Olen aikeissa ostaa uutta mazda6 2.0 business edition mallin.
Kertokaa ko. autosta mitä kuluttaa, viat, ominaisuudet, autom. toiminta yms.
Ja kerrottakoon vielä että kommentteja vaan niiltä jotka ko. auton omistaa- kiitos etukäteen.
Uusi Mazda6
30
546
Vastaukset
- 23455234
Kuten jokainen omistaja tietää, vaatii ammattilaisen tekeman täydellisen ruosteenestokäsittelyn, sitten on huippuauto pitkäksi aikaa. Yhtä vähävikainen kuin Toyota mutta ajo-ominaisuudet eurooppalaisten Fordin ja Volvon luokkaa.
Ei noissa ole mitään teknisiä vikoja ekan 200tkm aikana jos huollot tekee ajallaan. Mutta kuten muissakin japseissa, ruostesuojaukseen ei panosteta tehtaalla joten jälkikäsittely on ehdoton jos haluaa kestävän tiesuolassa ajoa. Ruostesuojaus vaikuttaa paljon myös jälleenmyyntiarvoon kun on Mazda kyseessä, kaikki pelkää ruostumista. - entinen_mazdailija
Onhan se hyvä auto, kunhan huomioi tosiaan mitä tuossa yllä jo mainitaan. Hieman liikaa rengasmelua tosin on. Mutta jos se ja lievä "muovisuus" sisätiloissa ei haittaa ja massia riittää suht kalliiseen huollattamiseen niin pitkäksi aikaa on luotettavaa autoilua luvassa. -ps. Mazda 6 oli jaetulla 1:s sijalla tuoreessa auto-piltissä.
- entinen_mazdailija
Lisään vielä, että ajo-ominaisuuksia kehuttiin ja pientä kulutusta jo mainitussa julkaisussa.
- mazdamielessä
No tosta ruostumisesta on paljon puhuttu että se koski etenkin 2000 luvun alun mazda6, kuulemma parempia uudemmat....ruotsissa jossain testissä sai ruostesuojauksesta 3/5, avensis 2/5 ja ainakin avensiksia joita itsellä on ollut ,ei ruoste ollut mikään ongelma(tosin pidin max.5v, toki eka vieläkin samassa taloudessa (1998).
Millainen kulutus mahtaa olla ja onko. autom. kanssa ongelmia?
Entä talvella lämpimyys?- joopasen_joo
Taitaa tämä kaveri olla persaukinen renkaan potkiskelija joka loputtomiin kyselee joutavia.
- 32545442
Ei ne nykyiset paljon parempia ole, erityiseti ymäristömääräykset ovat pakottaneet vähentämään suojausaineiden käyttöä, lakikaan ei vaadi maahantuojaa suojaamaan.
"Huv, baklucka, dörrar, tröskellådor och balkarna under bilen är invändigt vaxbehandade. Det görs i exporthamnen i Belgien på alla Sverigesålda bilar."
Kanattaa huomioida että Vi Bilägare testissä mainitaan että konepelti, takaluukku, ovet, kynnyket ja alustan palkit käsitellään Belgian satamissa Ruotsissa myytäviin autoihin, ei ole mitään mainintaa että Suomessa myytävät olisivat yhtä hyvin suojattua. Tämä johtuu erilaisista maiden säädöksistä.
"En framtida rostrisk är däremot de inåtvikta skärmkanterna bak som dessutom ligger an mot fuktsugande filtinnerskärmar."
Selkeitä riskikohtiakin löytyy jopa Ruotsin markkinoita varten suojatuista, esim takakaaret.
http://www.vibilagare.se/test/rost/rosttest-mazda-6-2015 - mazdamielessä
joopasen_joo kirjoitti:
Taitaa tämä kaveri olla persaukinen renkaan potkiskelija joka loputtomiin kyselee joutavia.
No jos sä mua pidät persaukisena se sulle suotakoon, kertoo paljon sinun järjen juoksusta tai enemmänkin sen puuttumisesta.
Kommentoida tarttee joka viestiin ja järki on kuin "ripapojalla"..... - mazdamielessä
Joo varmaan täytyy sit suojauttaa auto.
