Saatteko S-marketista apuja työntekijöiltä?
Itse en ole koskaan saanut, vaikka näkevät että olen liikunta vammainen. jopa 3 työntekijää vieressä, mutta yksikään ei kysy tarvitsetko apua...koomista.
Lopetin siinä kaupassa käymisen.Siirryin Lidiin:)
Goodman S-market
9
316
Vastaukset
- sairaalakauppako
kyllä sitä apua saa !! jos osaa pyytää...., -ovat vain senverran Kohteliaita, etteivät tule tyrkyttämään.(säälimään) Itsekin kulkenut tosi Sairaaana, Kivusta, särystä,. rollaattori. Onneksi, siitä huolimatta sain rauhassa tehdä osokseni minkä jaksoin.Ei kai se Ässämarketti mikään Sairaala ole. Itse menen vaikka "viimeisillä voimillani" ja kerään ostokseni, ja jos en pysty !! Olen Sairaalassa.
- Ass_is_tentti
Itsepalvelukauppa ja itse on pyydettävä, jos tarvitset apua.
Vai että Lidlissä on heti henkilökohtainen avustaja..., noh - kylvoipyytää
Kyllä apua saa silloin kun pyytää, ja se on hyvä. Itse en tykkää yhtään siitä että tullaan kyselemään avun tarvetta, ja kaikkein ärsyttävintä on jos muut asiakkaat tulevat kyselemään tarvitsenko apua. Kyllä minä aikuisena täysjärkisenä ihmisenä osaan, ja kehtaan, pyytää apua sitten kun tarvitsen. Ja aina silloin olen myös saanut sitä.
Lidilissä en ole koskaan nähnyt henkilökuntaa muualla kuin kassoilla, enkä siksi käy siellä.- samatsanat
Mäkään en ole nähnyt mutta olen kuullut kuulutettavan pullonpalautus automaatille noin kolmen minuutin välein.
- jesper123
Lidlissä on hyvä ja yställinen palvelu. S-marketin palvelu on kammottavaa. Salessa on loistavaa asiakkaan huomioimista.
- TanskaakoJesperBamlaa
Yställinen?
- avaa_suusi_tarvittaessa
Mikähän propagandaketju tämäkin yrittää olla.
Molemmat kaupat hyviä.
- Kiitosta
S-marketin lihatiskin pojat ovat ihan helmiä. Niin kohteliaita ja mukavia. Neuvovat, antavat maistiaisia "mitä eikö rouva ole koskaan maistanut tätä" ja melkein laittavat ruuankin puolestasi. Kaikki marinadimausteet siellä tiedetään ja opastetaan valitsemaan oikein. Ihania kerta kaikkiaan nuo S-marketin pojat. "Pojittelen" tässä kun ovat niin nuoria minuun verrattuna.
- kiitostakiitosta
Kiitosta täältäkin Kuutmannin liha-kalapojille! Olette ihania meille vanhemmillekkin asiakkaille. Nyt on katiskat järvessä joten sitten syksyllä tavataan taas kalaostoksilla. Hyvää kesää pojat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2083306Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391658Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971513- 921419
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461354Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601286Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121218Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89942Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55872