oli liikkeellä jo aamulla ennen kuutta Siwan yläkerrassa wanhan seurakuntatalon puolella. Vähäpukeisia nuoria miehiä vailla rihman kiertämää vertaili pippeleitään ja piti jumalatonta mökää ulkona portaikossa.Tyttökin vielä joukossa.
Vastaukset 13
- Peeemar
perinteistä paimiolaista päätöntä menoa, näämmä. sukupolvesta toiseen.
- selvätmerkit
Jaaah, näinköhän sitä sukupolvea taas jatkettiin? Ei ihme, että kusipäitä syntyy kuin sieniä sateella.
- dsgsgdg
Oliko nuoruus jo takanapäin? Viikonloppuko siis? Humalassa eikä töissä??
- enmävaantuossaiässä
Sekä-että, parikymppisiltä vaikuttivat, välillä autoillaankin kävivät jotain neuvonpitoa harjoittamassa vain pyyheliina ympärillä. Humalassa olivat sen verran, että se näkyi ja kuului kauas.
- Mieleni_pahoitin
Menisivät töihin niinkuin kunnon kansalaiset! Tai juhlisivat edes niin ettei kukaan huomaa että on hauskaa >:(
- pämppääjä
Olin paikalla, eikai mun python vilahtanut paimiolaisille naisille.. Kateellinen äijä aloittajana kun vaimo kommentoikin mun elimen kookkautta.
- Siwanmyyjä
Olipas mukavaa hikisen työpäivän jälkeen mennä paikallisten nuorten kuumien miestenkanssa saunaan, kerrankin työpäivän sijainnista jotain hyötyä.. Köyhät kateellisena huutelemassa
- Chillatkaa
Ihan vaan tiedoksi niille kukkahattu tädeille että siellä on kyllä saunatilat ja missään ei sanota ettei pyyhepäällä saa ulkona käydä. ihme perseilyy ku pitää joka asiasta valittaa. nää o niitä ku ei muista sitä ku ite oli nuoria ja jako sitä limalompakkoo pitkin kirkkopuiston puskia ja nytku vasen häpyhuuli kolottaa jo ja ollaan aikuisia niin pakko puuttua nykynuorten asioihin.
- niinluulisin
Kaupungin järjestyssääntö kieltää, ettei julkisella paikalla saa kulkea ilman paitaa eikä ainakaan ilman housuja.
- Mieleni_pahoitin
niinluulisin kirjoitti:
Kaupungin järjestyssääntö kieltää, ettei julkisella paikalla saa kulkea ilman paitaa eikä ainakaan ilman housuja.
Niin muistakaahan julkisilla uimarannoillakin peittää itsenne "kaupungin järjestyssääntöjen" mukaisesti (:
- hdhdfhdfh
Soldoers of Odin. Onks niillä munat vai?
- Paikallinenisä
Mitä vittua sä iniset ei todellakaan ollut soldiers of odinin miehiä nämä.. Harteikkaita rikkaita suomalaisia miehiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 641032
- 641032
- 93817
- 57813
- 42678
Jasmin vauhdissa
Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois222640- 50588
- 40570
- 66565
Nainen joka haluaa miehen
Näyttää sen selvästi. Hommaa minihameet, pitkät hiukset, laihduttaa ja on iloinen sekä aktiivinen.79563