Vielä semmonen kysymys että millä koolla olette talvirenkaat ottaneet? - mistänäitä
mazdamielessä kirjoitti:
Joo varmaan täytyy sit suojauttaa auto.
Vielä semmonen kysymys että millä koolla olette talvirenkaat ottaneet?Kysyhän vielä, että minkä värisiä autoja olette ostaneet.
- säootisäspainajainen
mistänäitä kirjoitti:
Kysyhän vielä, että minkä värisiä autoja olette ostaneet.
Taidat olla lomalla laitokselta?
Koita nauttia vkl. pian mamma silittää päätäsi ja isäsi kiroo että mikä meni vikaan kun tommonen poika heille tuli....
Sulta varmaan on turha kysyä minkävärisin auton olet ostanut, sillä rahattomat ei osta yhtään mitään ja sitähän sinä olet: katkeroitunut ,vähä-älyinen,työtön luuseri jonka päivä koostuu kommenteista keskustelupalstoilla.
Sovitaanko näin että jos sua noin risoo kysymykseni niin varmaan kannattaisi ohittaa ne?
- Vastausmasa
Omistan kyseisen automallin, jossa on tietenkin automaatti laatikko.Vajaa kymppi mittarissa eikä vielä ole kuin myönteistä sanottavaa.Navi ehdottomasti markkinoitten aatelia.Kulutus todella myönteinen kokemus.Maantieajossa n.6,2 l/100km.Sekalainen ajo n.6,7l/100km.Kunhan vielä muistetaan,että kyseessä ei ole mikään pikku auto niin polttoainetalous on todella kohdallaan.Automaatti todella loitava tapaus.Rengasmelua on niinkuin muissakin vehkeissä meidän hienoilla autobaanoilla.Lämpöä riittää gapiinissa ihan kiitettävästi.Voin suositella auton hankintaa.
- mazdamielessä
Joo mazda tuli tilattua ja toivottavasti autolla onnellisia km.
Navin hinta kyllä todella suolainen......
Minkäkokoisia talivirenkaita 16 tai 17?...ilmeisesti 16 vois olla talvirenkaassa parempi?
Jos ton verran kuluttaa niin todella vähällä menee...
- Mazdaman
Juu talvirenkaissa 16" todella hyvä. Ja kesärenkaat kannattaa ottaa bridgestone turanzat,älä ota niitä toyon renkaita kovat ja äänekkäät. Itellä jo toinen tälläinen uusikorinen mazda 6 menossa ja hyvin huomasi eron rengasmelussa,bridre parempi ja pärjäsi ihan hyvin rengastestissäkin. Juu ja isoksi autoksi todella taloudellinen...hyvä valinta...halvat huollot 1. Vuosi 169E ja 2. Vuosi 189E.
- mazdamielessä
Noihin alla oleviin renkaisiin tuskin pystyy itse vaikuttamaan, tulee millä tulee?
toivottavasti sit kuiteskin bridgestonet...
No huollot on halvat, jos kyseessä merkkikorjaamo...
Ilmeisesti talvipyörätkin aluvanteilla, kovasti kauppaavat "omia aluvanteita", mut lienee halvempia muualla, onhan kesäaikaa tsekata...
- Mazdaman
Kyllä pystyy vaikuttamaan,sanot millä renkailla haluat.Näitä autoja tilataan ja toisille ihan sama millä renkailla tulevat niin pystyvät vaihtamaan autosta joissa ko. renkaat.
Ja huolloista vielä että et hän sä varmasti vie uutta autoa kuin merkkikorjaamoon,etkä mihkään nyrkkipajaan...koska mazdoissa sähköinen huoltokirja jo vuodesta 2007.- Vastausmasa
Onneksiolkoon valinnasta. Eilen maantieajoa n.660km .Tietokone näytti kulutukseksi 5.6l/100km.Samalla ,tankilla laskettu kulutus 5,56l/100km.Alla toyn renkaat.Rengaspaineet 2.5 bar.Ajo ei mitään taloudellisuusajoa .Ei paljon kiinnosta enää dieselien hiukkassuotimien kyttäys.Kyllä Mazda osaa.
- lfjfjfjhf
Miten sitten nuo sähköiset huoltokirjat kun paikallinen Pärnänen huoltaa auton kuin auton testerinkin kautta ja monikaan ei enään 5-6 vuoden jälkeen merkkihuoltoon autoaan kiikuta.
