Hyvää syntymäpäivää vaan mulle lautantai 7.5 klo 8.53
Joo eli siis tänään täytin 14 ja herätessäni pöydällä oli joku "bonsai" puu ja sukat joitten päällä oli syntymäpäiväonnittelu kortti. En kyllä ole yhtään kasvi ihmisiä ekä tiedä kuinka sellaisia edes hoidetaan, enkä ole koskaan ymmärtänyt niistä mitään.
Toinen juttu, saan viettää syntymäpäiviäni taas yksin. Isäni on työmatkalla (tulee viikon kuluttua) äitini kongresissa helsingissä, siskoni iskossa (isos-koulutus) ja veljeni on porissa lukiolaisten kokouksessa.
Aivan perseestä viettää (taas kerran) syntymäpäivää yksin
Varsinaista kysyttävää ei ole, mutta halusin vaan tulla purkamaan tätä johonkin.
Ps. Tietääkseni ns. "Yksinäisyyspuhelimet" tai "poikien puhelin" eivät ole soitettavissa viikonloppuisin
Yksinsyntymäpäivillä
Hyvääsyntymäpäiväämulle
1
156
Vastaukset
- Olisinpaneljätoista
Onnellista syntymäpäivää! Onhan sinulla se bonzai-puu jonka hoitamisohjeet löydät netistä. Sukat ovat myös hyvä lahja.
Itse olen viettänyt monet syntymäpäivät yksin mieheni kuoltua. Kaukana asuvalta lapseltani saan onnittelutekstarin kukkakuvan kera, pikku koiralta iloisen hännänhuiskutuksen.
Synttäri on vain yksi päivä ja menee pian ohi. Jospa huomisesta äitienpäivästä tulee hauskempi. Kai olet muistanut tehdä kortin tai ostaa pienen lahjan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795387
- 824341
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3834328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103913- 1523418
- 533069
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.593011- 232738
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221