Olen 16v tytön yh-äiti. Löysin yllättäen pyykkikorista tytön pissaiset housut! Pitäisikö teidän mielestä asiaan puuttua vai luottaa, että kyseessä on yksittäinen vahinko, josta tyttö ei halua keskustella? Tytöllä on ollut pieniä masennuskausia, mutta tällaista ei ole ennen käynyt. Olenko huolissani aiheesta vai turhaan??
pitäisikö puuttua?
2
190
Vastaukset
- toinenäippä
Hei, jos kyse on yksittäistapauksesta, niin en olisi huolissani. Nuorella naisenalulla saattaa pisut lirahtaa housuun esim. kovaa nauraessa. Jos tuo toistuu, niin sitten lapsen kanssa kannattaa keskustella. Toivottavasti tuo vahinko ei ole sattunut julkisesti, koska jos tytöllä on muutenkin ollut masennuskausia, voi käydä kovastikin mielen päälle. Tsemppiä!
- Ritsi
Olen itse käynyt saman tilanteen läpi, ja se oli koska minua kiusattiin, hyljittiin, ja muuten vain oltiin ilkeitä. tommoisia tilanteita ovat yleensä arkoja paikkoja meille joten meitä yleensä nolottaa puhua tommosista jutuista... eli jos laitat tämän puheen aiheeksi jossain kohti niin suosittelen että et huuda sitä koko kansalle, vaan kun olette kävelyllä tai muuten vaan viettämässä *äiti-tytär* aikaa niin ota se vaikka nopeasti siihen väliin... muista ottaa sitten siihen myös joku idea sen väliin esim. *mennäänkö muuten jäätelölle?* tai * Niin miten se hissan koe meni??* tai jotain vastaavaa... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892