Ajasta jota ei vielä ole

TarkkailePostiasi

Tiedäthän, että olen jättänyt lukematta kaikki kirjeesi? Ne ovat olleet yöpöydälläni kauan, niin kauan että muuttuivat pölyksi kosketettaessa. Dust to dust, ashes to ashes. Tuo lause käy aina mielessäni kun muistan tuon hetken kun näin ne, ja kosketin yhtä niistä.

Näen aina vain sen viileän puutarhan, joka on jossakin muualla, ei tässä eikä tänään, ja jossa juon raikasta vettä kristallimaljasta, jonka ojennat minulle, ja joka on omasi, ei kenenkään muun, eikä se ole myöskään minun omani. Ja kaikki jotka siellä olevat, juovat vain siitä maljasta joka heille ojennetaan.

Tämän kirjoitan sinulle kirjeessä, joka lähtee toisen mukana, ja tulee perille toisen antamana, hetkenä jonka menemistä et tiedä koska sitä ei oikeasti ole olemassa, tai se on ehkä jo ollut, tai se on vasta tulossa. Kirjeessä on oleva minun allekirjoitukseni, ja tiedät sillä hetkellä että olemme molemmat antaneet luvan kaikelle tapahtua.

18

738

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TNAISESI

LA DA DII LA DA DAA

• Sekaisinlovesta

Elämänvettä ja elämänleipää. Jano joka ei sammu juomalla eikä elämännälkä syömällä, tarvitaan vielä ravintoa sielulle, ripaus romantiiķkaa mausteeksi☺

• hienokirjoitus

Mielenkiintoinen, mutta vieras. Silti yhteen lauseeseen kiinnitin huomiota: "Kirjeessä on oleva minun allekirjoitukseni, ja tiedät sillä hetkellä että olemme molemmat antaneet luvan kaikelle tapahtua." Niin, se on tuttua.

• Sekaisinlovesta

Sanoit kerran että silloin kyllä menee huonosti kun minun suustani pääsee tuollaisia juttuja. -Ajattelin että silloin menee vielä huonommin kun sinä et enää puhu minulle. Sekin kävi toteen.😢

• Sekaisinlovesta

Olen penkonut postilaatikkoni päivittäin ylösalaisin mitään sieltä vieläkään löytämättä...😥

• Sekaisinlovesta

Perkkules, lumi jo peittää postilaatikon...

• Tiedoksianto

En ole juonut kanssasi ensimmäistäkään olutta, koskaan, enkä juo. Kaivan nenääni ja syön räkää. Maistuu pahalta.

• Maksamyösvelkasi

En kastele kukkiasi, vitun perse pelle pösilö. En ole myöskään poikasi.

• tietojenkäsittelylaitos

kyllä ne velat pitää periä toisella tavalla. hyvä päätös olla olematta kenenkään juoksupoika/opetuslapsi. kasvaa pienet pojat kieroon

• Kirjeet on tarkoitettu lukemista varten. Kukaan ei tiedä päiviensä lukumäärää joten on parempi elää nyt ja murehtia myöhemmin.

Öitä

• yökkistä

Jopa on taas ihme ugandaa. Raikkaat vedet ja viileät puutarhat ovat omassa sekavassa päässäsi. Älä sinä huolehdi toisten kristallimaljoista kuule yhtään. Ja tuskin niin pösilöä yksilöä löytyy joka sulle kirjekuriiriksi lähtee. Edellisetki kuriirit on jo tarpeeksi kusessa

• Sekaisinlovesta

Kärsivällinen odottaja palkitaan?👩

• Sekaisinlovesta

Ootan sua

• Sekaisinlovesta

Tiedäthän että olet jättänyt systemaattisesti vastaamatta kaikkiin kysymyksiini mutta olisin silti utelias kurkistamaan paksun mustan samettiverhon peittämän kristallipallon kautta kauas tulevaisuuteen...onnentunne tällä hetkellä pahasti hukassa.

• Sekaisinlovesta

Kauanko täytynee odottaa?

• Sekaisinlovesta

Taivaassako vasta tavataan??

• Niinkuinsinäkin

Hieno kirjoitus.

• Sekaisinlovesta

Missä ihmeessä viivyt?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski

Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi
      Maailman menoa
      186
      7938
    2. Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia

ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä
      Maailman menoa
      143
      5452
    3. Vasemmistoliiton Minja Koskela ihailee suunnattomasti Maduroa

Minjan mukaan Suomen hallituksen pitäisi tuomita vasemmistodiktaattorin ja huumelordin tuominen oikeuden eteen. https:/
      Maailman menoa
      153
      4354
    4. Perussuomalaisten Jani Mäkelä ihailee suunnattomasti Maduroa

Janin mukaan Suomen hallituksen pitäisi tuomita diktaattorin ja huumelordin tuominen oikeuden eteen.
      Maailman menoa
      4
      3829
    5. Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.

Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y
      Maailman menoa
      74
      2884
    6. Vasemmistolaiset venäjämieliset kitisee jenkkien iskusta Venezuelaan

kuten teki Yle-ykkösen uutisetkin eilen, ja avuksi haettiin taas vasemmistoproffa Koskenniemi paasaamaan - vanha kääpä.
      Maailman menoa
      17
      2647
    7. Persuilla paniikki, kun diktaattorit yksi kerrallaan kaatuvat

Hallapersut halusivat sivarineidostaan sotilasjuntan komentajan Suomeen, jotta persuaatteen mukaiset puhdistukset olisi
      Maailman menoa
      11
      2643
    8. Koska mennään retkeilemään?

pusi pusi 😗
      Ikävä
      288
      2514
    9. Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin

🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu
      Maailman menoa
      147
      2410
    10. Yhdysvaltain hyökkäys Venezuelaan on YK:n peruskirjan mukaan laiton hyökkäyssota

Oman sävynsä tähän tuo vielä se, että hyökkäys kohdistettiin nimenomaan valtiojohtoa vastaan. Toki, kun tavoitteena on v
      Maailman menoa
      584
      2225
    Aihe