On todella kummallinen.
Kuvitelkaa jos ajan rattijuopumuksen ja poliisi kuulustelee asiasta
äitiäni, äitini sanoo vaikkapa näin.
" No, mutta, hyvä poliisi , ajelevathan lappalaisetkin juopuneena autolla,
ja heillä on vielä isompiakin promillemääriä kuin pojallani ja poikani rattijuopumushan on vain yksittäistapaus"
Tällä asenteella järkiään vastataan kun tiedustellaan ns. suvakin kantaa maahanmuuttajien seksirikosten lisääntymisellä.
"tekeehän kantaväestön miehetkin seksirikoksia" sanotaan aina.
Kun pitäs vastata, "todellä ikävä ja paha asia, tämä kehitys täytyy saada pysähtymään, rikosten kohteena olevia naisia pitää tukea" eikä muuta höpötystä siihen päälle, piste.
Niinkuin äitininkin tulisi sanoa, poika saakoon ansaisemansa rangaistuksen ja ottakoon opiksi, tuo on rikos"
Esimerkki suvakin asenteesta.
8
101
Vastaukset
- TimoXL
Eikä toikaan vertaus oikeen päde?
Sit oli likempänä, jos sun poikas olis ollu ulkomailla vaikka vaihto-oppilaana, ja nää suvakit ois kutsunu sen Suomeen kaahailemaan kännissä? Huomaatko itse epäjohdonmukaisuutta kirjoituksessasi?
Äitisi kuvitelluin sanoin: "Poika saakoon ansaisemansa rangaistuksen ja ottakoon opiksi, tuo on rikos" Siis poika. Se rikollinen. Eivät muut. Poliisitkaan eivät tulleet kuvittelemassasi tapauksessa rankaisemaan suomalaisia (tai miehiä tai sosiaalidemokraatteja tai mitä ryhmää nyt kulloinkin sinun katsottaisiin edustavan) siitä, että ovat sellaisia rattijuoppoja. Kukaan ei revitellyt tekosesi takia, miten suomalaiset nyt vain ovat tällaisia. Ihan itse olit teostasi vastuussa ja näin oli mielestäsi äitikin ajattelemassa.
Tämä logiikka kuitenkin lentää iloisesti ikkunasta, kun kyse onkin maahanmuuttajan tekemästä rikoksesta. Silloin puhutkin yhtäkkiä melkoisesta massasta unohtaen, että rikollisen piti olla vastuussa teoistaan, ei muiden. Jos Igor tai Sven tai Abdullah tekee rikoksen, on hän itse siitä vastuussa. Ei mikään mystinen koko maahanmuuttajien joukko.
Rikolliset tekevät rikoksia. Rehelliset eivät. Rikolliset ovat teoistaan vastuussa. Ottakoot opiksi ja saakoot ansaitsemansa rangaistuksen.- TimoXL
Entäs miks mamuja maahan himoovat suvakit ei o sit mitenkä vastuussa armaiden kultamuniensa tekemistä rikoksista?
Jos mä esmes perustan jonku jengin, johon mä roudaan ulkomailta kipeitä rikollisia, jotka sit heiluu pitkin Suomea rötöstelemässä, mutta mä ITSE en tee rikoksen rikosta! Niin väitäks sä et mä pääsen tosta ku koira veräjästä rosiksessa ku poliisi alkaa saamaan noita rötöstelijöitä touhuistaan kiinni, ja selviää niitten yhteys muhun?! EPÄILEN!
Mut suvakit kyllä selviää! - syyllinenvai
Mielenkiintoista. Onko Mika Ranta syyllinen, jos joku oodin tekee rikoksen?
- Vihervasuririkokset
Rikollisen pitää saada rangaistus, mutta kun eri ryhmien rikoksia arvotetaan todellisuudessa eri tavoin. Monet vihreät ja vasemmistoliittolaiset katsovat, että he ovat oikeutettuja tekemään rikoksia ajaakseen asiaansa.
- 77777722
Painopiste avauksessa oli siinä kuinka keskusteluissa tapaus sivuutetaan jos heitetään kysymys
maahanmuuttajien raiskauksista, juuri tuolla tyylillä se tehdään."tekeväthän kantaväestöläisetkin raiskauksia", eli huomio halutaan poiskiinnittää muualle itse
käsillä olevasta tapauksesta.
Suvaitsevaiset eivät juuri koskaan ota kantaa jos keskusteluissa sivutaan juuri maahanmuuttajien rikoksia? Ollaan vaan hiljaa, miksi?- TimoXL
No muutenhan se kupla puhkeais, ja jouduttais hyväksymään tosiasiat et ei toi mamutus olekaan mitään pelkkää hyväntekoa?!
Ja sit ne joutuis vielä myöntämään et mamukriittiset on ollu kaiken aikaa monilta osin oikeassa! Ja sehän vasta pyhäinhävästys heikäläisille olis!?! Jonka jälkeen ne joutuis ensimmäistä kertaa ajattelemaan mamutusta JÄRJEn kanssa, eikä pelkästään tunteen. ja eihän siitä nyt enää saa saa läheskään yhtä kivoja säväreitä, kun ei voi tuntea itseään "paremmaksi ihmiseksi". ja sit ku mamutusta alkaa ajattelemaan järjen kanssa, niin huomaa että siinä on monia epäkohtiakin joihin pitää puuttua. Ja jos toi sit jopa niihin puuttuu, niin siitä on tullu se vihaamansa asia, eli mamukriittinen l. omalla kielellään "rasisti"! :)
- nnnnnnnd
rakkaus on kekseliäs.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854658- 1643562
- 533149
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1981977- 321809
- 461793
- 271772
- 571704
- 181611
- 191607