Musta audi nähty vistalla
musta audi
12
520
Vastaukset
- aguoei
hieno homma
- Mitääää
Minä oon nähny muutaman mustan ja pari harmaatakin:) Oliko tällä kirjoituksella jokin pointti?
- bongailia
harmaa toyotakin bongattu
- bongailia
onkohan toyota kuskis ja audi kuski kavereita
- vfghjkiolöä
Juuh, ne nuoret vaihtelee ja kuskailee toisiaan yms....normiahan se vaan on ;)
- 3plus9
Mitä vaihtelevat? ei kai mitään laitonta
- tutkija55675478
taas oli ajelemassa tänään onkohanj joku syy vai miksi ajelee
- niinkai
Juu, mäkin näin sen eilen pankin edessä. Joku pohatta varmaan.
- Pelikonemies
Tais olla se kerjäläinen mikä kerjää röökiä torilla.
- bongailia
valkea viron kilvissä oleva mersu bongattu tänään audin seurassa.
- auritt
Tämän on se työpajan johtajan auto.
- 1900
mä näin ja mustan farkku audin missä takaikkunat oli tummennettu näytti ihan ruumis autolta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1723570
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851598Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek261317- 1581242
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941013Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16983- 35981
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?63879Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk95829- 62765