Sadismi ja Renault

Kärsimystentiellä

Olen tullut siihen päätelmään, että renut ovat alamaailmanporukan tuotoksia, koska tahallaan ja vielä nykyisen tiedon, taidon, teknologian, kaikkinaisen ymmärryksen jälkeenkin tuotetaan tälläisiä kidutusvälineitä. Otetaan vaikka vanhat esimerkit, akun, öljyn vaihto, jos rehellinen entinen Tojotisti lähtee renusta akkua irroittamaan, niin eihän se tuosta vain irtoa, samaten tietenkin öljynvaihto, ei lenkkiavaimella selviä jne. Kun laturinhihnan lukitusruuvi on pyörähtänyt ei avainta, tätä kuusiokulmaa saa tarttumaan ruuviin, hihna jää vaihtamatta, verisin, kolhituin käsin saa antaa luovutusvoiton renulle, sadistin nauttiessa viinilasin äärellä, suunitellen uutta renua.
Kaiken kukkuraksi kun jonkin paikan on saanut korjattua menee jokin muupaikka rikki ja mikään ei koskaan ole täysin kunnossa, outoja vikoja, kuin jotain paranormaaleja ilmiöitä ilmestyy, eikä niitä kaikkia tavallinen H.Hartikainen tuosta vain heti selvitä. pitää lähteä ammatti renusielunhoitajan luokse ja se maksaa maltaita, nappulaa, fiffeä, ties mitä muuta mäskiä.
Jo kansakoulussa pitäisi lapsille opettaa, että eivät hakeutuisi renuporukoihin, alkaisi käyttämään renua, josta vain kärsimystä ja hammasten kiristystä seurauksena, kuin helvetissä konsanaan. Nyt arvokasta valistustyötä tekee vain kuulemma Essonbaarien ns. viisaat tietäjät, miehet.
Riistaeläimelle ei saa tuottaa tarpeetonta kärsimystä, sanoo Suomenlaki, koska saamme lain jossa kielletään kärsimyksen tuottaminen huonosti suunitellulla ja huonoista aineista valmistetulla renulla? vai luetaanko renukärsimykset tarpeellisiksi, olen erimieltä. Sadismia on monenlaista, voi todeta.

16

249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GermaniaCars

      Minulla on ollut renault ja kyllä ihmettelen kuka tätä merkkiä oikein puolustaa. Miten perhe tai vaikka opiskelija naisihminen pienillä tuloilla vois pärjätä niin epäluotettavan auton kans. Minulla on monesta merkistä kokemusta ja voin heittämällä sanoa että renault on surkein auto heti monta sataa prosenttia alempana kuin edes toiseksi huonoin merkki. Minun rellu ilmoitteli vikakoodeja ominaisuuksista joita autossa ei edes ollut. Miten helvetissä voi herjata häiriötä tai vikaa automaattilaatikossa vaikka auto oli manuaali? Siihen lisäksi kaikki käyntihäiriöt ja sähköhäiriöt ja sen lisäksi vielä normaalit kuluvat osat jotka menee vain ainoastaan muissa merkeissä. Kokemuksesta voin sanoa että relluttelu tulee kalliiksi ja lisäksi menee hermot lopullisesti. Toivottavasti mahdollisimman moni näkee tämän viestin niin voi välttyä kiusaukselta nimeltä renault. Halpa hinta ja pienet kilometrit ja hyvät varusteet siihen lankaan menin itsekin aikoinaan mutta auto oli silti ihan romu ei toiminut kunnolla koskaan. Itse en luettele rellua edes autoksi koska auton tulee kuljettaa kuski ja matkustajat luotettavasti paikasta a paikkaan b mutta rellu ei sitä tee niin luotettavasti että sitä autoksi voi sanoa. Kannattaa kiertää kaukaa kaikki ranskan tekeleet ne ei toimi suomessa. Onneksi pääsin rellusta eroon ja nyt ajan saksalaisella autolla joka joskus on lueteltu huonoihin merkkeihin mutta se tuntuu taivaalta rellun jälkeen. Tuntuu oudolta ettei tarvikaan kokoajan rapata päätä ja rellua ja kaivaa lompakkoa ja autoni ei ole edes hyvänmerkin maineessa. Miltähän tuntuisi jos olisin jonkun. Luottopelin ostanut esim. Mazdan juu juu nyt oon viisaampi ei enää relluttimia. Sakemanni tai japsi tai sitten ei mitään. Minun puolesta ranskisten tuonti suomeen voitas lopettaa vittuako niitä tuo vitsauksiksi ihmisille tänne kun ne ei kertakaikkiaan toimi.

      • Ruoste_vaivat

        Unohdit nyt Renaultin nopean ruostumisen, sitä eivät ole saaneet kuriin, vaikka firma on samaa konsernia Nissanin kanssa. Luulisi, että japsimerkin tietotaitoa hyödynnettäisiin suojauksen suhteen, onhan Nissan ollut pelleiltään kestävä vuosikymmenet.
        Renault ilmeisesti vähensi alustasuojauksen olemattomiin tuossa 15 vuotta sitten, ehkä säästösyistä. Tuloksena tietysti se, että parivuotiaaassa pohja ruskean ruosteen peitossa. Mutta vielä hurjempaa on etulolareiden ruostuminen vaihtokuntoon alle kuudessa vuodessa. Näin on käynyt mm. Meganen II-mallissa, joihin ilmeisesti useimpiin on vaihdettu lokarit, tosin valmistajan piikkiin.


      • TojoPahinRuostuja
        Ruoste_vaivat kirjoitti:

        Unohdit nyt Renaultin nopean ruostumisen, sitä eivät ole saaneet kuriin, vaikka firma on samaa konsernia Nissanin kanssa. Luulisi, että japsimerkin tietotaitoa hyödynnettäisiin suojauksen suhteen, onhan Nissan ollut pelleiltään kestävä vuosikymmenet.
        Renault ilmeisesti vähensi alustasuojauksen olemattomiin tuossa 15 vuotta sitten, ehkä säästösyistä. Tuloksena tietysti se, että parivuotiaaassa pohja ruskean ruosteen peitossa. Mutta vielä hurjempaa on etulolareiden ruostuminen vaihtokuntoon alle kuudessa vuodessa. Näin on käynyt mm. Meganen II-mallissa, joihin ilmeisesti useimpiin on vaihdettu lokarit, tosin valmistajan piikkiin.

        Toi sun typerä ja lapsellinen aloituksesi ei tainnut oikein saada tuulta purjeisiinsa kun joudut siihen itse vastailemaan


    • ggjhjfcfv

      Jännä juttu kun sun mielestä muovi ruostuu. Sattuu oleen rellussa muoviset lokarit. viimeisimmäm ruosteVertaappa muuten esim lagunan ja aven tukivarsia. Rellussa lapsen ranteenvahvuiset avessa pikkusormen. JA nykyrellu on viimeisimmän ruostetsekkauksen vähiten ruostuva .YLLÄTYS YLLÄTYS. Ja muuten itsellä ie oo rellua. on joskus ollut laguna ja scenic. ja oli muuten hemmetin hyviä ja mukavia käyttää..

      • DGC

        Eiköhän se ollut läpällä kirjoitettu ja tuo muovisten lokarien ruostuminen oli tahallaan mainittu tuohon tietämättömien höynäyttämiseksi. Totuus on tosiaan suurinpiirtein päinvastainen.


    • Vähänmeniväärin

      Renault viedään ammattilaisten huollettavaksi puolet harvemmin kuin mainitsemaan Toyota.

      Itse en ole huoltanut koska en ole testereitäkään ha kkonut - huollon ergonomiaan en osaa ottaa kantaa.

      Kunnioitan mielipidettäsi Renaultin ruostumisesta, se kuitenkin poikkeaa kaikkien testien ja vertailujen tuloksista. Niiden mukaan Renault on vähäruosteisimpia autoja.

      Saat ehkä tarkemman kuvan renaultista jos hankit sellaisen tai edes kokeilet sellaista. Tai edes luet autolehtiä.

    • DGC

      Ja alkuperäiselle kirjoittajalle: Joudun sanomaan sinulle n. kahden kuukauden välein, että et osaa ja sinulla ei ole kunnon työkaluja. Anna meidän osaavien ihmisten ajaa millä haluamme ja osta se Toyota niin ei tarvitse valittaa.
      Jos nyt pitää vielä tarkentaa, niin minun mielestäni se hihnankiristin on nerokas. Tiesitkö muuten, että jos ei halua kiristää hihnaa näppituntumalla, voi kireyden tarkastaa kitaran viritysmittarilla. Ja viritysmittarin voi ladata luuriin ilmaisena appina.

      Voit myydä sen Rellusi minulle, halvalla.

    • Typeräpostaus

      Aika kämänen postaus, luultavasti jonkun finninaama teron käsialaa.

    • Golkatalla

      Mikään ei ole ikuista maanpäällä, ristillä roikkuminen, renukärsimykset, jopa ne suloiset renun tyylikkäät linjat katoavat pölynä avaruuteen, ruoste raiskaa ja koi syö, sitten koittaa uusi tuleminen, uusi Toyota, kiitos ja ylistys olkoot japanilaisten, renuinsinöörit viskataan tuliseen pätsiin ja niistä valetaan tarvikeosia köyhäillistölle ja muille raskautetuille.

      • avohuoltoako

        Kuinka lapsenmielinen tai pienen äö:n omaava täytyy olla, että jaksaa aikaansa tuhlata moiseen kynäilyyn?


    • Renuvastainen

      Lapsenmielinen ostaa uuden renun. Äo ei vaikuta jaksamiseen, sillä mitataan älykkyyttä. Itselläni vähän yli 100, ei aivan huippua, mutta ei kovin huonokaan testin mukaan, joka tosin on vain suuntaa antava, keskittyminen ja muutama muu seikka vaikuttaa tulokseen.
      Aikaa on aina samanverran, se miten sen käyttää on asia erikseen, kynää ei tarvita tässä.
      Ja sitten ei muuta ku renuamaan mustana lampaana Tojotien joukkoon.

    • puurastaja

      Moikka. Hämeenlinnassa tuli eilen pyörähdettyä. Muutama Kadjaristi ajeli vastaan. Oli ilo, kun jokainen morjasteli. Eipä Tojota kautena vastaavaa ollut. Nyt oli Toyoytalla ajelevat papparaiset tien tukkona. Lippalakki vedettynä syvälle päähän. Kyllä on komia peli( Kadjar ). Erottuu näistä perinteisistä Facelifti malleista. Kulutus on siinä 3.7-3.9 litraa Dieselii satalla kilometrillä. Anturit toimi moitteettomasti. Kaksoiskytkin vaihtaa nykimättä. Mitä sitä muuta autolta vaadittaisikaan.Huolettomia kilometrejä. Huoltoa suunniteltava. Ammattimiehet hoitaa hommat. Ei arvitse pohtia mikä avain käy ja mihin. R-Linkin päivityskin toi uusia ulottuvuuksia. Sportage pelannut myös tässä rinnalla ihan ongelmitta. Siinä olisi tälle trollaajalle mainio vaihtoehto jos Renault on alkanut mieltä vaivata. Ja jos vastaavaa kokosarjaa haluaa niin onhan Toyötallakin se Rav. Se hinnakkaapi mitä nämä meidän ajokit. Mutta varmaan laadukas ajoneuvo sekin.

      • TerveydellisetSyyt

        Ei trollaajalla ole ajokorttia. Lääkäri on ottanut sen pois.


      • ei.muumeja.laaksossa
        TerveydellisetSyyt kirjoitti:

        Ei trollaajalla ole ajokorttia. Lääkäri on ottanut sen pois.

        Eihän sillä riitä ikä kuin mopokorttiin ja sitäkään ei myönnetty terveydellisistä syistä. Se on helppo uskoa kun lukee sen kommentteja


      • Renus123

        Helppo on todellakin uskoa mitä hyvänsä, kun ei omilla aivoilla ajatella, mutta nyt kaikki terveet ja kortilliset ns.renuajat baanalle ajo-ominaisuuksia testaamaan, ne ovat kuulemma hyvät renussa, eikä se ruostu ja kaikki toimii kuin junan vessa, asemia vain tiuhassa, ei voi tehdä tarpeitaan, saati vetää klosettia.


    • Luulosairaus

      On ikävä vaiva, siihen kun yhdistyy vielä renuaminen, niin siinä sitä on AREVAA ja muuta roskaa, ongelmaa yhdelle yllin kyllin.
      Lääkäri voi ilmoittaa poliisille, jos ei ole enää ajokuntoinen jne. eli lääkäri ei ota ajokorttia pois.
      Lippalakki suojaa vastavalolta, baskeri, jota Ranskassa käytetään on aikatavalla turhamainen päähine, vaikka sitä jotkin erikoisjoukot käyttävätkin, lähinnä turhake, kuten niin moni muukin ranskalainen esine, koko yleinen elämäntapa Ranskassa on turhamaista, tästä sikiää, kumpuaa kaikenlaista surkeutta, hulluutta, järjettömyyttä, nyt kiihtyvällä vauhdilla, jota ei pystytä hallitsemaan. Terrorismi, mellakat, eriarvoisuus, kerskakulutus, kohtuuttomuus, sekavuus yhteiskunnassa jne ja jne., niin ja tietenkin se roskan syytäminen maailmaan, josta tämä hieno Renault on hyvä esimerkki. Kusessa ollaan, viitaten AREVAAN, seuratkaa uutisia, tehkäähän työtä, jotta tulee verotuloja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      143
      10446
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      2983
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2809
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2117
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1868
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1689
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1616
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1587
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. 82
      1378
    Aihe