Muistikohan Niina laittaa tervehdykset?

PostinKulkuSelvitetty

Muistikohan Niina laittaa kaikille kiusaamilleen vanhoille rouville tervehdyksen näin äitienpäivän kunniaksi? Esim. jotain omia kirjoituksiaan täältä.

28

491

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ainolle.postia.myös

      Totta kai muisti, Rouva taisi jäädä ilman. Ahkera postineiti Niina.

    • Äitienpäivä on mitä parhain ajankohta lukea palstan hauskoja juttuja.

      • psykopaatti.asialla

        Siinähän se postinlähettäjä itse myllistelee.


    • erikoist

      Ei taida tää Niina olla ihan terve

      • paha.ammattitauti

        Onko taksikuskeissa terveitä?


      • kunnanvaltuutettu

        Hilsutkin ja Eväsvuodot pitää myös sekottaa mukaan.


    • timoharakka

      Niina ja Laila tuli eile yhdystiellä vastaan.Siis Niina ajo ja Laila repsikkana.Taksilla.Olisko käyny teituvalla syömäs ja juttelemas kivoja?

      • PostinKulkuSelvitetty

        Ei mene Laila sen kyytiin. Ties mitä tekee puolustuskyvyttömälle vanhukselle.


      • Pihkon.taksilla

        Tuskimpa kävi Teituvalla.

        Kyseinenn pari valjakko tuli eilen taksilla vastaan Osaran suoralla.


    • niinapatja

      Mikä tää niina on koulutukseltaan

      • RoopellePostia

        Olisko Rantapuiston Yliopiston oppimäärän suorittanut?


      • tullaan.kuitti
        RoopellePostia kirjoitti:

        Olisko Rantapuiston Yliopiston oppimäärän suorittanut?

        Kaikki taksikuskit ovat olleet saman koulun oppilata.


      • oivatoikka

        Merkonoomi. Taksi miehistä vaan Tappi on käyny apu koulun. Muut on taviksia.


      • heikkolahjaisia
        oivatoikka kirjoitti:

        Merkonoomi. Taksi miehistä vaan Tappi on käyny apu koulun. Muut on taviksia.

        Joko ne on oppineet lukemaan?


      • hyväkirja

        Ilmeisesti ovat kun tykkäävät lukea kai suomi24ikaalinen palstaa


      • heikointa.sakkia
        hyväkirja kirjoitti:

        Ilmeisesti ovat kun tykkäävät lukea kai suomi24ikaalinen palstaa

        Niissä voi olla vain yksi lukutaitoinen joka selittää muille?


      • koppiuunot

        Ainakin kaikki nähty ja kuultu täytyy kertoa muille taksiasemalla voi olla myös et mansu joutuu lukeen muille


      • heikkolahjaisia kirjoitti:

        Joko ne on oppineet lukemaan?

        Vai heikkolahjaisia??? Kaikki Ikaalsiten taksikuskit on ihan normaalilla järjellä varustettuja. Ei tartte olla nero että pääsee isännöitsijäksi.


      • säälit.vajakeille
        aino.äänessä kirjoitti:

        Vai heikkolahjaisia??? Kaikki Ikaalsiten taksikuskit on ihan normaalilla järjellä varustettuja. Ei tartte olla nero että pääsee isännöitsijäksi.

        Isännöitsijäksi ei päästä vaan siihen hommaan aletaan.
        mutta missä se normaali kuski on jos taksia tarvitaan?


      • oivatoikka

        Sua ei kukaan kuskaa kun paskot vaan autoon


      • penkki.märkänä
        oivatoikka kirjoitti:

        Sua ei kukaan kuskaa kun paskot vaan autoon

        Normaalin kuskin autoon ei paskota mutta vajakkikuskien
        autoon pitää edes kusasta.


      • oivatoikka

        saatana hoikkala. LOpeta jo taksi huumoris tai nokka tummuu.


      • toikkaoiva

        saatana tuominen


      • voi.pikkuisia
        toikkaoiva kirjoitti:

        saatana tuominen

        Apukoulun käyneillä kuskeilla tuo verbaalinen ilmaisu
        on monipuolista ja osaavaa.


      • Taksikuskit ovat ainakin fyysisesti paremmassa kunnossa kuin minä.


      • Etkö itse huomaa että sinut on hakattu aivan paskaksi?


      • Tuominentäällä

        Et sää mihkään enää pysty, surkimus.


      • vajakkilässytystä

        Vajakki se jaksaa yksinpuhella.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1984
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      836
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      834
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      701
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      691
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      600
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      62
      527
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      477
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      469
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      78
      447
    Aihe