Planarlämpö

piilopullo

Minkälainen on se Planar lämmittimen GSM-ohjain,mistä saa,ja mikä hinta?

15

199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piilopullo

      No taitaapahan olla aika turhake,ja vielä sim-korttikin.

      • uyrtytr

        Ei mikään turhake, minullakin on mökkilämmittimenä planar ja siinä on kaukokäynnistysominaisuus aivan ehdoton.


      • piilopullo

        Mökki homma voi ollakin hyvä,mutta omassa vene käytössä tuntuu ottavan enemmän,kuin antavan.Nyt tiedän,kiitos!


    • Anonyymi

      En kyllä uskaltaisi mitään kaasun tai nesteen polttoon perustuvia lämmittimiä käyttää etänä, en mökillä enkä veneessä.

      • Anonyymi

        Oletko sinä se, joka on huolissaan vähän kaikesta?
        Meilläpäin sanotaan, että sellainen on syntymässä säikähtänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä se, joka on huolissaan vähän kaikesta?
        Meilläpäin sanotaan, että sellainen on syntymässä säikähtänyt.

        Ei en ole. Olen vain tarpeeksi fiksu ja kokenut. Tieto luo tuskaa. Sinä voit aivan huoletta viritellä etäkäyttöisiä lämmittimiä. Osat kannattaa tilata Kiinasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei en ole. Olen vain tarpeeksi fiksu ja kokenut. Tieto luo tuskaa. Sinä voit aivan huoletta viritellä etäkäyttöisiä lämmittimiä. Osat kannattaa tilata Kiinasta.

        Onpa outo mielipide!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei en ole. Olen vain tarpeeksi fiksu ja kokenut. Tieto luo tuskaa. Sinä voit aivan huoletta viritellä etäkäyttöisiä lämmittimiä. Osat kannattaa tilata Kiinasta.

        Jos olet fiksu, niin miksi kirjoitat tyhmiä?
        Ilmeisesti sinulla on G-fobia.
        GPS ja GSM ovat kuitenkin ihan turvallisia eikä niitä tarvitse pelätä.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Autossa mulla on ollut etäkäyttö puhelimen kautta lämmittemeen jo pitempään, Siinä se on ollut tosi hyvä. Veneessä sille ei mulla ole käyttöä. Kukin tietää tarpeensa ja käyttönsä. Ilman muuta, jos tarvetta on, tuo on mainio ratkaisu.

    • Anonyymi

      Ihmetyttää tuo VENEEN lämppärin etäkäytön tarve. Onko tarve siis vaikkapa saapua kylmällä ilmalla jostain kaukaa valmiiksi lämpöiseen veneeseen? Tuossa tilanteessa ainakin oma paatti on laiturissa jossa vielä sähköliitäntämahdollisuus. Turvallinen sähkölämppäri siis muutaman kympin etäohjauksella eli GSM pistorasialla.

      • Ilta tulee, pimeä tulee, yö lähestyy. Istutaan maissa ja skåålataan. Sitten vaimo komentaa minut veneeseen laittamaan lämppärin päälle. No nyt kaivan esille kaukosäätimen, painan nappia ja yhdet vielä ja sitten saun … lämpimään veneeseen nukkumaan. No joo, voihan siellä veneellä tietenkin käydä ihan fyysisestikin mutta miksi vaivautua kun sama homma hoituu napinpainalluksella.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1382
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1170
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1052
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    Aihe