http://www.verkkouutiset.fi/kotimaa/prepaid-50193
Vaellusnettiläisten piirissä esiintyy väite, että jokaisella on ns. virallinen sähköpostiosoite operaattorilta. Vaan kun ei ole. Yllä olevan linkin kysymys liittyy samaan aiheeseen.
Vaellusnet on harvoja foorumeita, jonne vaaditaan virallinen tunnistautuminen.
Eduskunnassa kirjallinen kysymys Vaellusnetistä
16
369
Vastaukset
- turha-provo
Eihän sinne mitään virallista vaadita. Virallinen tunnistautumiset ovat ainoastaan pankkitunnistautuminen,mobiilivarmenne ja kansalaisvarmenne ei muut.
Ja jokaisella on e.posti jos oma tai prepaid netti löytyy sillä jokaisessa on mahdollisuus laittaa e-postiosoite niille. Operaattoreilla voi laittaa 5 yleensä eli koko perhe saa omat tarpeen tullessa ja jos ei löydä miten tehdään niin operaattorien neuvonta auttaa ilomielin.- Kiuruvetinen
Minulla on Savon Kuidun valokuituliittymä. Miten saan siihen operaattorin sähköpostiosoitteen?
http://www.savonkuitu.fi/fi/Etusivu.html
- NiinIkkäänsä
Jokainen voi hankkia henkilökorttiinsa kansalaisvarmenteen ja tietokoneeseensa mikrosirunlukijan. Ei tarvita luottokelpoisuutta.
Sähköisiä palveluita ei myöskään ole pakko käyttää jos on sotkenut asiansa niin pahasti että pankkivarmennus ei ole käytössä. Voi mennä viraston tiskille ihan niin kuin ennenkin. - LutiSaaPitääLaatikkonsa
Vesterinen suodattaa isommat kököt pois, mutta kuitenkin osa pitkäaikaisista bakteereista elää ja voi hyvin vaellusnetissä, tätä voi verrata luonnosta sienen ja puun yhteiseloon......
- ASdwsadaddd
Aloittaja on se sama katkera trolli, joka on heivattu ulos Vaelluenetistä. Uutinenkaan ei koske millään tavoin Vaellusnettiä. Kumma juttu muuten: olen ollut Vaellusnetissä 10 vuotta gmail-osoitteella eikä mua ole heitetty ulos. Mutta enpä olekaan trolli!
- ASdwsadaddd2
Pelkäät kai trolliksi leimautumista kun et uskalla nimimerkkiäsi käyttää tässä foorumissa!
- GeorgeToveri
Espoon ilmiantaja huutelee täällä puskista
- Erama
Heii ja anteeksi mainostus!
Tarvitsisin pikimiten vastauksia kyselyyni ja toivoisin, että kävisitte vastaamassa siihen:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14276020/tarkeimmiksi-koetut-ymparistoongelmat#comment-84606223
Kiitos! - Eduskuntatiedottaa
Eduskunta on nyt käsitellyt kirjallisen kysymyksen ja vastauksena on tämä. Vaellusnettiä piinannut trolli tuomitaan omahyväisyydestä ja kusipäisyydestä ruoskittavaksi parsoilla. Hänen anukseensa pumpataan löysää kaurapuuroa, jonka jälkeen hän kontatkoon Hangosta Saloon.
- qwertyqwerty22
Sushukkanen alias Admin lausui viisauksiaan!
- SusiLampaidenJoukossa
Tauno Pirunportti trollasi Talvivaaralla vaellusnetissä, sai monen vaellusnettiläisen sijoittaan Perän perättömään bisnekseen.
Mahdollisesti Vesterinen näkí option myydää vesienpuhdituslaitteet Talvivaaraan, siksi ylimielinen käytös köyhien sp-osoitteisiin - VtunIdiootti
ONko aloittaja mielisairas vai muuten sekaisin? Hyppää junan alle niin kärsimyksesi päättyy.
- OletkoOikeaVaeltaja
Siitä puhe mistä itsellä puute.
- Kävelkää
Kävin vaellusnetissä pitkästä aikaan ja huomasin keskusteluketjun: "pörssissä tapahtuu". Olisin katsonut mitä mieltä pirunportti on Talvivaarasta. En päässyt lukeen ketjuja, koska pyysi sisäänkirjaantumista. Muutama vuosi minut ilmeisestipannattiin kun en omista sitä virallista sp-osoitetta.......
MUTTA MIKSI EDELLEEN MINUN TIEDOT NÄKYVÄT? - lknnn
Pääseehän niitä lukemaan ilman kirjautumistakin. Miltä tuntuu valehdella?
- Taivaanlampi
Kaikki foorumit eivät näy julkisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa883204Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3202809Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911556Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401252Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621242Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281031- 74990
- 79987
- 117960
- 72924