Moikka. Olen 22-vuotias nainen ja mulla on diagnosoitu ataksia. Masennusdiagnoosikin löytyy.
Noin viiden vuoden ajan mulla on ollu sellanen outo vaiva. Kun hengästyn, vasen korva menee lukkoon (vähän kuin lentokoneen noustessa tai laskiessa). Kuulo alenee siitä korvasta samalla ja tuntuu painetta, oma hengitys kuuluu sata-kertaisesti ja silloin huimaa enemmön kuin normaalisti. Tätä ei esiinny muuloin kuin lenkkeilemässä olessa. se loppuu samantien kun syke palautuu lähes normaaliksi. JA tämä ei ole tinnitusta,siinähän on jotain ininää ja tulee kai LEVOSSA.
Mitähän ihmettä tämä voisi olla? Voiko liittyä ahdistukseen/paniikkiin? Olen lukenut jotain sisäkorvaan kertyvästä vedestä, mitä...?? Toivottavasti joku voisi kertos ajatuksensa tästä.
Korva pamahtaa
teräslintu
1
109
Vastaukset
- pikku-aivo89
voi liittyä ataksiiaan.. veikkkaan?
kun se ataksia oireet on sieltä "pikku aivoista" peräisin!!
jossa sijaitsee myös "kuulo keskus" ja paljon tärkeitä hermo ratoja... kuten hieno motoriikka!! mikä mulla meni oikeelta puolen kädestä!! : (
leikkaus operaation jälkeen...!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004216148- 212420
- 2042304
- 1141668
- 1211628
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601083- 741083
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka21059Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.134978Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59836