Olin siis tivolissa (jyväskylä) ja siellä oli hyvän näköne jätkä, tummat hiukset (ananas) siniset silmät ja ikää ehkä n. 19-25v Kuka on?
Vastaukset 9
Ananas ei ole koskaan hyvännäköinen.
- Tarviinteijänapua
On se joillaki
- 244544
Olisit jutellut sille jätkälle mieluummin. Helvetti se varmaan tulee lukemaan tämän.
- Tarviinteijänapua
No en viittiny ku ite oon vielä nii nuori nii mitähän seki ajattelis jos tällane "lapsi" (14v) tulee iskee aikuista jätkää (se oli siis tivolin työntekijä)
- Ykstyyppi65
Itekkin olin tivolis jyväskyläs ja mul on ananas
- Tarviinteijänapua
Nii mutku se oli töissä siellä
- Ykstyyppi65
14v
- Pöabwiw
En ihan tarkalleen tiiä mut se on iha helvetin komee ja siis sen nimi on Miro
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791672
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo89595- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510