Moikka. Olen 22-vuotias nainen ja mulla on diagnosoitu ataksia. Masennusdiagnoosikin löytyy.
Noin viiden vuoden ajan mulla on ollu sellanen outo vaiva. Kun hengästyn, vasen korva menee lukkoon (vähän kuin lentokoneen noustessa tai laskiessa). Kuulo alenee siitä korvasta samalla ja tuntuu painetta, oma hengitys kuuluu sata-kertaisesti ja silloin huimaa enemmön kuin normaalisti. Tätä ei esiinny muuloin kuin lenkkeilemässä olessa. se loppuu samantien kun syke palautuu lähes normaaliksi. JA tämä ei ole tinnitusta,siinähän on jotain ininää ja tulee kai LEVOSSA.
Mitähän ihmettä tämä voisi olla? Voiko liittyä ahdistukseen/paniikkiin? Olen lukenut jotain sisäkorvaan kertyvästä vedestä, mitä...?? Toivottavasti joku voisi kertos ajatuksensa tästä.
Korvassa painetta
5
182
Vastaukset
- VähänPäästäItselläkin
Eiköhän nenäkäytävä ole vain tukossa. Tapahtuu varsinkin nuhan ja flunssan yhteydessä. Sormilla sieraimet kiinni ja puhallus (e kuitenkaan älyttömän voimakkaasti.
Joka tapauksella mahdollisilla masennuksilla ei ole MITÄÄN tekemistä asiassa.- diaknoosi-ehkä
olisko... ataksiian liityvä oire....!! jos myös lääkitystä on päällä??? niiläkin vaikutus kuuloon...!!
- korvaleikattu
tai sitten sisä korva perästä..??
Testasin tota puhaltamisjuttua, ei auttanut. Eihän mulla voi olla vuodesta toiseen joka päivä flunssa? Ei oo lääkitystä.
- korva-leikkaus
pyydä lähetettä terveyskeskusesta? kuulo pkl../ tai yksityselle?? niin eiköhän siellä asia selviä...!? tarvii kunnon dignoosin! täällä vain "arvailuja"!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭1817423Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa803722"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1223638Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma802919Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.472476Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni1022432- 1361994
- 541374
Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin
Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta3771329Miksi suorittamisesta tulee
Miksi suorittamisesta tulee hyvä fiilis? Mitä sillä paikataan? Jollekinhan se voi olla jopa terapeuttista, mutta itse a591322