Moi! Oon 20-vuotias melko pahasti alipainoinen nainen. Pituutta 166cm ja painoa 45kg. Mun nuorempi sisko joka asuu mun kanssa syö ihan samalla lailla mut omaa upeet kurvit (se on samanpitunen mut painaa 70kg). Miten meil on näi paljo eroo ja näytänkö samalle jos lihotan sen 25kg?
Reilu alipaino, haluaisin olla painavampi
3
259
Vastaukset
- niijooo
Luultavasti et näytä samalta. On se aika yksilöllistä miltä jokainen näyttää, ja voin sanoa, että et sä sitä 25kg saa 5 vuoden sisään josset tähänkään mennessä.. : D
Ite oon kanssa alipainonen. 164cm ja 42kg. Eihän sille mitään voi, mutta muutama kk sitte olin muutaman kilon vähemmän. - KMT
Pyri saamaan ainakin sellaiset 5 kiloa lisää painoa; 25 kiloa lienee liioittelua. Sen saavutat syömällä ravitsemussuositusten mukaista ruokaa säännöllisesti hiemen suurempia annoksia kuin aiemmin. Jos olet syönyt aiemmin hyvin pieniä annoksia, tämä voi olla aluksi vaikeaa, mutta siihen tottuu kyllä.
- vanhaaloitus
Aloittaja on varmaan jo parissa vuodessa saanut sitä painoa lisää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503794
- 1053405
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342781Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262418- 201859
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51779- 1851736
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841437- 271427
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91218