- mazdamielessä
No en pystynyt vaikuttaan rengasvalintaan, vaan on tyytyminen mitä tulee , no toivottavasti ei niitä meluisia toyon renkaita..
Joo kyl ajattelin käyttää merkkikorjaamoa huolloissa, eipä noi huollot niin usein kohdalle satu.....
No nyt voikin sitten jo ruveta katseleen niitä talvirenkaita ja aluvanteita, ehkä näin kesän alla nekin vois saada halvemmalla...- mustamasa
Briliant Ruostesuojaus Äänieristyskäsittely.
Siinä on autoa 10 vuodeksi.
- ZooomZoooom
-14, 38tkm ajettu 2.2D farkku ja huoltohinnat 350€ 450€.
Kaksi erillistä takaisinkutsua 2015: vaihdettu jarrujärjestelmän painesäiliö, päivitys softaan koska i-eelopissa ongelmia.
Toyon renkaat ovat todella surkeat! Kauhea melu ja ei mitään märkäpitoa. Tästä myyjälle annoin palautetta. TM testissä Toyo oli surkein ja halpis kiinalaisetkin parempia. Navi on todella hyvä ja helppo päivittää itse. Alusta ja ajo-ominaisuudet ovat ns. eurotasoa, eikä mikään Toyotan rimpula.
Laitoin juuri keväällä softan ja mittaus antoi 470Nm 196hv. Suoritusarvot riittävät normaaliin liikenteeseen mainiosti ja kulutu putosi huomattavasti. Perus softalla diiselissä kulutus nousee todella paljon 100km/h => 120km/h => 130km/h.
Ärysttäviä juttuja ovat huonolaatuinen verhoilu, liukkaudesta jatkuvasti herjaava ajotietokone ja se rengasmelu. Näin lämpöisellä kelillä, jos haluat viilentää autosi on ilmastointia aina käännettävä 15.5c, koska muuten ei tapahdu mitään. Talvella automatiikka ei oikein osaa riittävästi puskea lasille lämpöä. Toki saa manuaalisesti.
Mutta laadukas peli eli ei natise tai nitise ja kiva ajaa.- mazdamielessä
Miksi verhoilu huonolaatuinen...vaikea puhdistaa,kestävyys?
Ilmeisesti autom. ilmastointi alimitoitettu? - rhfhdhdhd
Ilmastoinnissa vikaa jos noin kylmälle joutuu säätämään. Omassa -03 kutosessa 20 asteen asetuskin meinaa melkein olla liian kylmä vaikka ulkona 25 ja aurinkoista, ei ainakaan kasvoihin voi laittaa puhaltamaan kun on liian kylmä. Ei ne nyt uudempaan malliin heikkotehoisempaa ilmastointia varmasti ole laittanut.
Tuo lastutuskin on yhtä uskottava kuin laihdutuspilleri, että muka enemmän tehoa ja vähemmän kulutusta... Ainoa mitä tuo lastu muuttaa taitaa olla ajotietokoneen kulutusnäkymän pienemmäksi. Jos ei lastutuksesta olisi mitään selvää haittaa, silloinhan ne jo tehtaalla tekis nuo ohjelmoinnit. Mietin kuinka porukka oikeasti uskoo ettö joku virityspaja "osaa" ohjelmoida koneen paremmin kuin tehdas? - ZooomZoooom
rhfhdhdhd kirjoitti:
Ilmastoinnissa vikaa jos noin kylmälle joutuu säätämään. Omassa -03 kutosessa 20 asteen asetuskin meinaa melkein olla liian kylmä vaikka ulkona 25 ja aurinkoista, ei ainakaan kasvoihin voi laittaa puhaltamaan kun on liian kylmä. Ei ne nyt uudempaan malliin heikkotehoisempaa ilmastointia varmasti ole laittanut.
