On aika halauksen vakkarit ja olkaa positiivisia

Nyt on aika halauksen kaikille kokkolan palstan vakkareille ja tämän kirjoituksen myötä haluan lähettää kaikille vakkareille halit ja sanoa että kyllähän se elämä tästä...

Ei siitä sen enempää ja nyt puhun kokkolasta minua ihmetyttää monia asioita kokkolasta kuten se että ihmiset valittaa mistä milloinkin ja joskus tuntuu että ihan turhista asioista vaikka kyllähän minä toisaalta ymmärrän heitä joilla on elämä niin helppoa ettei löydy mitään muuta valitettavaa kuin se mitä kokkolan palstalla kirjoitetaan...

Olen onnellinen heidän puolesta joilla on helppo elämä ja en ole kateellinen tai katkera koska toisaalta helppo elämä on tylsää...

Ai niin haleja kaikille tasapuolisesti ja yritän nyt käydä täällä mutten tietenkään voi luvata muuta kuin etten ole nimomerkkiä poistamassa vaikka sekin kävi tässä taannoin mielessäni että se olisi hyvä ajatus mutta ei kun minä olenkin tällainen omituinen ihminen ja Hei jaa ja mahtavaa osaan kääntää typerät puheet niin että se mikä toisen mielestä minusta ärsyttää täällä palstalla ei oikeastaan olekaan minun vika vaan sen joka lukee...

Kaikille vakkareille haluan sanoa että älkää jättäkö tätä palstaa koska jokainen teistä tuo tähän oman näkökulman asioihin.

Minun puolestani täällä saa puhua kaikenlaisia asioita kunhan muistaa käytös tavat. Kiitos

35

440

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • järkikäteen3

Sinun eikä muidenkaan kantaa tarvita siihen mistä tai miten kirjoitellaan, sen määrittää palstan säännöt.

• hellitä vähän tiukkapipo.. :)

• Tää Ilmannimen avaus oli jo hyvää vauhtii uppoamas ku sä päätit sit kummiski nostattaa. Et jotain sisältöö säki kait elämääs saat ku pääset nariseen :)

• artagnan kirjoitti:

Tää Ilmannimen avaus oli jo hyvää vauhtii uppoamas ku sä päätit sit kummiski nostattaa. Et jotain sisältöö säki kait elämääs saat ku pääset nariseen :)

Joillakin ei kai ole muuta tekemistä..? :) Ei ripulistilla ainakaan, se valittaa vaan, hankkisi elämän ja jättäisi palstan, kukaan ei kyselisi perään. :)

• Työnnä sinä se pääs sinne minne aurinko ei paista!

• Tällaista tämä palstailu on.. Aina joku saa jutuista herneen nenään tai alkaa haukkumaan.. parempi vain olla välittämättä ja jutella vain sellaisten kanssa joiden kanssa tulee juttuun. :)

• Kiitti samoin Ilmannimi :)

• KokkolanTOSIrealisti

Voi saa..na mitä hulluutta: "Olkaa positiivisia". Ihminen ei ole positiivinen. Hän voi olla luonteeltaan ja ajatuksiltaan myönteinen tai kielteinen.
      Akussa on positiivinen ja negatiivinen napa, ja sairaalanäyte voi olla positiivinen tai negatiivinen. Termit kuuluvat sähköoppiin ja tutkimustuloksiin.
      Muissa tapauksissa suomenkielessä pitää käyttää termejä myönteinen ja kielteinen. Toivottavasti mahdollisimman usein "myönteinen"- sanaa...

• Voi kun tajuaisit olla hiljaa.. Ketään ei kiinnosta mielipiteesi ja emme arvosta sinua, koska et ole sen arvoinen! Harmittaa ihmiset jotka joutuu livenä olla kanssasi tekemisissä..

• Vali vali .

• Ilmannimi kirjoitti:

Vali vali .

Toi oli sille ressukalle. Ei sulle kittie

• Ilmannimi kirjoitti:

Toi oli sille ressukalle. Ei sulle kittie

Juu, ymmärsin kyllä. :)

• Oliko tuo tappouhkaus?! En ole naristeille kateellinen, hyi! En ole kissa, vaan ELÄINRAKAS! Ja en asu Turussa. Klassa käyn usein, mutta en sinun takia, yök!

Nuppisi on kyllä todella sekaisin, mahtaa sukusi hävetä.. Iste en olisi tuollaisen kanssa missään tekemisissä.

Miten vanha mies kehtaa käyttäytyä noin? kasvatus mennyt totaalisesti pieleen..

• TOSIrealistinKokkola

Hah hah, ..."joutuu livenä olla"... Voi saa..na mitä typerää suomenkieltä.
      "JOUTUU LIVENÄ OLEMAAN"..., alkaa olla, tai rupeaa olemaan, hah!...

• Voi mikä ääliö.. Tarkoituksella puhun näin, se on kuin tyylini. :)

Tuolla omalla käytöksellä teet vain itsesi entistä typerämmäksi, jos se on edes mahdollista? :D

• Sanoo ihminen joka laittaa "runoihinsa"sanoja joita ei ole olemassakaan. Sinuna en kehtais kyllä muita moittia.

• tinttu-liina kirjoitti:

Sanoo ihminen joka laittaa "runoihinsa"sanoja joita ei ole olemassakaan. Sinuna en kehtais kyllä muita moittia.

Hyvä pointti! :D Typeriä runoja ja ilkeilyä ja haukkumista ovat ripulistin jutut.. Vanha mies käyttäytyy kuin kakara.. Hanki elämä! Opi tavoille ja katoa palstalta!

• Sinä Ilmannimi et ole omituinen, vaan aito lämminhenkinen ihminen. Nämä kitisijät ovat omituisia.

• Samaa mieltä!

• Kittiechihunen kirjoitti:

Samaa mieltä!

Mä kyllä toivon tosissani ettei Ilmannimi etkä sinäkään ota noitten vinkuapinoitten kitinöitä mitenkään Sillai että pahoitatte niistä mieltänne. Nuo tuollaiset pirulliset kirjoitukset ovat jonkun katkeran ja mielensä myrkyttäneen typeriä letkautuksia millä ei ole mitään arvoa.

Mä kyllä toivon tosissani ettei Ilmannimi etkä sinäkään ota noitten vinkuapinoitten kitinöitä mitenkään Sillai että pahoitatte niistä mieltänne. Nuo tuollaiset pirulliset kirjoitukset ovat jonkun katkeran ja mielensä myrkyttäneen typeriä letkautuksia millä ei ole mitään arvoa.

Osuit naulan kantaan taas Lumikolaseni :-) Noihin ei kannata liiaksi takertua.. Tytsiki kielsi ilmiantamasta Plussan kommenttia itestään koska julkinen munaus olis saanu jäädä näkyville mutta näkyi se kuitenki hävinneen tuolta..

En ota tosissani, varsinkin kun kaikki mitä se haukkuu on aina väärin. Pikemminkin vaan ärsyttää kun ei äijä osaa lopettaa..

• Mulla ei riitä mielenkiinto vääntää kättä Ressun, eikä muidenkaan kanssa. Kun tietyt rajat ylitetään, niin vastaaminen alkaa olla ihan turhaa. Mulle on sanottu TODELLA rumia asioita, mutta niillä ei ole ollut minuun mitään vaikutusta. Ainoastaan Toljanterin avaus satutti mua silloin kerran...

• a--r--i--e--l kirjoitti:

Mulla ei riitä mielenkiinto vääntää kättä Ressun, eikä muidenkaan kanssa. Kun tietyt rajat ylitetään, niin vastaaminen alkaa olla ihan turhaa. Mulle on sanottu TODELLA rumia asioita, mutta niillä ei ole ollut minuun mitään vaikutusta. Ainoastaan Toljanterin avaus satutti mua silloin kerran...

Noi Ressun jutut on kyllä sellasia, ettei niillä ole mitään vaikutusta miuunkaan. On kuitenkin olemassa ihmisiä jotka ovat todella herkkiä. Heille se voi olla kovakin pala purtavaks.

Noi Ressun jutut on kyllä sellasia, ettei niillä ole mitään vaikutusta miuunkaan. On kuitenkin olemassa ihmisiä jotka ovat todella herkkiä. Heille se voi olla kovakin pala purtavaks.

No jotku ihmiset ovat hiukkasen niinku teflonia elikkä tuollaiset jutut ei vaikuta tippaakaan. Sitten heidän on hankala eläytyä niiden asemaan joille se on kova paikka. Arielissa on toisinaan sitä piirrettä.. ;-)

• butch-cassidy kirjoitti:

No jotku ihmiset ovat hiukkasen niinku teflonia elikkä tuollaiset jutut ei vaikuta tippaakaan. Sitten heidän on hankala eläytyä niiden asemaan joille se on kova paikka. Arielissa on toisinaan sitä piirrettä.. ;-)

Itse olen aika herkkä, mutta toki ikä antaa enemän rohkeutta.. :)

• Positiivinen oon ja halailen mielelläni vakkareita, ainaki teitä naispuolisia:)

Tuo oikeustieteen proffa joka koittaa rajailla näitä kirjoitusaiheita samoin kuin tuo äidinkielen lehtori tuovat mukavasti väriä keskusteluun. No näin käy aina kun kommunikoimme tahojen kans joiden luonne on mädäntynyt ja käsityskyky selkeästi alentunut:)

• Tuo mädännäisyys kuvaa kyllä heitä hyvin Tonttu. Laitatppas virtuaalihalia tännepäin, olen ollut niiiiin väsynyt kokopäivän..

• Kittiechihunen kirjoitti:

Tuo mädännäisyys kuvaa kyllä heitä hyvin Tonttu. Laitatppas virtuaalihalia tännepäin, olen ollut niiiiin väsynyt kokopäivän..

No tässäpä tulee virtuaalirutistus, saat kaupan päälle osan mun pirteyttä kun mulla on sitä yllin kyllin:)

• toljanter kirjoitti:

No tässäpä tulee virtuaalirutistus, saat kaupan päälle osan mun pirteyttä kun mulla on sitä yllin kyllin:)

Kiitos! Energiaa tarvin.. Kaamean väsy aiheuttaa mieliala ja kilpirauhanen.. :(

• Meikä halii sitten takaisin runotyttö Ilmannimeä.. :-)

• Kirjotit Ilmannimi et mietit yhessä vaiheessa nikin poistoa...Mulla on joskus tällä foorumilla ollu toinenki nikki ja en mä ole sitä poistanu, enkä poista tätäkää. En vaa näe mitää tarvetta siihe poistamisee vaikka lopettaaki.

• Mutta oikein kaameasti suuttuneena se tuntuu niiiiiiiiiiiiiiiiiin hyvältä... Hahaha ;)) Mulla on kokemusta ;))

• a--r--i--e--l kirjoitti:

Mutta oikein kaameasti suuttuneena se tuntuu niiiiiiiiiiiiiiiiiin hyvältä... Hahaha ;)) Mulla on kokemusta ;))

Mä taas vähä näkymättömämmin toimin. Ilman draamaa. Nii ja suuttuessa mun kohde on joku muu ku mun nikki.

• Ei me anneta Ilmannimen häipyä palstalta.. :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      390
      5292
    2. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      363
      2987
    3. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      76
      2621
    4. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      101
      2308
    5. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      492
      1982
    6. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      41
      1679
    7. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      235
      1496
    8. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1459
    9. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      35
      1413
    10. Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään

HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh
      Maailman menoa
      263
      1376
    Aihe