Hyvää äitienpäivää rakas

Nainenilmanlapsia

Hyvää äitienpäivää rakas! Sinä teit sen mahdolliseksi, etten koskaan saa kuulla noita sanoja keneltäkään. Sinä teit sen mahdolliseksi, etten saanut niitä lapsia, jotka toivottaisivat minulle Hyvää äitienpäivää nyt tai tulevaisuudessa. Sinä rakas tuhosit mahdollisuuteni äitiyteen ja jätit jälkeesi vain surun. Kiitos kaikesta.

12

305

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katkeruusonnimesi

Palsta on sairaita varten.

• Rakkaatihmiset

Onko sinulla omaa äitiä, jonka kanssa viettää äitienpäivää. Joskus elämässä asiat menee niin, ettei saa, mitä haluaa omalta kohdalta. Voimme silti juhlia äitiyttä yleisesti. Lapsettoman elämässä on myös paljon vapauksia mennä ja tulla eikä mitään kasvatusvastuuta.
      Hyvää äitienpäivää siis, älä ole pahalla mielellä ja katkera. Iloitaan lapsista ja äideistä!

• Missävika

Olisithan sä voinut tehdä niitä jonkun toisen kanssa idiootti.
      Ei maailmasta miehet lopu vai tartuttiko se sulle jonkun sukupuolitaudin, joka tuhosi kyvyn?

• Lapsella-on-tunteet

Ehkä susta ei olisi ollut äidiksi muutenkaan. Eivät kaikki siihen pysty.
      Se vaatii ihmiseltä aika paljon. Enemmän kuin osaat ennalta kuvitella.
      Lapsi ei näet ole mikään lelu.

• syytösonruma

Komppaan. Katkeruutta ei pidä antaa perinnöksi.

• OmituinenIlmiö

Täällä on vähän väliä näitä lapsijuttuja ja aina samat kommentit: hanki nukke, hanki koira, et sovi vanhemmaksi jne. Eiköhän tämänkin asian jokainen ihan itse päätä ilman palstaneuvojia, kuten kaikki muutkin asiat elämässään. Mä vähän luulen, että joku vaan provoillakseen tehtailee näitä aloituksia. Oma lehmä ojassa kenties jollain tavoin?

• Kysymysmerkkinä

Olipas kaukaa haettua..

• Koliikkivauvanäiti

Äitiys on kovaa työtä.
      Sun on osattava, kyettävä ja ennenkaikkea jaksettava.

• Sittenvainponnistamaan

Tukiverkko on hyvä olla, mutta se ei ole sama asia kuin oma äiti.
      Äidin ja lapsen välinen varhainen vuorovaikutus määrittelee pitkälti lapsen aikuisuuden.
      Lapsen hoitaa siis äiti, ei mummo tai kukaan muu tai sitten kannattaa jo kysyä itseltään, miksi sä haluat lapsen ylipäätään?
      Onneksi valmiudet äitiyteen selviävät sairaala päivien ja öiden aikana.
      Suosittelen myös alatie synnytystä kiintymyssuhteen varmistamiseksi, kaikilla ei auta sekään.
      Mikään ei ole pahempaa kuin henkisesti poissaoleva äiti, joka ei voisi vähempää lapsestaan välittää.

• Onneks-ei-sun-kanssa-

Miks mun 11 vuotta vanha juttu on nostettu esiin!?
      Onneks en sillosen kanssa lasta tehnyt! :D

• Onneks_ei_sun_kanssa

Kyllä sitä on ollut nuorena tyhmä ja dramaattinen! :D
      Elämä "on loppunut" suhteen kariutumiseen, heh.. :)

• Onneks_ei_sun_kanssa

Kuitenkin nuo teinisuhteet nyt on mitä on.. Sellasta kokeilua vaan..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      4724
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1712
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      287
      1576
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      74
      1534
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      247
      1404
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1160
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1141
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1099
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1054
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      1043
    Aihe