeriä kirjoittelemaan.
- hullunrouvan.horinaa
myllis_seppo kirjoitti:
Isännöitsijän olisi parempi keskittyä työhönsä eikä tulla tänne typeriä kirjoittelemaan.
Mielenterveyspotilas antaa teräviä lausuntoja.
- nesteloppuu
Onko Komppiin liian pitkä matka pyöräillä,vai minkä tähden sitä pitäisi
boigotoida.Minun tietääkseni SOK.on ostanut kaupungilta alueen samalla
kunKomppia alettiin rakentaa.Eikä tässä ole mitään kunnallispolitiikkaa
mukana,vaan rehellinen maakauppa..Se aseman paikka on sovittu jo silloin
kun Komppia suunniteltiin.Tietääkseni se olisi tullut ABC.liikenneasema
ilman Komppia.Jos kaupunki joutuu jotain kustantaan on kunnallistekniikka.
Tiettävästi Tuomisto eikä Äijö ole tässä kaupassa missään osassa.
Tämä on ihan kaupungin ja S:ryhmän oma kauppa.Ja eikö se ole kaikkien etu
että tulee kilpailua.Valitettavaa on vaan se että Koivuniemi on häviäjä.
- Ikamaksaja
Mitään maakauppaa ei ole.
Ikaalismaksajat taas tyhjän päällä. Onko mitään uutta?
Matti ja Timo vaan ei opi.- risuja.kavolle
Sinne ympäristöön piti tulla useampiakin rakentajia,
missä ne ovat kun tontit puskevat pajukkoa. - ainavastaan
Eikö tänne pitänyt tulla Wurttikin,mutta ei ole näkynyt,Pirkkala oli ilmeisesti
parempi paikka,kuka perkele tänne mitään rakentaa,tämä ei ole yrittäjäystä-
vällinen kaupunki,siittä saa kiitää ulkoministeri puoluetta. - ruuviavailla
Missä Wurtti luuraa?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 351906
- 49836
- 82819
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7691Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35681Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27590- 60509
- 44459
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28449Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap74412