Hyvää äitienpäivää rakas! Sinä teit sen mahdolliseksi, etten koskaan saa kuulla noita sanoja keneltäkään. Sinä teit sen mahdolliseksi, etten saanut niitä lapsia, jotka toivottaisivat minulle Hyvää äitienpäivää nyt tai tulevaisuudessa. Sinä rakas tuhosit mahdollisuuteni äitiyteen ja jätit jälkeesi vain surun. Kiitos kaikesta.
Hyvää äitienpäivää rakas
12
305
Vastaukset
- katkeruusonnimesi
Palsta on sairaita varten.
- Rakkaatihmiset
Onko sinulla omaa äitiä, jonka kanssa viettää äitienpäivää. Joskus elämässä asiat menee niin, ettei saa, mitä haluaa omalta kohdalta. Voimme silti juhlia äitiyttä yleisesti. Lapsettoman elämässä on myös paljon vapauksia mennä ja tulla eikä mitään kasvatusvastuuta.
Hyvää äitienpäivää siis, älä ole pahalla mielellä ja katkera. Iloitaan lapsista ja äideistä! - Missävika
Olisithan sä voinut tehdä niitä jonkun toisen kanssa idiootti.
Ei maailmasta miehet lopu vai tartuttiko se sulle jonkun sukupuolitaudin, joka tuhosi kyvyn? - Lapsella-on-tunteet
Ehkä susta ei olisi ollut äidiksi muutenkaan. Eivät kaikki siihen pysty.
Se vaatii ihmiseltä aika paljon. Enemmän kuin osaat ennalta kuvitella.
Lapsi ei näet ole mikään lelu.- syytösonruma
Komppaan. Katkeruutta ei pidä antaa perinnöksi.
- OmituinenIlmiö
Täällä on vähän väliä näitä lapsijuttuja ja aina samat kommentit: hanki nukke, hanki koira, et sovi vanhemmaksi jne. Eiköhän tämänkin asian jokainen ihan itse päätä ilman palstaneuvojia, kuten kaikki muutkin asiat elämässään. Mä vähän luulen, että joku vaan provoillakseen tehtailee näitä aloituksia. Oma lehmä ojassa kenties jollain tavoin?
- Kysymysmerkkinä
Olipas kaukaa haettua..
- Koliikkivauvanäiti
Äitiys on kovaa työtä.
Sun on osattava, kyettävä ja ennenkaikkea jaksettava. - Sittenvainponnistamaan
Tukiverkko on hyvä olla, mutta se ei ole sama asia kuin oma äiti.
Äidin ja lapsen välinen varhainen vuorovaikutus määrittelee pitkälti lapsen aikuisuuden.
Lapsen hoitaa siis äiti, ei mummo tai kukaan muu tai sitten kannattaa jo kysyä itseltään, miksi sä haluat lapsen ylipäätään?
Onneksi valmiudet äitiyteen selviävät sairaala päivien ja öiden aikana.
Suosittelen myös alatie synnytystä kiintymyssuhteen varmistamiseksi, kaikilla ei auta sekään.
Mikään ei ole pahempaa kuin henkisesti poissaoleva äiti, joka ei voisi vähempää lapsestaan välittää. - Onneks-ei-sun-kanssa-
Miks mun 11 vuotta vanha juttu on nostettu esiin!?
Onneks en sillosen kanssa lasta tehnyt! :D - Onneks_ei_sun_kanssa
Kyllä sitä on ollut nuorena tyhmä ja dramaattinen! :D
Elämä "on loppunut" suhteen kariutumiseen, heh.. :) - Onneks_ei_sun_kanssa
Kuitenkin nuo teinisuhteet nyt on mitä on.. Sellasta kokeilua vaan..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204724
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831712Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871576Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741534Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2471404Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121160Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341141Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041099- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651043