Moi! Oon 20-vuotias melko pahasti alipainoinen nainen. Pituutta 166cm ja painoa 45kg. Mun nuorempi sisko joka asuu mun kanssa syö ihan samalla lailla mut omaa upeet kurvit (se on samanpitunen mut painaa 70kg). Miten meil on näi paljo eroo ja näytänkö samalle jos lihotan sen 25kg?
Reilu alipaino, haluaisin olla painavampi
3
331
Vastaukset
- niijooo
Luultavasti et näytä samalta. On se aika yksilöllistä miltä jokainen näyttää, ja voin sanoa, että et sä sitä 25kg saa 5 vuoden sisään josset tähänkään mennessä.. : D
Ite oon kanssa alipainonen. 164cm ja 42kg. Eihän sille mitään voi, mutta muutama kk sitte olin muutaman kilon vähemmän. - KMT
Pyri saamaan ainakin sellaiset 5 kiloa lisää painoa; 25 kiloa lienee liioittelua. Sen saavutat syömällä ravitsemussuositusten mukaista ruokaa säännöllisesti hiemen suurempia annoksia kuin aiemmin. Jos olet syönyt aiemmin hyvin pieniä annoksia, tämä voi olla aluksi vaikeaa, mutta siihen tottuu kyllä.
- vanhaaloitus
Aloittaja on varmaan jo parissa vuodessa saanut sitä painoa lisää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131693Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1381686Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2641235Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285955
- 129949
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3897Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49878- 10875