Tuo lastutuskin on yhtä uskottava kuin laihdutuspilleri, että muka enemmän tehoa ja vähemmän kulutusta... Ainoa mitä tuo lastu muuttaa taitaa olla ajotietokoneen kulutusnäkymän pienemmäksi. Jos ei lastutuksesta olisi mitään selvää haittaa, silloinhan ne jo tehtaalla tekis nuo ohjelmoinnit. Mietin kuinka porukka oikeasti uskoo ettö joku virityspaja "osaa" ohjelmoida koneen paremmin kuin tehdas?Kyllä ilmastointi puhaltaa todella kylmää, kun asetus 15,5 ja huollossa sanoivat, että on "ominaisuus". Automatiikka vain on ohjelmoitu kuulema noin, jos haluaa auton viilenevän nopeasti. Kun auto on viileä niin kyllä sitten toimii ihan hyvin. Mutta tämä nyt on siitä kiinni, että edellisessä merkissä homma toimi toisin ja olen tottunut mielestäni "parempaan" toteutukseen.
Verhoilu tuntuu ja näyttää halvalta sekä on erittäin vaikeasti puhdistettavissa. Kaikki tarttuu kiinni siihen. Edellisissä merkeissä on ollut huomattavasti parempia kankaita.
Tehtaalla samasta koneesta "optimoidaan" softalla eri tehoisia versioita. Kuten on myös Mazdalla samasta koneesta 150hv/380Nm ja 175/420Nm versiot. Koneet optimoidaan vain virallista kulutusmittausta varten, jotta saadaan mahdollisimman pienet luvut. Käytännössä tämä ei ole kuitenkaan se paras ratkaisu ja siksi myös ilmoitetut kulutusluvut eivät toteudu.
Itse olen pitänyt ihan omaa kirjanpitoa ja toki seurannut ajotietokoneen lukuja. OBD pistokkeen kautta saan bluetoothilla myös hyvät raportit puhelimeeni mitä tapahtuu... Reippaasti on kulutus alentunut molemmissa eli n.0.5-0.6l, mikä on suhteessa todella paljon diesel autolle. Teho&vääntö on persdynon ja mittauksen mukaan tuntuvasti kasvanut. Olen myös kellottanut ohituskiihtyvyydet monilla eri nopeuksilla (GPS softa mittaa automaattisesti) ennen ja jälkeen uuden softan. Ei voi kuin olla tyytyväinen lopputulokseen ja hintaa n. 500€ OBD pistokkeen kautta.
Tämä ei ollut minulle eka eikä vika softattu auto vaan kokemusta näistä jo 8v. ajalta eri merkeistä. Kaikissa on kulutus oikeasti laskenut ja teho lisääntynyt. Jopa ihan vaan pelkällä lastullakin kokeiltuna yhdessä autossa 150tkm matkalla. Lastulla tosin teho&vääntö yms. asiat eivät ole optimoitu yhtä hyvin eli niistä ei kannata toivoa liikoja. Jos ei tiedä asioista tai ole kokeillut niin turha tulla huutelemaan MUTUA. - sgsrgsr
ZooomZoooom kirjoitti:
Kyllä ilmastointi puhaltaa todella kylmää, kun asetus 15,5 ja huollossa sanoivat, että on "ominaisuus". Automatiikka vain on ohjelmoitu kuulema noin, jos haluaa auton viilenevän nopeasti. Kun auto on viileä niin kyllä sitten toimii ihan hyvin. Mutta tämä nyt on siitä kiinni, että edellisessä merkissä homma toimi toisin ja olen tottunut mielestäni "parempaan" toteutukseen.
Verhoilu tuntuu ja näyttää halvalta sekä on erittäin vaikeasti puhdistettavissa. Kaikki tarttuu kiinni siihen. Edellisissä merkeissä on ollut huomattavasti parempia kankaita.
Tehtaalla samasta koneesta "optimoidaan" softalla eri tehoisia versioita. Kuten on myös Mazdalla samasta koneesta 150hv/380Nm ja 175/420Nm versiot. Koneet optimoidaan vain virallista kulutusmittausta varten, jotta saadaan mahdollisimman pienet luvut. Käytännössä tämä ei ole kuitenkaan se paras ratkaisu ja siksi myös ilmoitetut kulutusluvut eivät toteudu.
