Minkä vakuutusyhtiön mikä vakuutuspaketti on paras yli 5–10 vuotta vanhalle elektroniikalle? Minulla on useita yli 5–10 vuotiaita arvokkaita audio- ja elektroniikkalaitteita, joille tarvitsisin vakuutuksen. Mutta olen löytänyt ainoastaan vakuutuksia 9–20 % ikävähennyksellä, joka tarkoittaa sitä, että jo ilman omavastuutakin yli 5–10-vuotiaita laitteita ei korvata vakuutuksesta millään tavalla.
Yli 5 %/v ikävähennyksen kanssa vakuutusta minun ei kannata laitteille ottaa.
Laitevakuutus ilman ikävähennyksiä
3
270
Vastaukset 3
- kewadq
Katsele arvotavaravakuutuksia, ja neuvottele vakuutusyhtiön kanssa sopiva diili.
- Quad-II
Ylläoleva on ainoa ja oikea ohje.
Itselläni on viimeisen päälle saneerattuja vintage putkivahvistimia (McIntosh ja Quad). Rungoilla on ikää yli 40 vuotta, kotivakuutusehtojen mukaan ne ovat romua. Sain omaan kotivakuutukseeni lisäehdon. Nämä vahvistimet luetellaan erikseen vakuutuskirjassa ("yksittäiset arvoesineet"), niillä on oma vakuutusarvonsa, eivätkä normaalit ikävähennykset koske niitä - totta kai niillä on myös oma vakuutusmaksunsa. On sitten jokaisen oma asia miettiä, onko riski/maksu-suhde järkevä. Minä poistin nämä vehkeet vakuutuksestani pari vuotta sitten...
Yhtiö on IF, jonka kotariin nämä "arvoesineet" liitettiin. Tämä oli oikein selventävä vastaus, kiitos paljon! Pistin jo kolmeen vakuutusyhtiöön sähköisesti kyselyä. Sähköisesti kestää näemmä kaikilla hyvin pitkään vastailla edes yksinkertaisiin kysymyksiin. Mutta hyvä tietää että tällainen on teoriassa mahdollista, selvitän!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi4401920- 71818
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et39814Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri30763SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht440727- 55721
- 44665
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa37581Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi40576- 63563