Ilo on suunnaton,koska molemmat alueet lopettavat kasällä 2016.
Nykyinen yrittäjä pariskunta,eivät saa jatkaa alueen yrittäjinä.Näin on Hämeenlinnan kaupungin valtuusto päättänyt.Hienoa kerrankin hyvä päätös jollekkin asialle,ja mahdollisuus saada konleirintäalueet uuteen loistoonsa,joihin myös matkailijat mielellään tulevat jopa rajojen ulkopuolelta.
Aulangon camping ja Aulangon lomakylä
4
467
Vastaukset
- Wuhuuuuu
Tuskinpa on ollut yrittäjien vika että paikat ränsistyy. Eiköhän se olisi kaupungin asia niitä korjailla. Johan tässä on monet vuodet huomattu ettei kaupunkia kiinnosta paskan vertaa koko leirintäalue.ö
- asenteetvinossa
Kaupunki ei ymmärrä leirintäalueen arvoa. Olisi parempi, jos myisivät alueen. Joku voisi ihan oikeasti tehdä siitä hyvän alueen. Paikka on mitä mahtavin ja historiaakin riittää.
- VarmaaTietoa
Campingin alue myydään rakennusfirmalle ja paikalle tulee korkeatasoinen asuinalue.
- Mökkitalkkari1980
VarmaaTietoa kirjoitti:
Campingin alue myydään rakennusfirmalle ja paikalle tulee korkeatasoinen asuinalue.
Se jos joku on suoraan perseestä. Että näin ymmärrä mitä vastaan joillakin on reissaaja porukoita oli se sitten reppuselässä tai vaunu perseessä. Tai kohta hemmetin kalliilla asunto autolla ku verotus muuttuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1125825Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323927- 823332
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182946Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2501997Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871963- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui391685Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881529