Itse olen pitänyt ihan omaa kirjanpitoa ja toki seurannut ajotietokoneen lukuja. OBD pistokkeen kautta saan bluetoothilla myös hyvät raportit puhelimeeni mitä tapahtuu... Reippaasti on kulutus alentunut molemmissa eli n.0.5-0.6l, mikä on suhteessa todella paljon diesel autolle. Teho&vääntö on persdynon ja mittauksen mukaan tuntuvasti kasvanut. Olen myös kellottanut ohituskiihtyvyydet monilla eri nopeuksilla (GPS softa mittaa automaattisesti) ennen ja jälkeen uuden softan. Ei voi kuin olla tyytyväinen lopputulokseen ja hintaa n. 500€ OBD pistokkeen kautta.
Tämä ei ollut minulle eka eikä vika softattu auto vaan kokemusta näistä jo 8v. ajalta eri merkeistä. Kaikissa on kulutus oikeasti laskenut ja teho lisääntynyt. Jopa ihan vaan pelkällä lastullakin kokeiltuna yhdessä autossa 150tkm matkalla. Lastulla tosin teho&vääntö yms. asiat eivät ole optimoitu yhtä hyvin eli niistä ei kannata toivoa liikoja. Jos ei tiedä asioista tai ole kokeillut niin turha tulla huutelemaan MUTUA.Mazdallahan on 150hv ja 175hv dieselit. Nämä molemmat ovat samoja 175hv versioita jossa tuossa matalatehoisemmassa on tehoja ja kulutusta hitusen laskettu ohjelmoinnilla. Matalampitehoista myydään normaalihintaan ja korkeampitehoista ylihintaan. Fiksua on ostaa matalampitehoinen (selvästi halvempi), ja lastuttaa se korkeampitehoista vastaavaksi. Tällöin saa korkeamman tehon, mutta kulutus ei laske lastulla.
Tuo kulutus ainakin on huijausta, että muka laskis lastulla. Miksi Mazda haluaisi matalan kulutuksen vain testeihin? Tuskin kovi moni ostaa Mazdaa toista kertaa jos käytännön kulutus on paljon korkeampi kuin luvattu. Taitaa tuo lastu vaan muuttaa OBDn ja ajotietokoneen näkymää.
Myös tehon/väännön nostaminen suurempitehoista korkeammaksi tietenkin suoraan lyhentää koneen käyttöikää. - mazdamielessä
No nyt sit muutamia hetkiä viettänyt tien päällä tällä mazdalla ja tosiaan alla ne toyon äänekkäät renkaat, en tie sit pitääkö heti investoida uudet renkaat, eipä näistä taida saada mitään vaihdossa vaikka käytännössä uutta vastaavat ovatkin, muuten vaikuttaa todella kivalle autolle ja auto. toimii/vaihtaa kivan pehmeäsi....
- ZooooZoooom
sgsrgsr kirjoitti:
Mazdallahan on 150hv ja 175hv dieselit. Nämä molemmat ovat samoja 175hv versioita jossa tuossa matalatehoisemmassa on tehoja ja kulutusta hitusen laskettu ohjelmoinnilla. Matalampitehoista myydään normaalihintaan ja korkeampitehoista ylihintaan. Fiksua on ostaa matalampitehoinen (selvästi halvempi), ja lastuttaa se korkeampitehoista vastaavaksi. Tällöin saa korkeamman tehon, mutta kulutus ei laske lastulla.
Tuo kulutus ainakin on huijausta, että muka laskis lastulla. Miksi Mazda haluaisi matalan kulutuksen vain testeihin? Tuskin kovi moni ostaa Mazdaa toista kertaa jos käytännön kulutus on paljon korkeampi kuin luvattu. Taitaa tuo lastu vaan muuttaa OBDn ja ajotietokoneen näkymää.
Myös tehon/väännön nostaminen suurempitehoista korkeammaksi tietenkin suoraan lyhentää koneen käyttöikää.Kun katsoo noiden molempien 150/175 koneiden teho&vääntökäyriä huomaa heti mitä niille on tehty. Huiput ovat molemmista leikattu pois softalla.
Tämä on tehtaan optimointia (kulutus, käytettävyys, kestävyys yms.). EU normien mukainen kulutustesti on pienillä nopeuksilla tehtävä laboratoriomittaus. Kaikki valmistajat optimoivat tehon, väännön, välitykset yms. niin, että tässä teoreettisessa mittauksessa kulutus on pientä. Kun autolla sitten ajetaan käytännössä niin kulutus on suurempi, koska auto on optimoitu aivan muunlaiseen ajosykliin.
