Reilu alipaino, haluaisin olla painavampi

siskon20

Moi! Oon 20-vuotias melko pahasti alipainoinen nainen. Pituutta 166cm ja painoa 45kg. Mun nuorempi sisko joka asuu mun kanssa syö ihan samalla lailla mut omaa upeet kurvit (se on samanpitunen mut painaa 70kg). Miten meil on näi paljo eroo ja näytänkö samalle jos lihotan sen 25kg?

3

316

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niijooo

Luultavasti et näytä samalta. On se aika yksilöllistä miltä jokainen näyttää, ja voin sanoa, että et sä sitä 25kg saa 5 vuoden sisään josset tähänkään mennessä.. : D
      Ite oon kanssa alipainonen. 164cm ja 42kg. Eihän sille mitään voi, mutta muutama kk sitte olin muutaman kilon vähemmän.

• KMT

Pyri saamaan ainakin sellaiset 5 kiloa lisää painoa; 25 kiloa lienee liioittelua. Sen saavutat syömällä ravitsemussuositusten mukaista ruokaa säännöllisesti hiemen suurempia annoksia kuin aiemmin. Jos olet syönyt aiemmin hyvin pieniä annoksia, tämä voi olla aluksi vaikeaa, mutta siihen tottuu kyllä.

• vanhaaloitus

Aloittaja on varmaan jo parissa vuodessa saanut sitä painoa lisää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava

Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I
      Maailman menoa
      122
      3140
    2. Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa

Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk
      Maailman menoa
      61
      2805
    3. Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista

Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro
      Maailman menoa
      35
      2192
    4. Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?

Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä
      Maailman menoa
      103
      2108
    5. Mikä aate kaiken pahan takana?

Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.
      Maailman menoa
      130
      1978
    6. Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa

Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva
      Maailman menoa
      44
      1951
    7. Muistan vuosikymmenten takaa

Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.
      Ikävä
      10
      1182
    8. Kristinoppi ja vähäkatekismus:

Luther Lapsikasteesta: "Mitä kaste antaa eli hyödyttää? Kaste vaikuttaa syntien anteeksiantamuksen, vapauttaa kuolemas
      Luterilaisuus
      67
      984
    9. Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!

Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville
      Suomalaiset julkkikset
      12
      945
    10. Valtuuston puheenjohtaja ei hallitse kokousta

Kemijärven kaupunginvaltuuston puheenjohtaja antoi teatterin pyöriä valtuustossa. Sosialidemokraattien Risto Korkalon pu
      Kemijärvi
      77
      890
    Aihe