elämän tärkein päivä

aauttacaa

Eli oon 15v poika (täytän ihan just 16) ja oon asunu täällä paikkakunnalla ysin ajan. Nyt ois semmone tilanne että me ollaan muuttamassa takas sinne mistä me muutettiin tänne ja meen siellä lukioon.
Mun itsetunto ei oo mitenkään hyvä ja en oikeen koskaan onnistu hankkimaan hyviä kavereita vaan sellasia joiden kanssa vaan vitsaillaan eikä puhuta melkeen koskaan "kunnolla" ja ainakin joku näistä mun "kavereista" kiusaa mua joskus enemmän joskus vähemmän ja täällä se mun "kaveri" jonka kanssa oon on ns "pohjasakkaa" eli sillä ei oo oikein kavereita muutaku mä ja sitten me joskus kiusataan toisiamme. Kai me jotenkin sillä puretaan turhautumista siitä että meillä ei kauheesti oo muita kavereita varsinkaan meidän luokalta.
Aluks olin kai suht koht suosittu tai niin että monet tuli juttelee mutta en oikeen osannu tutustua niihin ja sitten jotenkin vaan päädyin tutustumaan tähän mun nykyseen "kaveriin". Siellä edellisessäkään koulussa minne ollaan nyt muuttamassa takas mulla ei kauheen hyviä kavereita ollu ja olin kai vähän kiusattu.
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

No ei siitä sen enempää. Aattelin että nyt kun alotan lukion siellä paikkakunnalla missä en oo asunu kasi luokan jälkeen niin mulla ois mahdollisuus ns uuteen alkuun kun voisin päästä suosituks ja saada paljon kavereita siellä. MUTTA jos mää vittu sössin sen ekan koulupäivän siellä eli jännitän, en uskalla puhua paljoa, oon hiljaa... Niin se on sitten niin että mä palaan taas siihen samaan rooliin että oon se joka on aina vähän syrjitty ja hiljanen ja kaveriton.
Oon muuten lukenu tosi paljpn ensivaikutelmasta; eli jos mä oon pari ekaa päivää itsevarma ja puhelias ja energinen niin kaikki alkaa pitää mua sellasena ja saan muutettua sen vanhan roolini eli sen että oon vaan hiljaa ja jännitän. Eli mun pitää panostaa vitusti siihen ekaan päivään. En halua pilata tätä tilaisuutta.

Neuvoja? Vinkkejä? Kommentteja?

0

105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
        Oulainen
        17
        2373
      2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
        Ikävä
        44
        1261
      3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
        Puolanka
        70
        907
      4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
        Ikävä
        135
        838
      5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
        Ikävä
        45
        831
      6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
        Ikävä
        59
        797
      7. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
        Ikävä
        42
        766
      8. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
        Ikävä
        44
        735
      9. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
        Perussuomalaiset
        164
        722
      10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
        Sinkut
        130
        684
      Aihe