Planarlämpö

piilopullo

Minkälainen on se Planar lämmittimen GSM-ohjain,mistä saa,ja mikä hinta?

15

384

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piilopullo

No taitaapahan olla aika turhake,ja vielä sim-korttikin.

• uyrtytr

Ei mikään turhake, minullakin on mökkilämmittimenä planar ja siinä on kaukokäynnistysominaisuus aivan ehdoton.

• piilopullo

Mökki homma voi ollakin hyvä,mutta omassa vene käytössä tuntuu ottavan enemmän,kuin antavan.Nyt tiedän,kiitos!

• Anonyymi

Tuolta saat 100,- e. sis. alv.

https://www.planar.fi/434357587/product/3056233/gsm-simcom2-modeemi-uudella-ohjauselektroniikalla?catid=981259

• Anonyymi

En kyllä uskaltaisi mitään kaasun tai nesteen polttoon perustuvia lämmittimiä käyttää etänä, en mökillä enkä veneessä.

• Anonyymi

Oletko sinä se, joka on huolissaan vähän kaikesta?
        Meilläpäin sanotaan, että sellainen on syntymässä säikähtänyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko sinä se, joka on huolissaan vähän kaikesta?
        Meilläpäin sanotaan, että sellainen on syntymässä säikähtänyt.

Ei en ole. Olen vain tarpeeksi fiksu ja kokenut. Tieto luo tuskaa. Sinä voit aivan huoletta viritellä etäkäyttöisiä lämmittimiä. Osat kannattaa tilata Kiinasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei en ole. Olen vain tarpeeksi fiksu ja kokenut. Tieto luo tuskaa. Sinä voit aivan huoletta viritellä etäkäyttöisiä lämmittimiä. Osat kannattaa tilata Kiinasta.

Onpa outo mielipide!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olet fiksu, niin miksi kirjoitat tyhmiä?
        Ilmeisesti sinulla on G-fobia.
        GPS ja GSM ovat kuitenkin ihan turvallisia eikä niitä tarvitse pelätä.

• Anonyymi

• Anonyymi

Autossa mulla on ollut etäkäyttö puhelimen kautta lämmittemeen jo pitempään, Siinä se on ollut tosi hyvä. Veneessä sille ei mulla ole käyttöä. Kukin tietää tarpeensa ja käyttönsä. Ilman muuta, jos tarvetta on, tuo on mainio ratkaisu.

• Anonyymi

Ihmetyttää tuo VENEEN lämppärin etäkäytön tarve. Onko tarve siis vaikkapa saapua kylmällä ilmalla jostain kaukaa valmiiksi lämpöiseen veneeseen? Tuossa tilanteessa ainakin oma paatti on laiturissa jossa vielä sähköliitäntämahdollisuus. Turvallinen sähkölämppäri siis muutaman kympin etäohjauksella eli GSM pistorasialla.

• Ilta tulee, pimeä tulee, yö lähestyy. Istutaan maissa ja skåålataan. Sitten vaimo komentaa minut veneeseen laittamaan lämppärin päälle. No nyt kaivan esille kaukosäätimen, painan nappia ja yhdet vielä ja sitten saun … lämpimään veneeseen nukkumaan. No joo, voihan siellä veneellä tietenkin käydä ihan fyysisestikin mutta miksi vaivautua kun sama homma hoituu napinpainalluksella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe