jalkahoitajat hoi!!!

utelias

kertokaapa te jalkahoitajat, kuinka teillä on riittänyt töitä. Itseäni tämä ala kiinnostaa, mutta työtilanne on kovasti mietityttänyt.

4

5789

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • amk-tutkinto takana

Jos saan korjata, jalkahoitajat ovat kosmetologeja, jotka hoitavat terveiden ihmisten terveitä kynsiä. Näitä tekijöitähän riittää joka kiven kolossa.

Eri asia on opiskella jalkojenhoitajaksi/jalkaterapeutiksi. Nykyisin jalkojenhoitajia ei enää tosin valmistu, vaan se koulutus on muutettu jalkaterapeutiksi (AMK).

Ja työllistyy hyvin, varsinkin pääkaupunkiseudulla. Tuntuu että joka hetki on paikkoja haussa. Itse työllistyin heti valmistuttuani ja olen vakituisessa työsuhteessa.

Kosmetologit voi työskennellä melkein missä vain.. Eivätkä kyllä tee työtä samalla "moraalilla" koska tavoitekaan ei ole sama kuin terv. alan koulutuksen saaneilla.

• jii

Itse kosmetologiksi opiskelleena ja ammatinharjoittajana toimineena voi sanoa sulle, että meillä ei todellakaan käy vaan tervejalkaiset asiakkaina vaan on tullut kyllä nähtyä ja hoidettua vaikka minkälaisia jalkoja. On niitä kyllä myös ohjattu lääkärin vastaanotollekki.opiskelu on hyvin monipuolista jalkojen erilaisista tulehduksista ja rakenneviosta lähtien... Älä mollaa kosmareita =)

• JALKOJENHOITAJA AMMA

VÄÄRIN , MINÄ KÄYN JALKOJENHOITAJAKSI KOULUTUSTA TURUSSA 1,,,5VUOTINEN TYÖN OHELLA, MAKSULLINEN AKK-
        ON SIIS JALKOJENHOITAJIEN ERIKOIS- AMMATTIKOULUTUS,,

• Osaamista,Kokemusta ja Mora...

Hei!
      Olen kiinnostunut jalkahoitajan työstä ja kun pohjakoulutuksena on jo apuhoitajan ja sairaanhoitajan koulutukset. Uskoisin siinä olevan hyvää pohjaa..
      Harmi jos nykyään ei ole lyhyempiä kurssimuotoisia koulutusjaksoja jalkahoidon alalle.
      Itse olen harkitsemassa jopa "alentuvani" hakemaan lyhyempää koulutusta vaikkapa sitten kosmetologialalta. Suurin osa on kuitenkin norm. terveiden jalkojen hoitoa ja niihin on mielestäni
      tarpeetonta ylikouluttautua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      93
      1702
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      229
      1420
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      87
      1321
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      65
      995
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      921
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      908
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      898
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      864
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      832
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      809
    Aihe