Moi! Oon 20-vuotias melko pahasti alipainoinen nainen. Pituutta 166cm ja painoa 45kg. Mun nuorempi sisko joka asuu mun kanssa syö ihan samalla lailla mut omaa upeet kurvit (se on samanpitunen mut painaa 70kg). Miten meil on näi paljo eroo ja näytänkö samalle jos lihotan sen 25kg?
Vastaukset 3
- niijooo
Luultavasti et näytä samalta. On se aika yksilöllistä miltä jokainen näyttää, ja voin sanoa, että et sä sitä 25kg saa 5 vuoden sisään josset tähänkään mennessä.. : D
Ite oon kanssa alipainonen. 164cm ja 42kg. Eihän sille mitään voi, mutta muutama kk sitte olin muutaman kilon vähemmän. - KMT
Pyri saamaan ainakin sellaiset 5 kiloa lisää painoa; 25 kiloa lienee liioittelua. Sen saavutat syömällä ravitsemussuositusten mukaista ruokaa säännöllisesti hiemen suurempia annoksia kuin aiemmin. Jos olet syönyt aiemmin hyvin pieniä annoksia, tämä voi olla aluksi vaikeaa, mutta siihen tottuu kyllä.
- vanhaaloitus
Aloittaja on varmaan jo parissa vuodessa saanut sitä painoa lisää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901389
- 47771
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit66715- 88704
- 20669
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde62638Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o144636- 53618
- 51602
- 47591