Uudella softalla pystytään optimoimaan kone vaikkapa normaalimpaan ajotyyliin. Lisäteho ja vääntö on käytettävissä paremmin ja täten kulutus myös laskee.
Kuutiotilavuuteen nähden nuo molemmat ovat matalaviritteisiä 68hv ja 79hv/1000cc, kun kilpailijoilla peruskoneissa 100hv/1000cc.
Eräät autonvalmistajat tarjoavat lisävarusteena softapakettia ja täten myös tehdastakuu säilyy. Hinnat ovat tosin suolaisia. - ZoooomZoooom
mazdamielessä kirjoitti:
No nyt sit muutamia hetkiä viettänyt tien päällä tällä mazdalla ja tosiaan alla ne toyon äänekkäät renkaat, en tie sit pitääkö heti investoida uudet renkaat, eipä näistä taida saada mitään vaihdossa vaikka käytännössä uutta vastaavat ovatkin, muuten vaikuttaa todella kivalle autolle ja auto. toimii/vaihtaa kivan pehmeäsi....
Itse mietin heti uutena ihan samaa, että pitäisi vaihtaa mutta jäi tekemättä. Kovat koppurat ovat ja eivät ne siksi edes kulu.... Mutta rengasmelu tuossa on kova vaikka vaihtaisi renkaat.
- Mazdaman
Meikäläisellä jo toinen masa tällä uudella kopalla.
Eka oli 2013 malli ja siinä oli juuri noi toyot,mutta tähän uuteen 2016 malliin pyysin vaihtamaan bridgestonet kun tiesin että ensi asennus renkaina tulee suuri näillä kumeilla.
Ero kuin yöllä ja päivällä.
Ja aikaisemmassa viestissä jo ko. asiasta mainitsin. - Harakiri
Mulla on uutena ostettu vm. -13 wagon 2.0 automaatti premium plus business -varustelulla. Muuten on ollut ongelmaton, mutta "tarkasta akun varausjärjestelmä" -varoitusteksti ialkoi yhdessä vaiheessa ilmestyä vähän väliä mittariin. Vikaa etsittiin merkkihuollossa useampaankin otteeseen, mutta aina tuo valo ilmestyi (vaikka akun varaus oli ihan kunnossa ja kaikki muutenkin ok). Samoin alkoi ilmestyä "Tarkasta rengaspaine" ilmoitus, vaikka paineet ok ja rengaspaineen tunnistin asetettu ohjeen mukaan. Lopulta maahantuoja käytti ohjausyksikön Saksassa uudelleen ohjelmoitavana. Tuo ohjelmointilaite oli Euroopan kiertueella, joten ilmeisesti mun auton vika ei ollut ainoa laatuaan. Tuon jälkeen ei ole ilmaantunut turhia ilmoituksia mittaristoon. Muita murheita ei ole ollut. Erittäin hyvä ajettava, kulkee riittävän rivakasti, miellyttävä kaiken kaikkiaan. Mun mielestä selkeästi paras ajo-ominaisuuksiltaan, kun vertaa edellisiin mallisukupolviin. Rengasmelua tietty saisi olla vähemmän, mutta ei nuo volkkarit tai toyotat ole sen kummempia. Tosiaan ruostesuojaukseen kannattaa satsata se viissatanen heti alkuunsa. Se myös vaimentaa hieman alustaääniä.
- mazdamielessä
Tossa kokeilin muuten vakkari päällä sport ajo-ohjelmaa , huomasin ettei se menekkään päälle, ilmeisesti ei toimi vakkari päällä...
Bluetooth yhteyttä en saanut omaan viä kytkettyä,ehkä en jaksanut lukea ohjeita huolella, kun kaikkien mallien ohjeet samassa kirjasessa, kännynä Sony Zperia
Vähän toi automaattivaihteisto häiritsee kun lähtee ohittamaan autoa niin kierrokset nousee aika kovaksi hetken aikaan, no tää on eka autom. minkä omistan ehkäpä opin käyttöä ajan kanssa, muuten vaihdot pehmeitä....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1407905Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432051Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251990- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801595Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071050Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50955
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34822