Seksiä jumalattoman harvoin

RollonUkko

Olen nyt 3,5vuotta seurustellut tuon avokkini kanssa ja seksielämästä on tullut suorittamista ja "velvollisuutta" hänelle.

Erilaisia keinojakin olen kokeillut tuon halukkuuden ja nautinnollisuuden lisäämiseksi mutta tuntuu että mikään ei auta, yritän olla mukava, viettää aikaa, keksiä yhteisiä keinoja pitää hauskaa, olla kohtelias ja kehua ja kertoa kuinka häntä rakastan mutta ei niin ei..

Keskusteltukin asiasta on monenmoisia pitkiä öitä/päiviä ja aina tullaan siihen tulokseen että "en tiedä mikä on" ei kuulemma ole minusta eikä petitaidoistani kiinni vaan jostain syystä häntä ei vain haluta ja tuntuu että hän ei ymmärrä asian vakavuutta.

Kaipaa kuulemma sillointällöin läheisyyttä kuten minäkin, mutta tilanteet kärjistyvät siihen kun minä mukamas yritän häntä aina vokotella sänkyyn esimerkiksi pussailemalla häntä normaalisti huulille.

Kieltämättä tässä olen alkanut miettimään mahdollisia ratkaisuja/syitä asialle mutta aika helvetin hankalaa arvailla näin yksipuolisesti miksi ei vain kiinnosta. Mielessä ollu nyt muutamat kuukaudet se että jatkaakko samassa suhteessa vai lähteä elämään sitä jäljellä olevaa nuoruutta, mutta sitten tullaan tähän tunnepuoleen. Rakastan avovaimoa todella paljon ja kerronkin tätä hänelle usein ja myös sitä tarkoitan, pidän seksiä erittäin tärkeänä osana toimivaa parisuhdetta mutta meillä kun se osa-alue puuttuu kokonaan.

Kysymys siis kuuluu onko liian julmaa lähteä suhteesta jossa tunteet toista kohtaa ovat kovat, mutta seksielämä on yhtä velvollisuutta ja "antamista" hänelle. En halua kuulostaa kusipäältä jos sanon että en halua pilata nuoren miehen intohimoisuuttani elämällä tällaisessa suhteessa.

4

399

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ikiaikainenhallitsemisen

Lähde, mene tuollaista ei kukaan nuorimies kestä. Tai hanki vierasta seksiä. Ei sekään pitkänpäälle ole hyvä. Naisilla on joskus joillakin, ihmeellinen koierotuma ja trauma alitajunnassa. Johtuu ehkä kasvatuksesta, eivät voi nauttia seksistä. Esim . Koska se on syntiä, tai rietasta. Joillekin naisille se on MYÖS HALLTSEMISEN väline. SAADAAN MIES NÖYRÄKSI, kun pannaan "jalat ristiin" Että sillai.

• TotuusSattuu

Haluttomuus harvoin korjaantuu, ainakaan kokonaan. Se on luultavasti puolisosi ominaisuus jolle hän ei tietenkään voi mitään mutta joka kyllä vaikuttaa sinun elämääsi paljon. Luulen että olet elämässäsi onnellisempi jos lähdet jo nyt ennen kuin teillä on vielä suurempia sitoumuksia toisiinne. Se voi tuntua pahalta mutta ansaitsette molemmat suhteen jossa kumppanienne halukkuus vastaa enemmän omianne. Pelkkä rakkaus harvoin kantaa loputtomiin jos suhteessa on jatkuvasti hiertäviä asioita kuten haluttomuus.

• tämäyksielämä

Ei kannata jäädä suhteeseen, löytyy kyllä meitä halukkaitakin naisia, olen ollut liitossa miehen kanssa, jossa ei saanut seksiä juuri koskaan, jätin sellaisen elämän ja olen siitä kiitollinen, vaikka erot ovat aina ikäviä.

• Poishormonit

Käske naisen lopettaa e-pillerien popsiminen ja muiden hormonaalisten ehkäisyjen käyttö. Ne on ehdottoman pahimpia halujen tappajia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe