Goodman S-market

S-marketunohdan

Saatteko S-marketista apuja työntekijöiltä?
Itse en ole koskaan saanut, vaikka näkevät että olen liikunta vammainen. jopa 3 työntekijää vieressä, mutta yksikään ei kysy tarvitsetko apua...koomista.
Lopetin siinä kaupassa käymisen.Siirryin Lidiin:)

9

363

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sairaalakauppako

kyllä sitä apua saa !! jos osaa pyytää...., -ovat vain senverran Kohteliaita, etteivät tule tyrkyttämään.(säälimään) Itsekin kulkenut tosi Sairaaana, Kivusta, särystä,. rollaattori. Onneksi, siitä huolimatta sain rauhassa tehdä osokseni minkä jaksoin.Ei kai se Ässämarketti mikään Sairaala ole. Itse menen vaikka "viimeisillä voimillani" ja kerään ostokseni, ja jos en pysty !! Olen Sairaalassa.

• Ass_is_tentti

Itsepalvelukauppa ja itse on pyydettävä, jos tarvitset apua.
      Vai että Lidlissä on heti henkilökohtainen avustaja..., noh

• kylvoipyytää

Kyllä apua saa silloin kun pyytää, ja se on hyvä. Itse en tykkää yhtään siitä että tullaan kyselemään avun tarvetta, ja kaikkein ärsyttävintä on jos muut asiakkaat tulevat kyselemään tarvitsenko apua. Kyllä minä aikuisena täysjärkisenä ihmisenä osaan, ja kehtaan, pyytää apua sitten kun tarvitsen. Ja aina silloin olen myös saanut sitä.
      Lidilissä en ole koskaan nähnyt henkilökuntaa muualla kuin kassoilla, enkä siksi käy siellä.

• samatsanat

Mäkään en ole nähnyt mutta olen kuullut kuulutettavan pullonpalautus automaatille noin kolmen minuutin välein.

• jesper123

Lidlissä on hyvä ja yställinen palvelu. S-marketin palvelu on kammottavaa. Salessa on loistavaa asiakkaan huomioimista.

• TanskaakoJesperBamlaa

Yställinen?

• avaa_suusi_tarvittaessa

Mikähän propagandaketju tämäkin yrittää olla.
        Molemmat kaupat hyviä.

• Kiitosta

S-marketin lihatiskin pojat ovat ihan helmiä. Niin kohteliaita ja mukavia. Neuvovat, antavat maistiaisia "mitä eikö rouva ole koskaan maistanut tätä" ja melkein laittavat ruuankin puolestasi. Kaikki marinadimausteet siellä tiedetään ja opastetaan valitsemaan oikein. Ihania kerta kaikkiaan nuo S-marketin pojat. "Pojittelen" tässä kun ovat niin nuoria minuun verrattuna.

• kiitostakiitosta

Kiitosta täältäkin Kuutmannin liha-kalapojille! Olette ihania meille vanhemmillekkin asiakkaille. Nyt on katiskat järvessä joten sitten syksyllä tavataan taas kalaostoksilla. Hyvää kesää pojat!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      63
      2182
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      6
      1826
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      238
      1344
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      970
    5. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      203
      963
    6. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      88
      960
    7. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      21
      905
    8. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      39
      750
    9. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      19
      746
    10. Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun

mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?
      Sinkut
      93
      719
    Aihe