Eli en jaksa lukea kokeisiin kuin alle 10 min ja sit en jaksa enään lukee. Ei oo yhtää motivaatiota... mitä teen?
En jaksa keskittyy lukemiseen :/
4
174
Vastaukset
- Oppii
Paina tunnilla mieleesi kaikki mitä opetetaan kertaat ennen kokeita.
Onko kysymyksessä siis motivaation puute vai se, ettet oikeasti pysty keskittymään, vainka kuinka yrittäisit?
Jälkimmäinen voi johtua keskittymishäiriöstä tms. Tässä tapauksessa kannattaisi puhua esim. jollekin kouluterveydenhuollon edustajalle.
Jos taas sitten ei vaan kiinnosta, niin voit koettaa motivoida itseäsi sillä, että mitä paremmin menestyt koulussa, niin todennäköisesti sitä paremmin menestyt myös työelämässä. Se puolestaan auttaa menestymään taloudellisesti, jolloin elämä SAATTAA olla vähän helpompaa ja vapaampaa.
Voit myös koettaa motivoida itseäsi miettimällä, että haluatko olla mitään saavuttamaton vätys vai menestyjä. Joskus oma kunnianhimo voi olla hyvä piiskuri.- ysinoppilas
Tee muulloin tehtävät hyvin, kuuntele jne. Kokeisiin ei ole pakko lukea, minä en lue. Itse mennyt näin 5 vuotta ja hyviä numeroita saanut
- lukiohuu
älä vaan lue ja lue ja lue - alkaa oikeesti maistuu puulta :''D ala vaikka kirjottamaan kirjasta muistiinpanoja tai piirtämään kuvia muistamisen avuksi. tälleen et kyllästy heti ja jos meet kappale kerrallaan nii ei oo paha.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368