hei olen kehitysvammmainen ja tarvitsen apuanne.voiko kehitysvammainen tehdä lapsia ja kaikki sanoo mua läskiksi ja minä en edes näytä läskiltä ja he eivät saaa tietää että olen kehitysvammainen koska ne muuuten alkavat haukkkuu pahasti. ja minkä ikäsiä edes olette ja ketään ei tykkää musta niinkun parisuhteena. ketä voisi alkaa munkaa ehdotuksia . onko ketään kehitys vammasii ja olen naamaltaan hieno käytän meikkiä kavereita kiiitos ei ole kun yksi kaveri
kehitysvammaiset
6
256
Vastaukset
- Kavereitasulle
Kehitysvammaisillekin on nykyään toimntaa ja näin voit löytää itsellesi kavereitakin. Tutustu tällaiseen sivustoon: http://verneri.net/selko/ Sivu on selkokielinen, joten sitä on helppo ymmärtää. Verneri.netissä on kirjeenvaihtopalsta, joten voit siis löytää itsellesi kavereita. Tutustu Kehitysvammasiten tukiliittoon selkokielellä: http://www.kvtl.fi/fi/selkosivut/
- jogiin
Opettele kirjottamaan ennenku tuut nettiin itkemään mitään
- Sossutantta
Älä solvaa sitä ,sillä on downi...
- M.N.M
Tämä on kehitysvammaisten palsta ja monet kehitysvammaiset heillä on ongelmia kirjottamisessa. mee muille aihealueille jos et kestä kirjotusvirheitä.
- debiililesta
Voi tehdä, mutta kuka niitä elättää.
et ole pahasti kehitysvammainen koska osaat kirjoittaa...,,,, yms seikat sivuseikkoja kun tänne kirjoittaa.
katselin forrest gampia... hyvä leffa..olisipa meitä enempikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä642116Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721722Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811186
- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3571126Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3291103