Tätini ja hänen miesystävänsä viettävät kihlajaisia pian,mietin mikä olisi mukava lahja.Olen köyhä opiskelija joten ei ole varaa ostaa mitään kovin tyyristä mutta haluaisin muistaa heitä jotenkin.Onko ehdotuksia huokeaan ja persoonalliseen lahjaan?
Kihlajaislahja??
2
1255
Vastaukset
- Kollaasi
Olisiko sinulla kuvia heistä tai esim. heidän yhteisiin harrastuksiinsa liittyvä kuva löytyisi jostakin (postikortti, juliste). Sitten joko kehystät yhden kuvan, tai kokoat kollaasin kuvista kehykseen.
Valitse kehys sisustustyylin mukaan, Ikeat, Sinooperit yms. niistä löytynee valmiita ati itse koristeltavia.
Jos kyseessä vaikka yksi kuva laita reunapahvi (paspis, passe-partout), ja hieman isompi kehys, niin saa näyttävyyttä. - mimmi
Osta vaikka kaksi tyynyliinaa ja kirjaile/piirrä niihin kihlapariin liittyvät kuvat tai tekstit (jostai teillä on jotain insidejuttua?) tai ihan muuten vaan jotain koristuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001763- 591160
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4411126- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130814Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49766- 84753
- 51708
- 57671