Metelit heti jo kuriin Ulvilassa

Rauhaa_rakastava

Voi helvetti. Aina kun on kaunis ilma ja haluttais nauttia siitä ulkosalla keinutellen niin johan pärisee FK-radalla. Kyllä tässä häiriintyy lähialueen ihmiset sekä lintujen ym. pesintä.
Eikö tähän saada jo pistettä I:n päälle! Terveisin veronmaksaja

19

389

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mekastajat_matkoihinsa

      Samoilla linjoilla ollaan täälläkin. En oo koskaan ymmärtäny tuota leluautoilua. Pistetään vaan vetoomuslista kiertämään, eiköhän nuo mekastajat saada tuosta häädettyä.

    • vieresonpikatie

      Mikä on välimatka sun talo - FK kerho ? Asun about kilometri kerholta ja meille ei kuulu ääntäkään.

    • Lähimailla_asustava

      Ei mullekaan kuulu jollei päristellä mutta auta armias kun käynnistetään johan taivas repeää.

    • Suunta_Seppo

      Mun mielestä tuonne Nakkilan suuntaan kuuluu paljon herkemmin. Oliskos tuolla Hangassuon suunnalla moottoriurheilulle vielä vapaata tilaa niin häiritsis vähemmän?

      • rekkakuskinaajelen

        lähel on pikatie jossa liikennettä yöt päivät, eikö se häiritte sua ?


    • brtgnrsbn

      FK-rata taisi olla ennen teidän muuttamista olemassa???
      Turha vinkua nyt.
      Jos muutat lentokentän lähistölle, älä marise lentomeluista

    • Turhamo

      Eikös nämä "leluautometelit" ole kuitenkin aina turhiksia?

    • kaikkeentottuutottuu

      Asuin lapsuuteni sekä lentokentän että rautatien lähellä. Tuntui kyllä pitkään hurjan hiljaiselta kun muutin omaan kotiin, enkä aluksi edes tajunnut missä vika, olin niin tottunut tilanteeseen. Vasta kun muutin seuraavaan asuntoon, joka oli rautatien vieressä, tajusin mitä olin kaivannut. Herään sikeämmästäkin unesta, jos aamu puoliseitsemän kone myöhästyy tai jää kokonaan lähtemättä

    • motoristimiesajaa

      Jaa no mä asun kakkostiellä ja aika meteli välillä tulee, rekat ja muut moottoripyörät, varsinkin kesäöisin.

      • ojakutsuu

        Älä ny tiel asu siin voi tul auto niskaa.Mee edes ojaa asumaa.


    • tutustumaanvaan

      Oletko verojenmaksaja kauniimman sukupuolen edustaja, tules käymään joskus tutustumaan Ulvilan FK kerhoon, ei se meteli niin lujaa ole kun luulet. Pahimmassa tapauksessa korvatulpat ja muut äänieristeet taloihinkin on keksitty. Ulvilan FK sai Ulvilan kaupungilta vastauksen jatkohakemukseensa marraskuussa 2015 ja kaikkia voimassa olevia sääntöjä noudatetaan, niistä ei poiketa, edes hätätilanteissa. Meillä saa kaikenikäiset rallikuskit toteuttaa unelmiansa, ei tartte sitten ajella pikatiellä kilpaa mitä sitäkin on tapahtunu. Tule tutustuun paikalle, saatat nähdä yleisöajatuksia jos tulet viikolla ja kisoja kesä-aikaan, katso www.ulvilanfk. fi

    • ilmanenneuvo

      Taas näitä juttuja, ei jaksa edes lukee. Ilmanen neuvo, ottakaa melunpäästönmittaus ja kattokaa meneekö taso yli sallitun.

    • Kartingkuski

      Ensi kesänä radalla ajetaan harjoituksia ja useita kisojakin. KAIKKI tapahtuvat ympäristöluvan mukaan ELI sen vetoomuksen voi käyttää vaikka saunan pesän sytykkeeksi. Ratahan on juuri se paikka missä kuluukin ajaa ja näistä on yhteisesti sovittu ajoajat.

    • Toiveet_toteutumassa

      Ovat onneksi saamassa Palukselta päin kuulemma jonkun korvaavan paikan, loppuu vihdoin ininät.

    • raket

      Onko kukaa menossa Kangasalan kisoihin 18.06. Kilpailukutsua malttamattomana odottaa

    • joulupuurolle

      Avoimet ovet joulupäivinä Ulvilan Vapaakirkolla klo 13-16.
      Tervetuloa joulupuurolle ja kahville. Lauletaan joululauluja.
      Osoite Lauttaranta 6 Ulvila. (MetroKebabin vieressä).

    • viestintä_kunniaan

      Miksi yksi media täti viitsii hankaloittaa ihmisten elämää??

    • tätikö_kurmuuttaa

      Joku tätikö siellä nykyään sitten kurmuuttaakin moottorisahan moottoreita.

    • mummutko_muka_kilttejä

      Ilkikurinen on mummun ilme kun viittä Partner-sahaa yhtäaikaisesti pärryyttää.
      Sininen sauhu kera metelin FK-kentälle leviää ja mummu tekareita suupielessä kuin Patrik Laine hammassuojiaan pyörittää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2663
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2440
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2081
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe