"MMhh.. rakastan sinun hoikkaa ja laihaa kehoasi... Suutele minua lisää!"
Oli kaunis kesäinen ilta. Scooby Doo oli matkalla ruokakaupasta kotiinsa, ostettuaan ensin scoobysnackseja. Scooby tahtoi yllättää rakkaansa Shaggyn, mutta Shaggy yllättikin hänet.. "Shaggy! Marmaduke!! Petätkö sinä minua tuon lorton kanssa!?", huusi Scooby doo nähdessään Shaggyn ja Marmaduken alasti sängyssä toistensa päällä. "Tämä ei ole sitä miltä näyttää Scooby!", Shaggy yritti pelastaa nahkansa. "Voi tämä on juuri sitä miltä näyttää, et vain osaa tyydyttää miestäsi niin kuin minä osaan", tuo oli Marmaduken viimeisen lause ennenkuin Scooby Doolla pimeni kokonaan.
Hetken kuluttua Scooby Doo heräsi nykyhetkeen, hän huomasi shaggyn itkevän nurkassa puhelin kädessä. Scooby itse tunsi jonkin lämpimän nesteen valuvan kurkkuunsa. Scooby Doo tajusi purevansa kuolleen Marmaduken kurkkua. Scooby hätääntyi tajutessaan tilanteen ja alkoi itkemään kuullessaan lähestyvät sireenit. "Auta minua Shaggy! Auta minua!!", mutta oli jo liian myöhäistä, poliisit saapuivat ja pidättivät Scooby Doon.
Scooby Doo istui vankilasellissään ja yritti käsittää mitä oli tapahtunut. Vasta vuosi sitten hän kihlautui Shaggyn kanssa. Heidän piti mennä naimisiin ja hankkia monta lasta. Shaggy kuitenkin petti hänet, Shaggy on kuollut hänelle. Kaikki oli Shaggyn syytä.
Oikeudessa tuomari antoi nopeasti Scooby Doolle kuolemantuomion. Scoobyn ilme ei värähtänyt. Hän oli jo kuollut sisältä. Nyt Scoobya pelotti, hänellä oli vain enään yksi yö ennen myrkkypiikkiä. Hän yritti syödä keksejä viimeiseksi ateriaksi, mutta hän oksensi kaiken ulos. Viimeisenä toiveena Scooby Doo tahtoi päästä kuumaan suihkuun.
Suihkussa hän sulki silmänsä ja itki vuolaasti. Scooby Doolla ei ollut aavistustakaan millaisessa vaarassa hän oli. Scooby hätkähti tuntiessaan terävän veitsen kaulallaan, "älä tee mitään tyhmää tai viillän kurkkusi auki". Scooby tunnisti äänen, se oli Salama Santeri. Salama Santeri joka vältti kuolemantuomion ja istuu elinkautista vasikoituaan Kapteeni Luolamiehesta. "Mitä sinä haluat?" Scooby Doo kysyi panikoiden. "Haluan sinun kehosi tänään", Salama Santeri pakotti itkevän Scooby Doon seinää vasten ja työnsi itsensä Scooby Doon sisään. Scooby yritti huutaa kivusta mutta Salama Santeri peitti hänen suunsa kaviollaan. Ikuisuudelta tuntuneen ajan jälkeen Salama Santeri oli valmis, hän sylkäisi itkevän Scoobyn kasvoille ja potkaisi häntä.
Scooby oli välikohtauksen jälkeen poissa tästä maailmasta, kaikki vilisi hänen ohitseen. Lopulta Scooby makasi teloituspöydällä. Tämä oli se hetki kun hän kuolisi. Scooby yritti etsiä Shaggya yleisön joukosta lasin takaa, mutta hän ei löytänyt häntä. Scooby tunsi yhtäkkiä neulan menevän hänen käteen, "EIIIEIIII!! Shaaaaggyyyyy!!". Scooby huusi mutta lopulta hän rupesi vaahtoamaan ja tärisemään kouristellen. Hän koki hirveää tuskaa kehossaan teloittajan tehdessä virhelaskennan myrkyn kanssa, mutta nyt oli liian myöhäistä.
Scooby Doo kuoli tuskallisen kuoleman täynnä vihaa, katkeruutta, katumusta ja surua. Shaggy joka ei ollut teloituksessa, oli imemässä nenäänsä kokaiinia unohtaakseen Scoobyn.
5 vuotta myöhemmin Shaggy löysi itsensä samasta vankilasta missä Scooby Doo oli ollut. Hän jäi kiinni yrittäessään ostaa peitepoliisilta heroiinia.
Shaggy kuoli huumevelkojen takia, häntä puukotettiin monta kertaa vatsaan teroitetulla hammasharjalla vankilan pihassa.
Shaggyn hairahdus
Scoobydoobydoo
2
401
Vastaukset
- Anonyymi
Nerokasta
- Anonyymi
...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1792059- 1751771
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1701632Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1041415Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise241413- 1001067
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1591056Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c731037Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud228866Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,56830