Salakatsojana

Salakatsoja

Naapurimökin Pike oli kutsunut minut viettämään iltaa mökilleen grillauksen ja juomien merkeissä. Olin eronnut miehestäni jo vuosi aiemmin, mutta käytimme molemmat vuorollamme kesämökkiämme. Saavuttuani kyläilemään, näin myös tuttavani Tarjan olevan vieraana. Hänen miehensä, Jussi, tulisi vasta kolmen päivän kuluttua mökille työkiireiden vuoksi. Piken mies, Jape, oli myös paikalla. Hän oli hauska seuramies ja myös hyvännäköinen. Olin joskus kuullut myös juttuja, että hän olisi pitänyt sutinaa muidenkin naisten kanssa, vaikka olikin naimisissa. Niinpä rupesimme viettämään iltaa. Jape lupasi huolehtia grillipuolesta, kunhan naiset huolehtisivat nesteistä. Pikellä tuntui olevan kova vauhti päällä ja hän humaltui jo alkuillasta tuhdisti. Jape aikoi laittaa pihasaunan lämpiämään. - Jape voi oola selänpesijänä, Pike nauroi. - Katsotaan, katsotaan, Jape vastasi, kantaen halkoja saunaan. Eikä aikaakaan, kun Jape sanoi saunan olevan lämmin. - Naiset ensin, Jape sanoi ja aikoi putsata grillin.
Pike ja minä menimme saunaan ja Tarja jäi kokoilemaan tavaroita Japen avuksi. Pike meni jo lauteille siideripullon kanssa. Olin riisuuntumassa pukuhuoneessa ja vilkaisin ikkunasta ulos. Silloin näin Tarjan puristavan takaapäin Japea pakaroista. Jape vilkaisi nopeasti saunalle päin. Lauteilta ei grillipaikalle nähnyt, mutta he eivät arvanneet minun olevan vielä pukuhuoneessa. Tarja oli leveälanteinen rintava nainen, mutta ei lihava. - Alahan tulla löylyyn, Pike huusi saunasta. - Oota vähän, vastasin ja siirryin pukuhuoneen oven raosta seuraamaan, mitä ulkona tapahtui. Tarja oli painautunut takaapäin kiinni Japeen ja hänen kätensä siveli Japen shortsien etumusta. Näin Japen puolireiteen ulottuvan shortsinlahkeen sisällä valtavan pullistuman. Jape kääntyi ympäri ja veti Tarjan itseään vasten ja kuiskasi jotain hänen korvaansa. Pari irrottautui toisistaan ja Tarja tuli pukuhuoneeseen. Olin livahtanut jo pesuhuoneen puolelle. Tarjan tullessa lauteille, näin hänen kasvoillaan punaa. Niinpä saunoimme ja nautimme saunajuomia. Oli jo myöhä ja syyskesän hämärä alkoi tulla, kun naisporukalla lopetimme saunomisen. Menimme sisälle hyvässä hiprakassa ja käskimme Japen saunaan. Pike aikoi saunan pälle hieman torkahtaa ja neuvoi meillekin nukkumapaikat. Minä ilmoitin kuitenkin käveleväni mökilleni. Moikkasin porukalle heit ja lähdin. Sitten mieleeni tuli Japen ja Tarjan peli pihalla. Poikkesin tieltä ja jäin liiterin laakse odottamaan. Ei mennyt kauaakaan, kun Tarja tuli pihalle ja käveli ympärilleen vilkuillen saunalle. Hiivin varovasti saunalle ja kuuntelin. - Pike nukkuu, kuulin Tarjan äänen. Sitten oli hiljaista. Pukuhuoneen ikkunasta näin valoa. Menin varovasti ikkunan ääreen ja kurkistin. Jape oli alasti ja hänen valtava kalunsa sojotti jäykkänä. En ollut koskaan nähnyt niin isoa kyrpää. Kun mietin ex-mieheni kalua, niin Japella oli yli kaksi kertaa pitempi ja ainakin kolme kertaa paksumpi. Tarjakin oli alasti ja siveli sormillaan Japen kyrpää. Japen sormet sivelivät Tarjan turvonnutta, kosteaa pillua. - Siitä on kauan, kun panimme viimeksi, kuulin Tarjan sanovan. - Ehkä liian kauan, Jape vastasi. Tarja laskeutui kyykkyyni ja alkoi sivellä huulillaan Japen valtavaa terskaa. Jape laskeutui polvilleen ja Tarja meni selälleen lattialle kylpytakin päälle. Hän levitti reitensä ja Jape ryhtyi nuolemaan Tarjan märkää pillua. Tarja voihki ja hänen vartalonsa värisi. Tarja puristi reisillään Japen päätä ja laukesi. Tarja avasi reitensä ja Jape liukui hitaasti Tarjan päälle. He suutelivat pitkään ja Jape kohotti lantiotaan. Hänen kyrpänsä vavahteli ja Tarja levitti sormillaan pillunsa huulet ja Jape ohjasi valtavan kyrpänsä huulille ja alkoi työntää varovasti. Tunsin itseni kostuvan ja kiihottuvan. Kunpa saisin joskus tuollaista. Jape oli saanut kyrpänsä terskaa myöten Tarjan pilluun ja alkoi työnnellä hitaasti edestakaisin työntyen sentti sentiltä syvemmälle. Tarja kietoi jalkansa Japen jalkojen päälle ja vaikeroi nautinnosta. Kuului litinää ja huohotusta . Kuulin Tarjan laukeavan ja Jape kiihdytti tahtiaaan. Sitten Lape veti pitkän kullinsa hetkeksi pois ja survaisi sen sitten syvälle Tarjan märkään pilluun. Näin hänen pakaroidensa jännittyvän ja Tarjan kohottavan lanteitaan irti lattiasta. Jape laukesi lähettäen syvälle Tarjan pilluun siemenet. Pari makasi toisiinsa puristuneina pitkään. Vihdoin Jape irrottautui. Tarja nousi ylös ja siemenneste tippui hänen pillustaan kylpytakille.
Pari meni pesuhuoneen puolelle. Hetken kuluttua Tarja tuli pesulta, pukeutui ja meni sisälle. Oma pilluni oli aivan märkä ja halusin kyrpää. Kuulin Japen peseytyvän. Siirryin pukuhuoneen ovelle ja luikahdin sisään. Jape tuli alastomana pesulta ja katsoi minua hämmästyneenä. - Onnistuisiko pano? kysyin.

3

6455

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uteliaslassi

      Miten kävi?

    • uteliaslassi

      Onko muilla tarinan kaltaisia kokemuksia?

    • Näinseoikeestimeni

      Oikeasti sillä oli kääökökikkeli ja se lerpahti kun ukkeli sammui kesken nainnin, mutta koska oltiin saunassa, ei löylykauha ollut kaukana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      3615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      25
      2214
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      89
      1670
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe