Oon 13 v tyttö ja äärettömän ihastunut yhteen poikaan. Tai suoraan sanottuna rakastunut, tätä on kestänyt koko seiskan ajan... Poika tietää sen mutta me ei puhuta toisillemme kuin harvoin. Se on mulle tosi ystävällinen ja asiallinen ja rakastan sitä yli kaiken. Mutta nyt selvisi, että se on haukkunut mua selän takana ja pahasti. En vaan voi uskoa sitä, ja muutenkin sain kuulla asian ihastukseni ärsyttävältä kaverilta... Pahinta on, ettei rakkauteni lopu, ei varmaan ikinä.....
Haluan tietää mitä pojat ajattelee tytöistä, jotka ovat ihan älyttömän ihastuneita heihin. Jos vaan joku voisi vastata niin olisin onnellinen!
Epätoivoinen ihastuminen
10
211
Vastaukset
- 13vRakastunutPoika
Älä luovuta, ite oon rakastana yht tyttöö melkei koko seiskan ajan ja tullu kyl itekki puhuttuu siit aika paljo paskaa selän takana, iha vaa kavereitte takii. Kaikki pojat (esim. minä) ei haluu paljastaa suoraan ihastumistaan. Ja hyviä merkkejä on että poika vilkuilee sinua paljon, jos näet hänet katsovan sinua, katso häntä mahdollisimman pitkään silmiin, pojasta se on parasta! Ja onha se sillei kiva et joku tykkää susta, vaikka ei sitä myöntäiskää :) Toivon että tästä oli jotain apua ja kannattaa mennä esim WhatsAppissa puhumaan nii kyl se siit vielä lähtee ;D (Btw saanko kysyä, mistäs oot kotosi) :p
- Epätoivonen
Joo, se poika vilkuilee koko ajan mutta en usko että se tykkää musta koska sen haukkumisjutun jälkeen olen ollut aika kiukkuinen sille...
- 13vRakastunutPoika
Epätoivonen kirjoitti:
Joo, se poika vilkuilee koko ajan mutta en usko että se tykkää musta koska sen haukkumisjutun jälkeen olen ollut aika kiukkuinen sille...
Älä missää nimessö louvuta viel! Koita nyt unohtaa se ja koita juuri esim pitkiä katseita, läheelle hakeutumista, puhumista yms. Kannattaa vaikka moikata joku päivä koulus tai sanoo ees jotain ja kattoo mite reagoi. Jos vaikuttaa yhtää kiinnostuneelta nii viestii vaik iha vaa jostai mistä kummatki pidätte, esim musiikista liikunnasta tai sellaisesta. Tässä vielä omia ihastumisen merkkejä:
1.Jatkuva vilkuilu
2.Jos tyttö ei katso kertaakaan tunnilla hän saattaa olla loppu päivän pettynyt.
3.Kävely, liikkeet ja tälläiset sattavat olla epävarmoja tytön lähellä, esim. kävely ei ole välttämättä ihan suoraa.
4. Hymyilee koko päivän jos puhut/laitat viestiä/soitat hänelle
5. Yleensä pitää katsetta jos tyttö katsoo häntä melko kauan.
6. Saattaa olla Whatsapp:ssa tai Facebookissa paikalla siihen asti kunnes tyttö lähtee jos katsoo profiilia.
Ja jos kertoisit kuinka ujo/hiljainen poika on niin voin antaa vähän vinkkejä :) - 13vRakastunutPoika
Epätoivonen kirjoitti:
Ja ainakin yksi hyvä lähestymistapa on seuraa instagramissa ja faces kaveriks, tykkää julkaisuist ja kommentoi vaa jotai (99% varmasti auttaa ainakin vähän) ;)
- Epätoivonen
13vRakastunutPoika kirjoitti:
Älä missää nimessö louvuta viel! Koita nyt unohtaa se ja koita juuri esim pitkiä katseita, läheelle hakeutumista, puhumista yms. Kannattaa vaikka moikata joku päivä koulus tai sanoo ees jotain ja kattoo mite reagoi. Jos vaikuttaa yhtää kiinnostuneelta nii viestii vaik iha vaa jostai mistä kummatki pidätte, esim musiikista liikunnasta tai sellaisesta. Tässä vielä omia ihastumisen merkkejä:
1.Jatkuva vilkuilu
2.Jos tyttö ei katso kertaakaan tunnilla hän saattaa olla loppu päivän pettynyt.
3.Kävely, liikkeet ja tälläiset sattavat olla epävarmoja tytön lähellä, esim. kävely ei ole välttämättä ihan suoraa.
4. Hymyilee koko päivän jos puhut/laitat viestiä/soitat hänelle
5. Yleensä pitää katsetta jos tyttö katsoo häntä melko kauan.
6. Saattaa olla Whatsapp:ssa tai Facebookissa paikalla siihen asti kunnes tyttö lähtee jos katsoo profiilia.
Ja jos kertoisit kuinka ujo/hiljainen poika on niin voin antaa vähän vinkkejä :)Ei se kamalan ujo oo mutta ei se myöskään riehu... Välillä koulun jälkeen kun ootan bussia se ja sen kaverit keulii siinä koulun edessä ja se vilkuilee erityisesti silloin ja hymyilen sille. Voisin tosiaankin mennä sen ohi käytävällä joku päivä ja sanoo moi :) mutta se pitää mua varmaan ihan hulluna kun silloin tän kuun alussa olin vihainen ja sitten yhtäkkiä taas normaali...
Pojalla on aids. Todennäköisesti myös sinulla
- 13vRakastunutPoika
Ja tässä pari hyvää tapaa/asiaa:
1.Koita pitää katsekontakti aina kun mahdollista
2.Hymyile ihastukselle
3.Kävele esim tunneilla sen vierestä
4.Kysy siltä jotai (ei välii mitä) ja sit vaa koitat puhuu mahollisimman kauan (voit esim kertoa että sinulle on kerrottu että on haukkunut ja jne.)
5.Laita sille viesti ja jos se ihmettelee nii sano et oli vahinko
6.Puhu esim. Kaverin kaa sen lähel sillei et se kuulee ja kehutte vaik sitä
7.Töni välillä vaikka kiusakseen
8.Kysy vaikka kahvilaan ja sano et haluisit tutustuu
Vähän ideoita:
1.Vikana tai tokavikana päivänä ennen kesälomaa sano sille et tykkäät siit ja jos saat lempeät pakit nii sano että kiitos kuuntelusta, jos törkeät, voit sanoa että oli läppä
2.Soita/kerro viestillä
3.Mee koulussa sen luokse ja kerro
4.(Tää on varma) Jos oot varma et se on ihastunu suhu nii mee sanoo sille jotai ja anna pusu (ah pojan unelma) :3
JA MUISTA: JOS ET KERRO POJALLE TUNTEISTASI TULET KATUMAAN SITÄ LOPPUELÄMÄSI JA KUVITTELET MITÄ KAIKKEA HAUSKAA OLISITTE VOINEET TEHDÖ YHDESSÄ, EI OLE MITÄÄN MENETTÄVÄÄ!!!
Ja varsinkin jos poika on hiljainen, sinun kannattaa tehdä aloite, lupaan auttaa sinua AINA!
PS. (Vain jos on ihastunut) Jos luet tämän tänään Torstaina ja Perjantaina, ala seuraamaan häntä instagramissa ja lähetö vaikka wapissa viesti nii hän saa viikonloppuna kiinnostusta enemmän. Kiitos... - Toinen_epätoivoinen
Mulla aivan sama tilanne tuntuu tosi pahalta enkä haluis uskoo et se ois sanonu must jotain paha mut nyt oon vieläki epätoivosempi ja ujompi kertoo tunteist ja nyt meen seiskalle ja mennää erikouluihin ni tuntuu et en voi enää tykkää ikinä kenestäkää koska tunteet siitä ei vaan lähe :(
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1323019Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2602647Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641698Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2091675- 591562
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa831239- 451218
Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä781202Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3051053Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391022